تبدیل شوندگان نبرد ربات های وحشی

دانلود کنید

تبدیل شوندگان نبرد ربات های وحشی

Robo T a sfo m Ba le 1.0.4 – بازی اکشن نبرد ربات‌های‌تبدیل‌شونده اندروید

Robo T a sfo m Ba le v1.0.4 – بازی اکشن و کژوال نبرد ربات ها تبدیل شونده اندروید عنوانی اکشن و fps با گیم پلی خیره کننده برای موبایل تست شده با اجرای آفلاین

Robo T a sfo m Ba le – نبرد ربات های تبدیل شونده یک بازی اکشن با گیم پلی اعتیادآور از VoodGame S udio برای اندروید است. ربات های تبدیل شونده، از گذشته تاکنون سوژه بسیاری از عناوین در دنیای بازی های رایانه ای بوده اند. محبوبیت این ربات ها باعث شده است تا برخی از این بازی ها با فروش هایی چند میلیون دلاری رو به رو شوند، اما اگر بخواهید راستش را بدانید در دنیای اندروید، بازی هایی با این محوریت تاکنون نتوانسته اند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند. با این حال در این پست تصمیم گرفته ایم شما را با یک بازی خارق العاده آشنا کنیم. بازی بی نظیری که شما را به دنیای ربات های تبدیل شونده می‌برد و به جرأت می توان گفت که جزو بهترین بازی های هم سبک خودش در اندروید می باشد. با ورود به بازی Robo T a sfo m Ba le وارد دنیای پر از چالش ربات های تبدیل شونده شوید. در این FPS اکشن، همه چیز به شما و تصمیم های تان باز می گردد. باید بتوانید از سد سایر ربات ها عبور کرده و آن ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. در این عنوان مهیج ما شاهد تعداد زیادی از انواع ربات ها هستیم. هر یک از این ربات ها می توانند به یک وسیله تبدیل شوند، برخی از آن ها به ماشین های مسابقه تبدیل می‌شوند، برخی به کامیون و برخی دیگر نیز به جت های جنگی تبدیل خواهند شد. البته این تغییر شکل به هیچ عنوان جنبه تفریحی نخواهد داشت، بلکه باید در زمان مناسب و با توجه به استراتژی مناسب خود تصمیم بگیرید که چه زمانی بهترین استفاده را از آن ببرید. در بازی اندروید Robo T a sfo m Ba le پلیر ها می توانند ربات های انتخابی شان را با سلاح هایی گوناگون شخصی سازی کنند تا سریع تر از گذشته سایر ربات ها را از پیش روی شان بردارند. تنوع و تعداد این سلاح ها بسیار بالاست و انتخاب هر یک از آن ها تنها به شما بستگی خواهد داشت. اگر تصور می کنید که نسبت به گذشته ربات شما دارای توانایی های کافی نیست ؛ پس بهتر است که دست به کار شوید و قسمت های مختلف توانمندی آن را ارتقاء دهید. در بازی Robo T a sfo m Ba le اندروید، هر یک از ربات ها را می توان تا سطوح قابل توجهی ارتقاء داد تا بتواند سریع تر و ساده تر از گذشته ربات ها را از بین برد. یکی دیگر از نکاتی که در ارتباط با این بازی باید اشاره ای به آن داشته باشیم، حالت های متنوع گیم پلی می باشد ؛ در حالت های مختلف گیم پلی این فرصت به شما داده می شود تا بتوانید توانمندی های خود را بسنجید و بدانید که چه کنترلی در حالت های گوناگون بر روی ربات ها خواهید داشت.

بخشی از ویژگی های بازی اکشن-کژوال Robo T a sfo m Ba le اندروید:

بازی Robo T a sfo m Ba le با توجه به داشتن یک سبک جذاب و گیم پلی منحصر به فرد توانسته توجه بیش از یک میلیون پلیر را در سراسر جهان به خودش جلب کند. گیم پلی اکشن جذاب، حالت های متنوع بازی، گرافیک سه بعدی خیره کننده، مکانیک های کنترل ساده و روان تنها تعدادی از ویژگی های این عنوان مهیج به شمار می روند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه اصلی و رسمی بازی معرفی شده را از لینک های مستقیم وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

تبدیل شوندگان نبرد ربات های وحشی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب