اسم عروس هلندی

اسم عروس هلندی

آموزش طوطی سانان، بلاگ

اسم برای عروس هلندی

در این مقاله به انتخاب اسم برای عروس هلندی یک طوطی کوچک استرالیایی است و در طبیعت و جنگل‌های استرالیا زندگی می‌کند، می‌پردازیم. طول مناسب پرنده باعث می‌شود همه افراد، چه کودکان و چه بزرگسالان، سرگرمی و نوازش کوکاتیل یا عروس هلندی را آسان کنند، بدون اینکه نگران گاز گرفتن یا اضافه وزن باشند. اگر به دنبال یک حیوان خانگی زیبا و در عین حال خوش صحبت و کم هزینه هستید، عروس هلندی یکی از بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

عنوان های مهم

اسم عروس هلندی نر و ماده (طوطی)

قبل از اینکه اسم برای عروس هلندی نر و ماده انتخاب کنید، ۳ تا ۵ خصوصیت مهم آن را بر اساس میزان اهمیت بنویسید. مثلا زیبا، شجاع، کنجکاو، دوس داشتنی و بانمک، حالا سعی کنید اسمی را انتخاب کنید که نشان دهنده این خصوصیات باشد.

چند نکته مهم در انتخاب اسم عروس هلندی نر و ماده که باید دقت داشته باشید: اسم کوتاه و راحت باشد، به ریشه نام توجه کنید، از اسامی عجیب و غیر متعارف استفاده نکنید. در ادامه برای انتخاب یک اسم مناسب برای عروس هلندی (cocka iel) با ما همراه باشید.

اسم عروس هلندی خاکستری

مطمئناً هیچ چیزی بهتر از این نیست که برای اولین بار عروس هلندی خاکستری خود را به خانه بیاورید. شما قفس عالی ای را انتخاب کرده اید، همچنین مجموعه ای از اسباب بازی‌ها و فعالیت‌های جذاب را آماده کرده اید که کمک میکند تا ذهن آنها تیز شده و قلب آنها پر از شادی شود. خود شما نیز قرار است با نگهداری از حیوان خانگی زیبا و دوست داشتنی خود، سفر و لذت جدیدی را آغاز کنید، اما شاید مانعی وجود داشته باشد! که به نظر نمی‌رسد، نتوانید از آن عبور کنید.

پیشنهاد مطالعه: عروس هلندی تربیت، نگهداری، تغذیه

به دنبال یک نام بی عیب و نقص برای دوست پَردار خود (طوطی) هستید؟ اما نمیدانید چه نامی برازنده اوست؟ نگران نباشید!!! چرا که ما بیشتر نام‌های عروس هلندی (cocka iel) را در اینجا گنجانده ایم تا شما همراهان گرامی دغدغه ای برای انتخاب اسم نداشته باشید و بتوانید از بین اسامی ذکر شده یکی را انتخاب کنید.

فهرستی از اسم های بانمک برای عروس هلندی

در اینجا مواردی را بر اساس ایده‌هایی از اسم بامزه برای پرنده که با الهام از رنگ پرها یا نشانه‌های منحصر به فرد، ویژگی‌های شخصیتی، چند پیشنهاد تحت تأثیر پرندگان معروف و در نهایت نام‌های شایان ستایش برای یک جفت cocka iel بیان نموده ایم که خیلی میتواند به شما در انتخاب نام کمک کند.

۱- انتخاب اسم برای عروس هلندی نر و ماده ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم عروس هلندی‌ها دارای نژادهای مختلفی مانند نر و ماده ایرانی و خارجی هستند، که از دو جنس (پسر و دختر) تشکیل شده اند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. مثلا کاکلی‌های نر باهوش هستند و به افرادی که نام همدیگر را صدا میزنند پاسخ میدهند. عروس هلندی‌های ماده می‌توانند تقلید صدا انجام دهند. برخی از اسامی که متناسب با جنسیت و نوع رفتار پرنده شما است عبارتند از:

اسم برای عروس هلندی ماده:

کلئو – هارمونی – پیچک – جسی – لینا – آوا – اسکای – الی – لونا – کولی – پیکسی – میرینوس – بادی – توبی – روستِر.

اسم برای عروس هلندی نر:

لئو – آفتابی – بلوند- تامی – جک – اسکار – ریو – آلبوس – رفیق – توییتی – جورج – پیکا – آریل – پِتی – جِرِنی.

۲- اسم های بانمک برای عروس هلندی ۱۴۰۱

هر کاکوتی ملزم به داشتن مجموعه ای از ویژگی‌های عجیب و غریب خود است که میتواند منبع خنده و سرگرمی برای صاحب خود باشد. اگر متوجه می‌‌شوید که کوکاتیل شما احمقانه ‌ترین شخصیت‌‌ها را دارد، میتوانید از نام‌هایی بانمک ۱۴۰۱ که جنبه طنز دارند استفاده کنید. برخی از این اسامی عبارتند از:

چتری – جک کواکر – خلبان – چشم عقابی – چیک جگر -پُفی – قرمزی – نوک طلا- پی وی – مریل چیپ – کوکی چان – وراج – فندق – مارگو – فاری – پیکسی

۳- انتخاب نام عروس هلندی خاکستری، سفید، زرد و رنگی

یکی از دلایل معروفیت کاکوتی‌ها، بدن‌های براق، پرهای بالای سر و مجموعه ای از گونه‌های رنگارنگ آنها است. پس یکی از ساده ترین راهها برای پیدا کردن نام، الهام گرفتن از ترکیب رنگ آنها است. در زیر به چند رنگ رایج خاکستری، سفید و رنگی که برای نام‌های هر رنگ مناسب است، اشاره کرده ایم.

پیشنهاد مطالعه: تشخیص سن و جنسیت عروس هلندی

۴- اسم های جالب و قشنگ برای طوطی عروس

عروس هلندی‌ها شیرین ‌ترین شخصیت‌ها را دارند، زیرا در تعامل رشد میکنند و از نوازش عالی لذت میبرند. میتوانید از بین اسباب بازی‌ها و یا غذای مورد علاقه یشان نیز اسم انتخاب کنید. از جمله این نام‌های قشنگ میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

نخودی – باقلا – کواکرز – ویجت – تره – ویلبر – پیراشکی – عسلی – آلبالو – مارش – مالمو – هلو – مافین – کلوچه – توینکی – تاترتوت – نباتی – قندی – کیوی – تیکی – مکس – تانگو – مانگو.

مشاهده محصولات: سرلاک عروس هلندی

۵- استفاده از نام های معروف پرندگان به همراه مشاهده معنی

وقتی صحبت از نامگذاری حیوانات خانگی به میان می‌آید، همه ی پیشنهادات معمولاً پرنده ‌ای هستند. یکی از آنها کاربرد نام پرندگان معروف در شخصیت‌های کارتونی است. مانند:

پوکمون – بمب (انگری بردز) – دافی (لونی تونز) – ارول (هری پاتر) – فلیت (پوکوهانتس) – ووداستاک (بادام زمینی) – آقای پینگ (پاندای کونگ فوکار)- بلوز (انگری بردز) – ریکو (ماداگاسکار) – زازو (شیرشاه) – جیمبو.

۶- ایده نامگذاری برای یک جفت عروس هلندی

تا اینجای مطلب اسامی به صورت تک ذکر شدند حال اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که دو کاکوتی انتخاب کرده اید، احتمالا انتخاب اسم پرنده که مکمل یکدیگر باشند، در عین اینکه دشوار بوده، سرگرم کننده نیز خواهد بود. در زیر تعدادی از اسامی هستند که میتوانند مورد علاقه شما باشند نظیر:

لاوی و داوی – بن و جری – هیو و دیوی – چیپ و دیل – مک و پنیر – جکیل و هاید – چاکی و ترشی – الماس و زغالی – لیلو و کوک – بادام زمینی و کره – شاد و خوش شانس.

شما میتوانید اسم‌های عروس هلندی را به صورت جدول و تفکیک شده در پایین صفحه مشاهده کنید.

جدول اسم عروس هلندی

آشنا کردن عروس هلندی به اسمش

اولین اقدامی که باید پس از آوردن پرنده به خانه انجام دهید این است که با پرنده ارتباطی قوی برقرار کنید. این امکان وجود دارد که پرنده‌یتان بترسد و به محیط جدید خود شک داشته باشد. چند روزی زمان بگذارید و صبور باشید، بخشی از روند اجتماعی کردن عروس هلندی می‌تواند آموزش و یاد دادن اسم او باشد.

برای آن‌ که اسم پرنده را به او یاد بدهید، ابتدا باید محیطی آرام را برای او فراهم کنید. استفاده از تشویقی حین آموزش اسم برای عروس هلندی سخنگو، یک راهکار آموزشی مناسب است که شما می‌توانید برای این کار از میوه یا تخمه استفاده کنید.

سخن آخر

پیدا کردن نام مناسب برای عروس هلندی که دارید شاید کار دشواری باشد! و امیدواریم که توانسته باشید نامی مناسب برای cocka iel خود پیدا کرده باشید. در غیر این صورت، امیدواریم از مطلب ما الهام گرفته و اسمی درخور و شایسته برای حیوان دوست داشتنی خود انتخاب کنید. همچنین نیازی به تفکر بیش از حد برای انتخاب اسم نیست، گرچه ممکن است گاهی اوقات سخت به نظر برسد.

مطمئنا هر اسمی که شما دوست داشته باشید و مدام آن را تکرار کنید، پرنده یتان نیز با آن نام آشنا شده و حتی آن را تکرار خواهد کرد و در نتیجه از کار شما پیروی کرده و برای او نیز نام انتخابیش دوست داشتنی خواهد بود.

گردآوری توسط: فروشگاه طوطی سانان تهران طوطی

اسم عروس هلندی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب