بارم بندی ریاضی یازدهم تجربی

بارم بندی ریاضی یازدهم تجربی

بارم بندی امتحانات یازدهم تجربی

دانش آموزای پایه یازدهمی می تونن با توجه به بارم بندی امتحانات یازدهم تجربی ۱۴۰۳ از ارزش و اهمیت هر مبحث و بخش در امتحان پایه یازدهم مطلع شن. اطلاع از این بارم بندی می تونه باعث این بشه که دانش آموزا برنامه ریزی مناسبی برای مطالعه درس هاشون تو امتحانات 1403 داشته باشن و وقت بیشتری برای مطالعه درس های مهم بذارن.

 برای مشاوره برنامه ریزی امتحانات پایه یازدهم رشته تجربی 1403

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:  

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ از کل کشور  

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

هر سال با نزدیک شدن به فصل امتحانات، خیلی از دانش آموزا خواهان برنامه ریزی خوب و دقیقی برای مطالعه دروس هستن و هدفشون کسب بالاترین نمرات در تمامی امتحان هاست. برنامه ریزی برای دانش آموزایی که در طول سال مطالعه خوبی نداشتن و با درس ها و بخش های پر تکرار آشنایی ندارن یکم سخت تر از دانش آموزایی هستش که مطالعه داشتن.

اطلاع از بارم بندی امتحانات یازدهم تجربی ۱۴۰۳ به دانش آموزا کمک میکنه که برنامه ریزی خوبی برای مطالعه درس های خودشون داشته باشن، به طوری که بتونن زمان بیشتری رو برای مطالعه بخش های مهم و پر تکرار بذارن. به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی بارم بندی دروس تخصصی و عمومی رشته تجربی در امتحان 1403 پرداخته شده.

بارم بندی امتحانات یازدهم تجربی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

تا سال گذشته امتحانات نوبت دوم پایه یازدهم رشته تجربی به صورت داخلی مدارس برگزار می شد اما در سال جاری برای نخستین بار 2 تا از درس های این پایه به صورت هماهنگ و نهایی برگزار می شه، برای همین دانش آموزای رشته تجربی با اطلاع از بارم بندی امتحانات یازدهم تجربی می تونن برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه هر درس داشته باشن. در ادامه بارم بندی امتحانات یازدهم تجربی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ برای دروس عمومی و تخصصی توضیح دادیم.

بارم بندی دروس عمومی امتحانات یازدهم تجربی 1403 - 1404

در ابتدا بارم بندی دروس عمومی پایه یازدهم رشته تجربی برای دانش آموزای متقاضی این رشته در قالب جداولی ارائه شده تا دانش آموزا قبل از شروع امتحانات برنامه ریزی درست و دقیقی برای مطالعه دروس امتحانی داشته باشن. همچنین پیشنهاد میشه که داوطلبا اول تمامی مباحث رو مطالعه کنن و برای مرور وقت بیشتری برای بخش های مهم بذارن.

بارم بندی درس دين و زندگی 2 پايه يازدهم تجربی :

امتحان قرائت قرآن کریم = 4 نمره  

بارم بندی درس عربی 2 پايه يازدهم تجربی :

بارم بندی درس فارسی 2 پايه يازدهم تجربی :

بارم بندی درس نگارش 2 پايه يازدهم تجربی :

بارم بندی درس علوم و فنون ادبی 2 پايه يازدهم تجربی :

بارم بندی درس زبان انگلیسی 2 پايه يازدهم تجربی :

بعد از پایان امتحانات پایه یازدهم، داوطلبا می تونن به صورت حضوری با مراجعه به مدرسه و یا به صورت اینترنتی کارنامه خودشونو دریافت کنن. دانش آموزا می تونن برای اطلاع از زمان، نحوه و جزئیات دریافت کارنامه امتحانات پایه یازدهم به مقاله ای که لینکش در ادامه قرار داده شده مراجعه کنن.

بارم بندی دروس تخصصی امتحانات یازدهم تجربی 1403 - 1404

 همونطور که میدونین، سال یازدهم و امتحانات اون، به اندازه امتحانات نهایی سال دوازدهم مهمه و دانش آموزا باید تمام تلاش خودشون رو برای گرفتن بالاترین نمرات در این امتحانات، استفاده کنن. در این قسمت، ادامه بارم بندی دروس پایه یازدهم تجربی رو برای دانش آموزا قرار دادیم.

بارم بندی درس ریاضیات 2 پايه يازدهم تجربی :

از اونجایی که این درس جزو درسای سخت به حساب میاد با دونستن نحوه صحیح مطالعه درس ریاضی به راحتی می تونین به نمره ایده آلتون برسین.

بارم بندی درس جغرافیا 2 پايه يازدهم تجربی : 

بارم بندی درس شیمی 2 پايه يازدهم تجربی :

اولین چیزی که برای مطالعه درس شیمی باید بدونین اینه که همه مطالب این درس مثل هم نیست! بعضی از مطالب درس شیمی حفظی هستن و بعضی از مطالب حل مسئله! پس بهتره با بهترین روش مطالعه درس شیمی آشنا باشین.

بارم بندی درس زیست شناسی 2 پايه يازدهم تجربی :

بارم بندي درس انسان و محيط زيست پايه يازدهم تجربی :

بارم بندی درس زمین شناسی پايه يازدهم تجربی : 

بارم بندی درس فیزیک 2 پايه يازدهم تجربی : 

اولین چیزی که باید بدونین اینه که درس فیزیک جزو درساییه که یک پیچش کوچیک حتی در یک سوال مشابه و یا تکراری، کل فرایند حل مسئله و فرمولا رو عوض می کنه. پس باید با روش مطالعه درس فیزیک آشنا باشین تا به راحتی از پس سوالاتش بر بیاین.

دانش آموزای یازدهم تجربی، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کتاب های یازدهم و دانلود اونا می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا شما رو تو زمینه برنامه ریزی مطالعه بارم بندی امتحانات یازدهم تجربی ۱۴۰۳ و سایر رشته ها راهنمایی کنن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین. برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با امتحانات مدارس هم می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

سوالات متداول

1- ✔️ دانش آموزای پایه یازدهم چه جوری می تونن برنامه ریز دقیق تری برای امتحانات داشته باشن؟  

2- ✔️ اطلاع از بارم بندی امتحانات چه کمکی به دانش آموزا می کنه؟  

3- ✔️ آیا دانش آموزا باید برای همه مبحث های کتاب درسیشون به یک انداره وقت مطالعه بذارن؟

 برای مشاوره برنامه ریزی امتحانات پایه یازدهم رشته تجربی 1403

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:  

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ از کل کشور  

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

بارم بندی ریاضی یازدهم تجربی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب