استقلال طرفداری

استقلال طرفداری

استقلالخبر، عکس، ویدیو، دانلود و موسیقی

استوری حسین حسینی از بازگشت به تمرین استقلال عکس

واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال عکس

انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!

رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان عکس

زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران

شمس آذر 2-2 استقلال؛ جشنواره گل در قزوین با طعم تساوی | بازی‌های ماندگار سال

بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس

پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟

گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها

واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی

صفحه‌ها

نمایش تقویم

استقلال در ستون نویسندگان

توضیحات

آخرین اخبار تیم استقلال

در این صفحه می‌توانید آخرین و جدیدترین اخبار باشگاه استقلال تهران، تیم استقلال، اخبار بازی ها و بازیکنان استقلال را دنبال کنید.

اطلاعات تیم استقلال

نام باشگاه: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران کشور: ایران سال تاسیس: 1324 مدیرعامل: علی فتح الله زاده مربی فعلی : ریکاردو ساپینتو ورزشگاه: آزادی لیگ: لیگ برتر خلیج فارس لقب: آبی‌های پایتخت، پسران آبی، تاج تهران، آبی‌پوشان، اس‌اس، غول آبی آسیایی سایت رسمی: fces eghlal.i

باشگاه استقلال تهران یکی از پرهوادارترین باشگاه های فوتبال در ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شده ‌است. استقلال تا پیش از انقلاب تاج تهران نام داشت. استقلال با دو قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا (مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا ۱۹۷۰ و جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۰) و دو نایب قهرمانی (جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۱ و جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۸) و دو مقام سومی (مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا ۱۹۷۱ و جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۰۱)،  پرافتخارترین تیم ایران در رقابت‌های آسیایی و سومین باشگاه پرافتخار تاریخ قاره آسیا محسوب می‌شود.

استقلال همچنین با 10 قهرمانی در بالاترین دسته فوتبال ایران، لیگ منطقه‌ای ایران یک بار، جام تخت جمشید یک بار، لیگ قدس یک بار، جام آزادگان ۲ بار، لیگ برتر خلیج فارس 4 بار، دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران و با 7 قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران است. در مجموع استقلال با کسب ۱۶ عنوان قهرمانی در لیگ، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا پرافتخارترین تیم ایران است. پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایران و برگزارکننده شهرآورد تهران هستند. فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال این باشگاه را پس از الهلال عربستان و یوکوهامای ژاپن، سومین باشگاه برتر فوتبال آسیا در قرن بیستم اعلام کرده ‌است. همچنین این باشگاه در مجموع امتیازات تیم‌ها در تاریخ لیگ برتر، در رتبه نخست قرار دارد و در مجموع تمام ادوار لیگ برتر ایران صاحب بیشترین گل زده و بیشترین برد است. در این صفحه آخرین اخبار تیم استقلال را میتوانید مشاهده کنید. رقیب سنتی استقلال، تیم پرسپولیس است که از مسابقات آنها به نام دربی پایتخت یاد می‌شود.

برترین گلزنان تاریخ استقلال

آرش برهانی: 107 گل زده فرهاد مجیدی: 94 گل زده علی جباری: 92 گل زده غلامحسین مظلومی: 81 گل زده

تماشای نتایج زنده مسابقات ورزشی ایران و جهان از جمله فوتبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال و ... را در رسانه طرفداری ببینید

استقلال طرفداری

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب