تبدیل عکس به پی دی اف در کامپیوتر

تبدیل عکس به پی دی اف در کامپیوتر

تبدیل عکس به PDF روی کامپیوتر و گوشی (6 روش جدید!)

تبدیل عکس به PDF با چند کلیک ساده!

کتاب‌های الکترونیکی در فضای اینترنت بیشتر با فرمت pdf هستند، شما با سرچ یک موضوع در اینترنت می‌توانید ده‌ها یا صدها فایل در قالب  pdf پیدا کنید. برای ساخت یا تکمیل یک فایل pdf نیاز دارید عکس هایی را به قالب pdf تبدیل کنید. در ادامه بعد از بررسی هدف از تبدیل تصاویر به پی دی اف ، نحوه تبدیل عکس به PDF  را بیان خواهیم کرد پس با کارشناسان رایانه‌کمک همراه باشید.

برای درک بهتر مسئله به سوالات و مشکلات کاربران رایانه کمک در این زمینه دقت کنید.

???? آموزش تبدیل چند عکس به یک pdf به سادگی امکان پذیر است؟

???? چگونه می‌توان عکس را به پی دی اف تبدیل کرد؟

???? هدف از تبدیل pdf به عکس چیست ؟

???? تبدیل عکس به pdf بدون نیاز به نرم افزار چگونه ممکن است ؟

???? ساده ترین راه تبدیل عکس به pdf چیست ؟ 

???? تبدیل چند عکس به پی دی اف چگونه صورت میگیرد ؟

اگر این سوالات هم در ذهن شما وجود دارد تنها کافی است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به جواب همه آنها بپردازیم.

 آنچه در این مقاله می خوانیم:

✅هدف از تبدیل عکس به pdf

✅ساده ترین روش تبدیل عکس به پی دی اف - استفاده از wo d

✅تبدیل عکس به PDF با کمک نرم افزار

✅ترفند تبدیل عکس به pdf با نرم افزار فتوشاپ

✅راهنمای تبدیل عکس به PDF با نرم‌افزار Mgosof Image To PDF Co ve e

✅اپلیکیشن Foxi PDF Edi o

✅برنامه PDFeleme - تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

✅آموزش تبدیل عکس به pdf به کمک ویندوز بدون نیاز به نرم افزار

✅تبدیل عکس به پی دی اف با سایتهای موجود در اینترنت

✅تبدیل عکس به پی دی اف با سایت O li e JPG o PDF Co ve e

✅تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی آیفون

✅تبدیل عکس به پی دی اف اندروید

✅روش تبدیل عکس به پی دی اف در مک

✅پرسش و پاسخ 

✅سخن پایانی

????اگه میخوای بدونی چطوری فضای دوم ایفون رو ایجاد کنی بر روی لینک کلیک کن و مقاله رو بخون

هدف از تبدیل عکس به  pdf

❗ ساخت یک مجموعه زیبا و دقیق از تصاویر

❗ کاهش حجم اطلاعات ، متن ها و عکس ها

❗ تغییر نکردن محتویات و عکسها توسط کاربر

❗ نمایش چارت ها ، نمودارها و تصاویر اسکن شده

یکی از راه های بالا بردن امنیت فایل های PDF قرار دادن رمز بر روی آنهاست. اگر شما هم علاقمند به یادگیری این ترفند هستید، مطلب برداشتن رمز از فایل های PDF حتما به شما کمک خواهد کرد. 

 ساده ترین روش تبدیل عکس به پی دی اف (JPG o PDF)

یکی از ساده ترین روش های تبدیل عکس به PDF استفاده از نرم افرار wo d در پکیج آفیس است

اگر از نسخه ی جدید نرم افزار ورد استفاده می‌کنید و نسخه شما فول یا کامل است متن ها و عکس های خود را در این نرم افزار وارد کرده و در آخر از منوی فایل در بخش save as گزینه save PDF را انتخاب کنید ، بعد از تعیین محل ذخیره سازی فایل ، فایل pdf شما ساخته می‌شود. 

با این روش ساده میتوانید هر تصویر را در عرض چند ثانیه به فایل پی دی اف تبدیل کنید. اما اگر این دسترسی به برنامه wo d را نداشتیم چطور این کار را انجام دهیم. راه حل استفاده از وب سایت تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین است که در ادامه به بهترین های آنها اشاره میکنیم.

تبدیل عکس به PDF با کمک نرم افزار

همان طور که اشاره کردیم روش های مختلفی برای تبدیل PIC به PDF وجود دارد که در قسمت بالا به فرایند تبدیل عکس یا متن  به PDF در نرم افزار ورد اشاره کردیم، در ادامه در بحث نرم افزار تبدیل فرمت عکس به پی دی اف با دو نرم افزار فتوشاپ و نرم افزار موگوسافت آشنا میشویم.

ترفند تبدیل عکس به pdf با نرم افزار فتوشاپ

برای تبدیل عکس به فرمت PDF  از نرم افزار فتوشاپ می‌توان استفاده کرد ، عکسی را داخل فتوشاپ وارد کنید. دو راه برای وارد کردن عکس در فتوشاپ وجود دارد شما می‌توانید بر روی فایلope  کلیک کرده و سپس عکس را انتخاب کنید و یا در پوشه ای که عکس ها قرار دارند بروید ، بر روی آن ها راست کلیک کرده و از منویope wi h  گزینه Pho oshop را انتخاب کنید.

 برای ذخیره سازی عکس در قالب PDF   ، save as را در منوی فایل انتخاب کنید.

???? در قسمت  save as ypeفرمت را تغییر داده و فرمت PDF را بیابید.

????بر روی Save کلیک کنید.

???? ممکن است با پیامی از فتوشاپ مواجه شوید، در این مرحلهok  را انتخاب کرده و بر روی PDF save as  کلیک کنید.

اگر پس از تبدیل عکس به فایل پی دی اف قصد فشرده سازی فایل pdf را داشتید می توانید مطلب فشرده سازی فایل pdf را مطالعه نمایید. و اگر قصد تبدیل عکس به فایل pdf در آیفون را دارید مطلب اسکن عکس با گوشی آیفون را مطالعه نمایید.

راهنمای تبدیل عکس به PDF با نرم‌افزار Mgosof Image To PDF Co ve e

بسیاری از کاربران اعتقاد دارند ساده ترین راه تبدیل عکس به PDF استفاده از نرم ‌افزار Mgosof Image To PDF Co ve e است  این نرم افزار با داشتن محیطی ساده ، به طور دقیق تصاویر را به PDF تبدیل می‌کند ، در عکس زیر محیط این نرم افزار را مشاهده می‌کنید.  

برای تبدیل عکس به pdf بر روی  addکلیک کنید و عکس های خود را به داخل نرم افزار وارد کنید، سپس در قسمت  B owse محل ذخیره سازی و نام فایل را تعیین کنید. در آخر بر روی دکمه  s a co ve i g کلیک کنید.

اپلیکیشن  Foxi PDF Edi o

از بهترین برنامه های دیگری که میتوان برای تبدیل عکس به پی دی اف در کامپیوتر از آن استفاده نمود، نرم افزار Foxi PDF Edi o می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید هم ادیت های موردنظر را روی فایل های پی دی اف انجام دهید و هم برای تبدیل جی پی جی به پی دی اف کاربرد دارد.

برای انجام این کار مراحل زیر را اجرا کنید.

برای این کار از سایت های معتبر این برنامه را دانلود و نصب کنید.

زمانی که آنرا اجرا کردید و وارد محیط کاربری Foxi PDF Edi o شدید، روی قسمت C ea e PDF بروید. بعد از آن روی Use Now بزنید.

برای انتخاب عکس هایی که میخواهید به PDF تبدیل شوند،  قسمت Add Files را باز کنید و آنها را انتخاب کنید.

حالا با کلیک کردن روی Co ve تبدیل فایل jpg به pdf انجام خواهد شد. و می توانید فایل PDF ذخیره شده را در سیستمتان مشاهده کنید.

اگه برات پیش اومده که موقع نصب بازی با ارور isdo e.dll روبرو بشی پس مطلب روش های موثر حل کردن خطای isdo e.dll رو از دست نده تا یاد بگیری چطوری از دستش خلاص بشی 

برنامه PDFeleme - تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

در پاسخ سوال در گوشی خود چگونه عکس را به پی دی اف تبدیل کنیم ؟ به سراغ معرفی یک نرم افزار خوب و کارآمد می رویم. PDFeleme یک برنامه محبوب و قابل استفاده در گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و همچنین IOS می باشد.

در بین اپلیکیشن های تبدیل فایل عکس به پی دی اف در گوشی اپلیکیشن  PDFeleme از محبوب ترین هاست چون قابلیت هایی مانند برش تصویر، چرخاندن و تغییر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

پس با نصب این برنامه نگرانی شما برای تبدیل تصاویر گالری به پی دی اف برطرف می شود و می توانید با دوربین گوشی عکس بگیرید و آنها را به فایل پی دی اف تبدیل کنید.

آموزش تبدیل عکس به pdf به کمک ویندوز بدون نیاز به نرم افزار

برای تبدیل عکس به pdf بدون نیاز به نرم افزار و به کمک ویندوز وارد بخش تنظیمات در ویندوز 10 شوید و در قسمت سرچ عبارت  p i را تایپ کنید.

⚪ حالا P i e s sca e s را انتخاب کنید.

⚪ در سمت راست و زیر قسمت P i e s sca e s گزینه ی  Mic osof P i o PDFرا انتخاب کنید.

⚪ سپس گزینه Ope queue را انتخاب کنید.

⚪ پنجره ای باز می‌شود و عکس مورد نظر خود را درگ کرده و در آن پنجره رها کنید.

⚪ صفحه ای  باز می‌شود که نام و محل فایل خروجی را از شما سوال میکند، در آخر بر روی save کلیک کنید.

تبدیل عکس به پی دی اف با سایتهای موجود در اینترنت

سایت تبدیل عکس به پی دی اف انواع مختلف دارد که برای تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین و  به کمک اینترنت انجام می‌شود. اگر عبارت O li e Co ve Pic To PDF  را در اینترنت سرچ کنید، سایتهای آنلاین زیادی را برای تبدیل عکس به فرمت pdf مشاهده می‌کنید.

سایت smallpdf.com  یکی از این سایت ها است. شما می‌توانید تمامی عکس‌ها یا فایل هایی با سایر فرمت‌ها را به فرمت pdf تبدیل کنید ، در عکس زیر صفحه  اصلی این سایت را مشاهده می‌کنید. بر روی  jpeg o pdf کلیک کرده و با انتخاب  choose file  عکس های خود را آپلود کنید.

تبدیل عکس به پی دی اف با سایت O li e JPG o PDF Co ve e

برنامه‌های بسیاری را برای تبدیل عکس به pdfمعرفی کردیم. اما کم لطفی است اگر سایت O li e JPG o PDF Co ve e را معرفی نکنیم. این سایت با پی دی اف کردن عکس ها شما را از داشتن برنامه های دیگر با حجم بالا راحت کرده است. از جمله ویژگی ‌های این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

???? این سایت علاوه بر تبدیل جی پی جی به پی دی اف ، دسترسی به مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش PDF را برای فشرده‌سازی، ادغام، تقسیم و چرخش PDF شما ارائه می‌دهد. با دسترسی به این ابزارها، کار با فایل‌های PDF بسیار آسان است.

???? وقتی عضویت ماهانه، سالانه یا نامحدود خریداری می‌کنید، به مزایای انحصاری مانند اندازه فایل‌های نامحدود و دسترسی نامحدود به تبدیل فایل jpg به pdf و سایر ابزارها دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین مزایای دیگری مانند توانایی تبدیل چندین تصویر به PDF به طور همزمان را دریافت می کنید. از طرف دیگر، می توانید از مبدل JPG به PDF به صورت رایگان استفاده کنید.

???? داده‌ها و اطلاعات شما در این سایت کاملاً ایمن خواهند بود. همه فایل‌های آپلود شده را با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی SSL رمزگذاری می‌کند. به طور خلاصه، این بدان معناست که افراد غیرمجاز نمی توانند رمزگذاری را بشکنند و بنابراین نمی توانند داده های شما را تفسیر کنند.

???? پس از استفاده تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین ، سه ساعت فرصت دارید تا فایل های PDF تبدیل شده خود را دانلود و ذخیره کنید. پس از سه ساعت، به‌طور خودکار فایل‌های شما را از سرورهای خود حذف می‌کند تا مطمئن شوید اطلاعات حساس شما ایمن باقی می‌مانند.

???? برای استفاده از این سایت فقط به اینترنت نیاز دارید؛ بنابراین می توانید هر زمان که نیاز دارید تبدیل jpg به  pdf را انجام دهید. این سایت از تبدیل عکس به pdf با کیفیت بالا درهر دستگاه و سیستم عاملی، از جمله ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می‌کند، بنابراین می توانید از هر دستگاهی برای این کار استفاده کنید.

تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی آیفون

یکی از خصوصیات منحصر به فرد در نسخه‌های جدید سیستم عامل iOS امکان تبدیل موارد مختلف به فایل‌های PDF است.همچنین شما میتوانید در گوشی آیفون یا آیپد تصاویر خود را به فایل‌های pdf تبدیل کنید.برای این کار کافیست اپلیکیشن pho os را باز نمایید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

???? سپس گزینه sha e و بعد از آن گزینه p i را انتخاب کنید.

???? حالا فقط کافیست در قسمت پرینت دو انگشت خود را روی عکس نگه داشته و از هم باز کنید.

???? پس از انجام مراحل فوق عکس شما به صورت pdf آماده ارسال میباشد،

???? میتوانید با ذخیره سازی عکس در icloud با تمام دستگاه‌های خود نیز به آن دسترسی داشته باشید. 

تبدیل عکس به پی دی اف اندروید

برای تبدیل عکس به پی دی اف در اندروید نرم افزارهای زیادی وجو دارد که یکی از بهترین ها برای این کار JPG o PDF Co ve e می باشد برای استفاده از این نرم افزار لازم است ابتدا از سایت گوگل استور به دانلود JPG o PDF Co ve e  بپردازید.

???? این نرم افزار برای تبدیل JPG به PDF  استفاده می شود  برای استفاده از این نرم افزار آن را اجرا کنید از میان عکس های موجود آن هایی که قصد تبدیلشان به پی دی اف را دارید، انتخاب نمایید سپس دکمه  تبدیل به PDF را فشار دهید .

روش تبدیل عکس به پی دی اف در مک

در قسمت بالا سعی کردیم به روش های مختلف تبدیل عکس به pdf بپردازیم و حال نوبت به کاربران مک بوک می‌رسد تا بتوانند به انجام این کار بپردازند.

???? همانطور که می‌دانید امنیت سیستم عامل macOS اجازه دانلود اطلاعات از هر وبسایت را نمی‌دهد، به همین دلیل ممکن است زمانی که قصد دارید از سایت های تبدیل pic به pdf استفاده کنید، با مشکل روبرو شوید.

???? به همین دلیل بهترین کار این است که از خود تنظیمات مک بوک استفاده کنید. برای این کار نیازی نیست نرم افزار خاصی را بر روی سیستم خود نصب کنید، تنها کافی است بر روی عکس خود کلیک کنید تا اجرا شود.

???? پس از باز شدن، در سربرگ برنامه گزینه file را انتخاب کرده و p i را انتخاب کنید.

???? اکنون از منوی از شده بر روی صفحه گزینه save as PDF را انتخاب کنید.

???? سپس نام و مسیر سیو شدن فایل را بر روی دستگاه خود مشخص کنید.

???? با این کار مک بوک به صورت خودکار تصویر را به فایل پی دی اف تبدیل می‌کند.

پرسش و پاسخ رایگان در زمینه تبدیل jpg به pdf

در این بخش سعی میکنیم به سوالات شایع کاربران در مورد آموزش تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی و کامپیوتر بپردازیم پس با ما همراه باشید. در صورتی که شما هم با سوال خاصی روبرو هستید از بخش نظرات همین پست با ما همراه باشید.

آیا می‌توان JPG را به PDF تبدیل کرد؟

بله. تمام روش هایی که در قسمت بالا به آنها پرداختیم روش هایی است که میتواند فرایند تبدیل JPG را به PDF را برای شما انجام دهد. به همین دلیل سعی کردیم ترفند های مختلفی را به شما معرفی کنیم تا در هر شرایطی امکان انجام این کار را داشته باشید.

به عنوان مثال اگر به کامپیوتر دسترسی دارید، میتوانید نرم افزار تبدیل JPG را به PDF را بر روی دستگاه خود نصب کنید و یا حتی اگر فقط به اینترنت دسترسی دارید با استفاده از سایت JPG را به PDF استفاده کنید.

آیا امکان تبدیل JPEG به PDF بدون افت کیفیت وجود دارد؟

بله با توجه به روش هایی که در قسمت بالا به آن پرداختیم به راحتی می‌توانید بدون کاهش کیفیت عکس را به پی دی اف تبدیل کنید.

تبدیل کننده عکس به PDF دقیقا چه کاری انجام میدهد؟

هر فایلی در کامپیوتر فرمت مخصوص به خود را دارد و برای این که به فرمت دیگری تبدیل شود لازم است بخش های کد نویسی آن دستخوش تغییرات شود.

برای این کار زمانی که فردی قصد دارد تصویر را به پی دی اف تبدیل کند نیاز به برنامه یا سایتی است که کدهای درون آن را بدون مشکل تغییر دهد.

تبدیل کننده ها دقیقا همین کار را انجام می‌دهند و با کمترین میزان خطا فرایند تبدیل jpg به pdf را برای ما انجام می‌دهند.

آیا وبسایت های آنلاین تبدیل عکس به PDF امن هستند؟

بله همان طور که می‌دانید گوگل همیشه سعی می‌کند که وب سایت های مختلف را بررسی کند و پس از این که مطمئن شد سایت عاری از هرگونه بدافزار یا جاسوس ابزار است، به او اعتماد کند و در نتایج جستجو کاربران، آن را نمایش دهد.

همچنین تیم فنی کارشناسان رایانه کمک سعی می‌کنند بهترین برنامه ها و قدرتمند ترین وبسایت های تبدیل pic به pdf را به شما معرفی کنند، پس می‌توانید مطمئن باشید که نرم افزار و سایت های که در این مطلب به شما ارائه شده کاملا امن هستند.

از طرف دیگر، هر برنامه و سایت یک بخش مرتبط به حریم خصوصی و شرایط دارد که می‌توانید قبل از استفاده آن را به صورت کامل (P ivacy Te ms) مطالعه کنید.

آیا بعد از تبدیل عکس به پی دی اف کیفیت آن کم می‌شود؟

اگر در حین فشرده سازی همه گزینه ها را بر روی حالت استاندارد و از پیش مشخص شده سایت یا برنامه قرار دهید، کیفیت عکس ها کاهش نمی یابد و فقط عمل تبدیل انجام می‌شود.

اما اگر تنظیمات مرتبط به فرایند تبدیل عکس به PDF را تغیر دهید، ممکن است کیفیت عکس ها کاهش یابد.

سخن پایانی 

به غیر از حل مشکلات گوشی اندروید یا آیفون و تعمیر کامپیوتر، شرکت رایانه کمک با داشتن ده‌ها کارشناس سوالات نرم‌افزاری شما را در کمتر از چند دقیقه پاسخ می‌دهد، خدمات رایانه کمک سراسری است و شما می‌توانید از تمام نقاط کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن های 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 با رایانه کمک تماس بگیرید و به کارشناسان این شرکت متصل شوید. راه های تبدیل عکس به pdf را بیان کردیم در صورت تمایل مطلب رفع مشکل بهم ریختگی فونت در PDF را مطالعه کنید.

تگ ها

تبدیل عکس به پی دی اف در کامپیوتر

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب