بهترین مارک مخلوط کن

بهترین مارک مخلوط کن

شما اینجا هستید :

بهترین مارک و پرفروش ترین مدل مخلوط کن

مخلوط کن از جمله ابزارهای کاربردی در آشپزخانه های مدرن امروزی است که برای ترکیب مواد اولیه غذاهای متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرد و سرعت و کیفیت آشپزی را افزایش می‌دهد. در این مطلب بهترین مخلوط کن های بازار را معرفی، بررسی و با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

خلیل هیبتانی پناه

۱۴۰۲-۰۸-۰۱ ۰۰:۴۴:۰۹

زمان مورد نیاز برای مطالعه :

۱۳

دقیقه

فهرست مطالب

بهترین مارک مخلوط کن

مدل‌های مختلفی از مخلوط کن (ble de ) در سطح بازار موجود است که برندهای مختلف برای ساخت آنها از طراحی‌های اختصاصی خود بهره می‌گیرند.

بهترین مارک‌های مخلوط کن عبارتند از:

موارد مهم برای انتخاب بهترین مخلوط کن :

لیست پرفروش ترین مخلوط کن ها:

مخلوط کن بیسمارک BM2366

بیسمارک از جمله مارک‌های پرفروش مخلوط کن است که BM2366 یکی از پرچمداران آن به شمار می‌آید.

مخلوط کن بیسمارک BM2366:

بیسمارک این محصول را به همراه یک ظرف شیشه‌ایی آسیاب ۵۰۰ گرمی عرضه کرده و ظرف مخلوط کن آن نیز از جنس شیشه است.

بدنه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است و از عملکرد پالس بهره می‌برد. «توربو» و «پالس» دو عملکرد کاربردی در دستگاه‌های مخلوط کن هستند که به ترتیب وظیفه «افزایش سرعت» و «برعکس کردن چرخش سری و پره‌ها» را بر عهده دارند و وجود آنها سطح کیفی دستگاه را افزایش می‌دهد.

مخلوط کن نینجا BN801

نینجا دیگر شرکت پرفروش در بازار لوازم خانگی به شمار می‌آید که دستگاه‌های مخلوط کن با کیفیتی از آن در بازار موجود است. BN801 یکی از قدرتمندترین مخلوط کن‌های این برند آمریکایی محسوب می‌شود.

مخلوط کن نینجا BN801:

BN801 علاوه‌بر مخلوط کن دارای «خمیر زن»، «خردکن» و «غذاساز» دارد. کاسه غذاساز این دستگاه ۱.۸ لیتر، ظرفیت دارد. Au o-iQ ویژگی برجسته این محصول به شمار می‌آید.

این فناوری، جهت بهره‌گیری از برنامه‌های ترکیبی و پردازش خودکار مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنل لمسی مخلوط کن نینجا BN801 استفاده از آن را راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند.

برنامه‌های موجود در پنل لمسی مخلوط کن نینجا BN801:

از تنظیم به صورت دستی در ۳ سطح «کم» - «متوسط» - «زیاد» نیز بهره می‌برد.این حالت‌ها برای یک دقیقه قابل اعمال هستند.

مخلوط کن فیلیپس HR2056

مخلوط کن فیلیپس HR2056 قیمت ارزان‌تری در مقایسه با مورد قبلی دارد؛ اما قدرت عملکرد آن مطاوب است و از «آسیاب کن» بهره می‌برد.

مخلوط کن فیلیپس HR2046:

این دستگاه مجهز به «قطع کن حرارتی خودکار» است و تیغه‌ایی «۴ پره» دارد. بدنه مخلوط کن فیلیپس HR2056 «پلاستیکی» است و ۱.۹ کیلوگرم وزن دارد.

«آسیاب» و «مخلوط کن» ۲ عملکرد قابل استفاده در این دستگاه ۲ کاره هستند. پنل کنترل مخلوط کن فیلیپس HR2056 «کلیدی» است.

مخلوط کن نینجا BL642

BL642 دیگر مخلوط کن قدرتمند نینجا به شمار می‌آید که مانند مدل BN801 دارای فناوری Au o-IQ است که دارای پنج برنامه هوشمند با قابلیت توقف خودکار بعد از پایان فرایند ترکیب مواد است.

مخلوط کن نینجا BN801:

برنامه‌های موجود در مخلوط کن نینجا BL642 تهیه اسموتی و نوشیدنی از میوه های یخ زده، پوره کردن، مخلوط کردن میوه های تازه، تهیه اسموتی از سبزیجات و دسرهای منجمد و عملکرد پالس هستند.

این دستگاه، فناوری To al C ushi g جهت خرد کردن یخ و مواد منجمد در چند ثانیه برای تهیه انواع نوشیدنی‌ها دارد. تیغه استفاده شده در آن «۶ پره» است.

مخلوط کن کنوود مدل BLM92

برند ژاپنی کنوود نیز مخلوط کن‌های با کیفیت و درجه یکی عرضه می‌کند که BLM92 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های چرخه تولید آن به شمار می‌آید.

مخلوط کن کنوود BLM92:

تیغه استیلی این محصول «۶ پره» است و برنامه‌های موجود در آن تهیه سوپ، اسموتی، میلک شیک، آرد، آب میوه - مخلوط کردن آجیل هستند.

کنوود به همراه مخلوط کن BLM92 دو پارچ اسموتی ۵۰۰ میلی لیتری عرضه کرده و بدنه آن ترکیبی از «استیل و پلاستیک» است.

مخلوط کن پاناسونیک MG5421

برند ژاپنی پاناسوینک با تنوع کالایی زیاد و بهره‌گیری از قالب‌های طراحی منحصر به فرد، در بازار لوازم خانگی، شهرت زیادی کسب کرده است و مخلوط کن یکی از جمله چرخه‌های تولید پرفروش این برند به شمار می‌آید.

MG5421 یک مخلوط کن درجه یک با قیمت ایده‌آل است که قدرت و ظرفیت مناسبی دارد.

مخلوط کن پاناسونیک MG5421:

مخلوط کن پاناسونیک 5421 دارای «آسیاب» است و «یخ خردکن» نیز دارد و در مجموع در این بازه قیمتی، محصولی با ارزش خرید بالا محسوب می‌شود.

جهت مشاهده محصولات بیشتر و خرید مخلوط کن از مارک‌های معتبر بازار به سایت بوهیر مراجعه کنید.

بهترین مارک مخلوط کن

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب