جدیدترین گوشی سامسونگ 2024

جدیدترین گوشی سامسونگ 2024

جدیدترین و آخرین مدل گوشی سامسونگ سری ASMZ 2023|2024

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ باشید بدون شک اولین سوالی که از فروشنده می پرسید این است که جدیدترین گوشی سامسونگ سری ASZ در سال 2023 و 2024 چه مدل هایی هستند؟ و حتی ممکن است این عبارت را در گوگل هم سرچ کنید زیرا داشتن اطلاعات دقیقی از هر محصول، مانند ویژگی، قابلیت و قیمت به شما کمک می کند تا بهترین گوشی متناسب با نیاز و بودجه تان را خریداری کنید. در ادامه با معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ به شما در انتخاب گوشی موردنظرتان کمک می کنیم.

جدیدترین گوشی سامسونگ 

هر ساله جدیدترین گوشی های سامسونگ با قیمت و امکانات متنوع در سری های زیر عرضه می شوند :

پست های مرتبط

راهنمای انتخاب بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون

بروزرسانی هیجان انگیز و اضافه شدن هوش مصنوعی به رابط کاربری O e UI 6.1

جدیدترین گوشی سامسونگ سری A : این سری از گوشی ها به دلیل تنوع بالا معروفند به طوریکه با هر بودجه ای می توانید صاحب یک گوشی میان رده زیبا و با کیفیت شوید. 

جدیدترین گوشی سامسونگ سری S: گوشی های سری s یا همان پرچمداران بهترین و خارق العاده ترین سری گوشی می باشند که به عالی ترین امکانات و قابلیت ها مجهزند و به مدل های بی رغیب سامسونگ معروف می باشند.

جدیدترین گوشی سامسونگ سری z : گوشی های سامسونگ سری z یا همان تاشو، با طراحی های جذاب در کنار قابلیت های ویژه ارائه می شوند که طرفداران خاص خودشان را دارند.

جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 سری A

جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴  سری a در واقع مدل های به روز نسل قبلی (یعنی گوشی های سامسونگ ۲۰۲۳ ) می باشند که با طراحی و امکانات پیشرفته تری روانه بازار شده اند اما این مدل ها چه نام دارند؟ آیا واقعا بهتر از نسل قبلی می باشند؟ کدام مدل برای بازی مناسب است؟ در ادامه با معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ 2024 سری a به این سوالات پاسخ می دهیم.

گوشی سامسونگ a15

گوشی سامسونگ a15 و گلکسی a25 اولین گوشی از خانواده گوشی های سری A سامسونگ می باشند که در سال 2024 به بازار عرضه شدند.گلکسی a15 در دو نسخه ۴G و ۵G عرضه شده که تنها تفاوتشان در پردازنده می باشد. این گوشی با عملکرد قوی و قابل قبول در عکاسی، گیمینگ، وبگردی و فعالیت‌های روزانه، توانسته رضایت کاربران را جلب کند و به پرفروش ترین گوشی سامسونگ 1403 تبدیل شود.

گوشی سامسونگ a25

گوشی a25 از امکانات و قیمت بالاتری نسبت به a15 برخوردار است و پردازنده اگزینوس به همراه سیستم عامل اندروید ۱۴ موجب شده تا این گوشی عملکرد بهتری در اجرای بازی و برنامه ها نسبت به galaxy a15 داشته باشد.همچنین جنس بدنه و فریم این گوشی از پلاستیک فشرده بوده و استحکام خوبی در برابر ورود فشار و ضربه دارد و خبر خوب اینکه می توانید نسبت به خرید گوشی a25 و a15 به صورت اقساط در نمایندگی سامسونگ اقدام کنید.

گوشی سامسونگ a55

گوشی a55 نسل جدید گلکسی a54 می باشد که به قابلیت و طراحی به روز شده ای مجهز شده و از جدیدترین گوشی سری A سامسونگ 2024 می باشد. این گوشی به بدنه آلومنیومی و پردازنده اگزینوس قدرتمند برخوردار شده و عملکرد بی نظیری در اجرای بازی و برنامه های گرافیکی دارد.

گوشی سامسونگ A35

گلکسی A35 نیز به زودی رونمایی خواهد شد که نسخه به روز گوشی a34 می باشد و از نظر امکانات و قیمت میان گوشی a25 و a55 قرار دارد و به طراحی مینیمال و قابلیت های ویژه مجهز می باشد و بر پایه اندروید 14 و رابط کاربری 6 رونمایی خواهید شد.

جدیدترین گوشی سامسونگ 2023 سری A

گوشی های سامسونگ سری A همان گوشی های میان رده ای هستند که علاوه بر امکانات و عملکرد خوب، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردارند. از این رو در میان سری های مختلف گوشی سامسونگ، گوشی های سری A  بسیار پرفروش می باشند. اما گوشی های سامسونگ 2023 سری a چه مدل هایی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟ ارزان ترین گوشی میان رده چه نام دارد؟کدام مدل برای بازی مناسب است؟ در ادامه با معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ 2023 سری a به این سوالات پاسخ می دهیم.

لیست گوشی های سری A سامسونگ 2023

گوشی a14 سامسونگ 

گوشی a14 را میتوان به عنوان ارزان ترین گوشی سامسونگ 2023 نام برد. galaxy A14 با نمایشگر 6.6 اینچ، دوربین 50 مگاپیکسل و باتری 5000 میلی آمپر، مناسب برای استفاده روزمره می باشد و با قیمت مناسبی که دارد انتخابی عالی برای عموم مردم است. همچنین a14 به گوشی دانش آموزی نیز معروف می باشد زیرا هم عملکرد خوبی در اجرای برنامه های آموزشی دارد و هم عملکرد نسبتا سریعی در اجرای بازی دارد از این رو تحت عنوان گوشی دانش آموزی فروش بسیاری داشته است. در نهایت اگر به دنبال خرید گوشی با کارایی و قیمت مقرون به صرفه هستید گوشی a14 انتخاب خوبی است و با قیمتی حدود 5 میلیون تومان می توانید این گوشی را از نمایندگی خریداری کنید. 

گوشی a54 سامسونگ 

اگر قصد خرید گوشی میان رده با مشخصات گوشی های پرچمدار را دارید، گوشی a54 پیشنهاد ما به شما است. گلکسی a54 یک گوشی همه فن حریف است که با دوربین باکیفیت، روشنایی بالا و پردازنده قدرتمند حس داشتن یک گوشی سری s را به شما می دهد. این گوشی که نسخه جدیدتر گوشی a53 است، عملکرد بی نظیری در اجرای بازی ها دارد و به عنوان یک گوشی گیمینگ شناخته می شود. وجود امکانات و قابلیت های عالی در کنار قیمت مناسب موجب شده تا گوشی a54 به پرفروش ترین گوشی سامسونگ 2023 تبدیل شود.

گوشی a34 سامسونگ 

دومین گوشی پرفروش سامسونگ 2023، گلکسی a34 می باشد که از نظر قیمت و امکانات میان a54 و a24 قرار گرفته است به طوریکه امکانات و قیمت این گوشی از a24 بیشتر و از a54 کمتر می باشد. این گوشی همانند a54 مجهز به گواهی IP67 است بنابراین در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم بوده و می تواند در عمق 1 متری آب شیرین تا 30 دقیقه دوام بیاورد. همچنین با دوربین 48 مگاپیکسلی اش توانایی خوبی در ثبت عکس های با کیفیت دارد.

گوشی a24 سامسونگ 

پس از موفقیت سامسونگ در فروش بالای گوشی a23 در سال 2022، این شرکت کره ای تصمیم گرفت تا نسخه بهتر و پیشرفته تر این گوشی را در سال جدید روانه بازار کند. گلکسی a24 گوشی میان رده ای است که از نظر سرعت و عملکرد در رتبه بالاتری از a14 قرار دارد و سرعت نسبتا خوبی در اجرای بازی های سنگین دارد. این گوشی یک اسپیکر استریوی قوی با کیفیت بالا و صدای بسیار بلند مجهز می باشد که عملکرد بسیار خوبی را در پخش صدا ها از خود نشان می دهد و نسبت به نسل قبلی (a23) بهبود پیدا کرده است.

جدیدترین گوشی سامسونگ 2023 سری s

گوشی های سری S همان پرچمداران سامسونگ می باشند که از قابلیت، طراحی و امکانات خاص و پیشرفته ای بهره مندند از این رو قیمت نسبتا بالایی هم دارند. اگر به دنبال یک گوشی مستحکم، زیبا، سریع و فوق هوشمند هستید گوشی های سری s سامسونگ گزینه ای عالی برایتان می باشند. در ادامه به معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ 2023 سری s می پردازیم تا شما را با این سری از گوشی های کهکشانی آشنا کنیم.

لیست گوشی های سری S سامسونگ 2023

گوشی S23 Ul a سامسونگ

گلکسی s23 ul a را میتوان میتوان بهترین گوشی اندروید سال 2023 دانست زیرا مجموعه ای از فوق العاده ترین ویژگی ها را در خود جای داده است. مهم ترین مشخصه این گوشی دوربین خارق العاده اش می باشد که با عالی ترین کیفیت، عکس ها را به ثبت می رساند و هنوز هم رقیبی برای این دوربی وجود ندارد. از دیگر ویژگی های s23 اولترا قابلیت Nigh og aphy است که با ثبت عکس و ضبط ویدیو های با کیفیت در تاریکی، شب‌ های خاطره انگیز و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌ آورد. قابلیت و کارایی s23 اولترا به قدری زیاد است که بهتر است برای اطلاع از آن ها، به صفحه محصول در سایت مراجعه کنید.

گوشی S23 پلاس سامسونگ

گوشی s23 پلاس سامسونگ در رتبه دوم بهترین گوشی سامسونگ 2023 قرار دارد. این گوشی تغییرات کمی نسبت به نسل قبلی خود داشته و مهم ترین تفاوت آن با نسل قبلی یعنی s22 plus را میتوان ارتقا پردازنده و افزایش ظرفیت باتری دانست.باتری این گوشی 4700 میلی آمپر ساعت می باشد که از فست شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند. با فست شارژ 45 واتی می توانید گوشی را در مدت 30 دقیقه 65 درصد شارژ کنید.

گوشی S23 سامسونگ

گوشی s23 سومین گوشی سری s سامسونگ 2023 می باشد که با طراحی و امکانات عالی همانند خانواده اش به بازار عرضه شد. صفحه نمایش 6.1 اینچی این گوشی مجهز به رزولوشن 2340×1080 و رفرش ریت 120هرتز می باشد که می تواند ریزترین جزئیات را برایتان به نمایش بگذارد. با توجه به پردازنده قوی به همراه رم و حافظه داخلی بالا، باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت می توانید سنگین ترین بازی ها در گلکسی اس 23 پلاس بدون هیچگونه لگی اجرا کرده و لذت ببرید.

گوشی s23 fe سامسونگ 

گوشی s23 fe از جدیدترین و محبوب ترین گوشی 2023 سامسونگ است که توانست در مدت کم به فروش بالایی دست یابد و پرفروش شود. FE مخفف Fa Edi io می باشد و به این معنیست که گوشی s23 FE با طراحی و ویژگی های مشابه خانواده s23 و با قیمتی مقرون به صرفه تر عرضه شده است. با صفحه نمایش 2X Dy amic Amoled 6.4 اینچی گوشی galaxy s23 FE می توانید محتوا را با کیفیت بالا تماشا کنید. در واقع اس 23 اف ای تمام مشخصات خانواده اس 23 را دارد ولی با قیمت کمتر به فروش می رسد به همین دلیل مشتریان بسیاری دارد. 

جدیدترین گوشی سری s سامسونگ 2024

اگر به دنبال خرید جدیدترین گوشی سری s سامسونگ 2024 هستید باید بگوییم بالاخره  رونمایی گوشی های s24  توسط سامسونگ انجام شده و به زودی شاهد حضور این گوشی های فوق العاده در بازار ایران هستیم که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. 

گوشی سامسونگ s24 اولترا سامسونگ 

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی 2024 هستید بدون شک پیشنهاد ما خرید گوشی s24 ul a می باشد زیرا این گوشی به برترین امکانات و هوش مصنوعی خارق العاده مجهز شده که قابلیت های فراوانی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین طراحی و کیفیت ساخت گوشی s24 ul a بسیار زیبا و در عین حال مستحکم می باشد چرا که بدنه این گوشی از جنس فلز تیتانیوم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر ورود هرگونه فشار و ضربه دارد. یکی از قابلیت های هوش مصنوعی این گوشی، ویژگی لایو ترنسلیت می باشد که به شما این امکان را می‌ دهد که با افراد در سراسر دنیا تماس بگیرید و به راحتی ارتباطات چند زبانه را مدیریت کنید چرا که در گوشی خود یک مترجم شخصی دارید که ارتباط چند زبانه را آسان می کند. این ویژگی از ۱۳ زبان پشتیبانی می ‌کند که در آینده، زبان فارسی نیز به لیست آن اضافه خواهد شد.

گوشی سامسونگ s24 plus سامسونگ 

گلکسی s24 plus سامسونگ به همراه اس 24 اولترا در یک روز معرفی و رونمایی شدند و این گوشی نیز مجهز به هوش مصنوعی و قابلیت های بی نظیر می باشد. یکی از قابلیت های هوش مصنوعی در این خانواده، قابلیت ci cle o sea ch می باشد که با این قابلیت هنگامی که در حال اسکرول کردن یا تماشای ویدیویی هستید کافیست با قلم s pe یا انگشتانتان دایره ای بر روی تصویر و ایتم مورد نظرتان بکشید و نتیجه را در گوگل مشاهده کنید به عنوان مثال در حال دیدن تصویری هستید و گیاهی توجه تان را جلب می کند و نام آن را نمی دانید کافیست دایره ای در اطراف آن بکشید و گوگل نتیجه و نام گیاه را به شما نمایش می دهد. 

گلکسی s24 سامسونگ 

گلکسی s24 سامسونگ آخرین گوشی از این سری می باشد که از قیمت کمتری برخوردار است.دوربین این گوشی شامل لنز واید 50 مگاپیکسل، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسل با زوم اپتیکال سه برابری، لنز اوترا واید 12 مگاپیکسلی و لنز سلفی 12 مگاپیکسلی می باشد همچنین سنسور 50 مگاپیکسلی قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت فوق العاده 8k و ۳۰ فریم بر ثانیه یا 4k و ۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیار شما قرار می ‌دهد.

زمان عرضه گوشی های جدید سامسونگ 2024

در این قسمت به زمان دقیق عرضه گوشی های جدید سامسونگ 2024 می پردازیم تا بتوانید جدیدترین مدل گوشی را خریداری کنید:

زمان عرضه گوشی a15 سامسونگ

گوشی a15 سامسونگ در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر 1402) رونمایی و در تاریخ 16 دسامبر (25 آذر) به بازار جهانی عرضه شد.

زمان عرضه گوشی a25 سامسونگ 

گوشی a25 سامسونگ در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر 1402) رونمایی و در تاریخ 16 دسامبر (25 آذر) به بازار جهانی عرضه شد.

زمان عرضه گوشی s24 ul a سامسونگ 

گوشی galaxy s24 ul a در تاریخ 17 ژانویه (27 دی 140) رونمایی و در تاریخ 24 ژانویه (4 بهمن) به بازار جهانی عرضه شد.

زمان عرضه گوشی s24 پلاس سامسونگ 

گوشی galaxy s24 پلاس در تاریخ 17 ژانویه (27 دی 140) رونمایی و در تاریخ 24 ژانویه (4 بهمن) به بازار جهانی عرضه شد.

زمان عرضه s24 سامسونگ 

گوشی galaxy s24 در تاریخ 17 ژانویه (27 دی 140) رونمایی و در تاریخ 24 ژانویه (4 بهمن) به بازار جهانی عرضه شد.

خرید اقساط انواع گوشی سامسونگ 

در این شرایط اقتصادی خرید قسطی گوشی کاملا عقلانی و به صرفه به نظر می رسد. به عنوان مثال :فرض کنید شما یک گوشی سامسونگ را به مبلغ بیست میلیون تومان به صورت اقساط 6 ماهه خریداری می کنید، در ماه ششم که آخرین قسط را پرداخت خواهید کرد، به دلیل وجود تورم قیمت دستگاه خریداری شده بیش از قیمت آن در زمان خرید اقساطی خواهد بود و میتوان گفت قیمت گوشی استفاده شده یا همان دست دوم شما به طور تقریبی معادل قیمت خرید اولیه می باشد! در نتیجه بهترین روش خرید گوشی، خرید اقساطی می باشد. خوشبختانه در نمایندگی سامسونگ امکان خرید قسطی تمامی محصولات برای مشتریان گرامی وجود دارد.

یکی از دلایلی که موجب برتری نمایندگی سامسونگ نسبت به رقیبان شده، دریافت کمترین پیش پرداخت نقدی است.در واقع برای خرید اقساطی از نمایندگی سامسونگ کافیست فقط یک چهارم مبلغ فاکتور را به عنوان پیش پرداخت (که کمترین پیش پرداخت نقدی می باشد) بپردازید و مابقی مبلغ را در اقساط 2 تا 12 ماه به انتخاب خودتان تسویه نمایید. همچنین در خرید اقساطی اعتماد به فروشگاه عرضه کننده کالا ، اطمینان از اصالت کالا و صحت خدمات ارائه شده، اصلی ترین دغدغه متقاضیان می باشد که مجموعه فروشگاه های نمایندگی سامسونگ به آدرس allamsu g.i این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا خرید اقساطی مطمئن را تجربه کنید.

تعمیر گوشی سامسونگ در نمایندگی 

خراب شدن گوشی ممکن است بسیار آزار دهنده و کلافه کننده باشد و حتی ما را از انجام کارهای ضروری روزمره عقب بیندازد. یکی دیگر از دغدغه ی کاربران پیدا کردن مکانی است که بتوانند بدون نگرانی و با اطمینان گوشی خود را به دست تکنسین بسپارند. خوشبختانه نمایندگی سامسونگ دارای بخش تعمیرات گوشی سامسونگ نیز است. خدمات تعمیرات نمایندگی سامسونگ به کلیه گوشی ها و تبلت هایی که دچار خرابی های سخت افزاری یا نرم افزاری شده اند تعلق می گیرد. حتی اگر گوشی سامسونگ را از نمایندگی نخریده باشید، می توانید از خدمات تعمیرات گوشی استفاده کنید.

خرید گوشی سامسونگ از نمایندگی  

در این مطلب به معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ 2023 پرداختیم اما شاید برایتان سوال شود که گوشی اصل سامسونگ را از کجا بخریم؟ از کجا گوشی سامسونگ قسطی بخریم؟ همانطور که در مطلب بالا چندین بار اشاره شد، در نمایندگی سامسونگ می توانید نسبت به خرید گوشی سامسونگ اقدام نمایید.

جهت خرید گوشی سامسونگ از نمایندگی می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

همچنین برای اطلاع از جشنواره و نخفیف های خارق العاده، صفحه اینستاگرام نمایندگی سامسونگ را دنبال کنید.

نقد و بررسی نظرات کاربران در مورد گوشی a34 Samsu g

نقد و بررسی گوشی s23 FE نظرات کاربران در مورد گوشی s23 fe

مرتبط پست ها

راهنمای انتخاب بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون

بروزرسانی هیجان انگیز و اضافه شدن هوش مصنوعی به رابط کاربری O e UI 6.1

نقد و بررسی قابلیت های s24 ul a نظرات کاربران

تاریخ رونمایی و عرضه از Galaxy s24 Samsu g گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

نقد و بررسی گلکسی a54 نظرات کاربران درباره GALAXY A54

افشای پوسترهای رسمی گلکسی S24 اولترا قبل از رونمایی

نقد و بررسی گوشی s23 FE نظرات کاربران در مورد گوشی s23 fe

دیدگاه‌ها 1

بابت موبیال های جدید تشکر زیاد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Δdocume .ge Eleme ById( ak_js_1 ).se A ibu e( value, ( ew Da e() ).ge Time() );

جدیدترین گوشی سامسونگ 2024

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب