بازی جان سینا

بازی جان سینا

فیلم جدید جان سینا و دریافت نمره صفر درصد از راتن تومیتوز ویدیو

فیلم جدید جان سینا که با نام F eela ce شناخته می‌شود، به تازگی روند اکران خود را آغاز کرده است. اما این اثر یک شکست کامل در جلب نظر منتقدین بوده و نمره صفر درصد را از منتقدین راتن تومیتوز دریافت کرده است.

جان سینا کشتی‌گیر مشهور WWE بوده که سال‌ها پیش به بازیگری روی آورده و تا‌کنون در آثار موفق مختلف و متعددی حضور داشته است. طرفداران دنیای ابر‌قهرمان‌ها و کمیک‌های DC بیشتر این بازیگر را به واسطه حضور در فیلم The Suicide Squad و سریال Peacemake ، از ساخته‌های جیمز گان، می‌شناسند. اوایل امسال در یک تجربه عجیب و غریب جان سینا در فیلم باربی حاضر شد. از دیگر آثار او می‌توان به Blocke s ،Bumblebee ،F9 ،Fas X و Vaca io F ie ds اشاره کرد.

F eela ce فیلم جدید جان سینا است که اخیرا اکران خود را شروع کرده است. این فیلم که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده، به هیچ عنوان با استقبال منتقدین رو‌برو نشده است. در حال حاضر هیچ‌یک از ۲۱ نقد ثبت شده در راتن تومیتوز، مثبت نبوده و نمره فیلم فریلنس برابر با صفر است. تریلر این اثر را در زیر مشاهده می‌کنید:

راس بونیم، منتقد Collide ، در رابطه با این فیلم نوشته است: «فیلم F eela ce به جای ورود به اکشن یا کمدی، در مسیر خود متوقف می‌شود تا داستان پر اشکال را بارها و بارها تکرار کند.»

مت دوناتو از IGN در نقد خود چنین گفته است: «با چشم‌پوشی از جلوه‌های ویژه وحشتناک فریلنس، سکانس‌های اکشن آن تکراری بوده و استعداد اندک بازیگران بزرگ خود را هدر می‌دهد». بری هرتز، مننقد The Globe a d Mail، معتقد است که جان سینا و مخاطبان لیاقت آثار بهتری را دارند.

در کنار جان سینا، فیلم F eela ce از هنرنمایی بازیگرانی از جمله آلیسون بری، کریستین اسلیتر و خوان پابلو رابا بهره می‌برد. در این اثر، یک مامور ویژه سابق (با بازی جان سینا) به عنوان محافظ شخصی یک خبرنگار استخدام می‌شود. این ماموریت به ظاهر ساده، در نهایت به یک کودتای نظامی تبدیل می‌شود.

پیر مورل که کارگردانی فیلم Dis ic 13 و Take را در کارنامه داشته، سکان هدایت فیلم فریلنس را در اختیار دارد. این کارگردان در مورد انتخاب جان سینا گفت:‌ «او برای ایفای این نقش به دنیا آمده است. هم فیزیکی بدنی مناسبی دارد و هم به شدت بامزه است.»

جیمز گان پس از پیوستن به دی سی استودیوز به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده روی پروژه‌های جوخه انتحار و پیس‌میکر کار کرد. در نهایت او به همراه پیتر سفران به عنوان روسا و مدیر عامل‌های DC S udios انتخاب شدند. 

با این که فصل دوم سریال Peacemake تایید شده است، اما جیمز گان توضیح داده که احتمالا شروع تولید این فصل مدتی طول خواهد کشید. در حال حاضر، او مشغول نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی فیلم جدید سوپرمن با نام Supe ma : Legacy است. جیمز گان تایید کرده که این فیلم قبل از فصل دوم پیس‌میکر اکران خواهد شد.

نظر شما در مورد فیلم جدید جان سینا چیست؟ آیا با نظر منتقدین راتن تومیتوز موافق بوده یا فیلم F eela ce را لایق نمره بالاتری می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی جان سینا

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب