حل مراحل آمیرزا

حل مراحل آمیرزا

بازی‌های پازلی موبایلی یکی از محبوب‌ترین ژانرها در میان عناوین ویدئویی است که سال‌هاست در میان گیمرها حضور دارند و بازی‌های شاهکاری را نیز معرفی کرده‌اند. بازی‌هایی ساده و جذاب که به دور از هرگونه ریخت و پاشی؛ در تلاش‌اند که بازی‌های خوبی را ارائه کنند. خوشبختانه در طول چندسال اخیر بازی‌سازهای ایرانی به خوبی موفق شده‌اند تا با استفاده از ظرفیت‌های پلتفرم موبایل؛ بازی‌های حدس کلمه و پازلی بسیاری را بسازند که آمیرزا نیز یکی از آن‌هاست. اما قطعا برای بسیاری پیدا کردن پاسخ تمامی مراحل و جواب بازی آمیرزا موضوعی پیچیده است که ما در ویجیاتو نگاهی به آن خواهیم داشت.

بنابراین اگر طرفدار بازی آمیرزا هستید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به تمامی مراحل بازی آمیرزا داشته باشیم. پس این شما و این مقاله‌ی جامع از برترین و بهترین جواب بازی امیرزا که هر موبایل گیمری باید آن‌ها را بداند.

اگر شما هم طرفدار جواب های بازی های موبایلی هستید؛ مقاله ” جواب بازی باقلوا ” را از دست ندهید.

جواب بازی آمیرزا از مرحله ۱ تا ۳۰۰

پاسخ و جواب کامل آمیرزا از مرحله ۳۰۱ تا ۶۰۰

جواب بازی امیرزا از مرحله ۶۰۱ تا ۹۰۰

جواب کامل بازی آمیرزا از مرحله ۹۰۱ تا ۱۱۰۰

خوشبختانه خبر خوب این است که اگر تا مرحله ۱۱۰۱ بازی آمیرزا پیشرفته‌اید و اکنون نیاز به راهنمایی و جواب کامل بازی امیرزا دارید، می‌توانید از طریق جدول زیر؛ به محتوا و پاسخ‌های مورد نیازتان دسترسی کامل داشته باشید.

جواب کامل بازی امیرزا از مرحله ۱۱۰۱ تا ۱۴۰۰

جواب بازی آمیرزا | مرحله ۱۴۰۱ تا ۱۷۰۰

جواب کامل آمیرزا از مرحله ۱۷۰۱ تا ۲۰۰۰

پاسخ و جواب های بازی موبایلی آمیرزا از مرحله ۲۰۰۱ تا ۲۳۰۰

تبریک می‌گویم! شما تاکنون موفق شده‌اید که ۲۳۰۰ مرحله از بازی آمیرزا را پشت سر بگذارید که قطعا کمتر موبایل گیمری موفق به انجام چنین کاری شده. اما اگر به هردلیلی به مشکل خورده‌اید و در پیدا کردن پاسخ‌های پیش‌رو با چالش رو به رو هستید، راهنمای سوالات و جواب بازی آمیرزا را از دست ندهید.

جواب کامل بازی آمیرزا از مرحله ۲۳۰۱ تا ۲۶۰۰

جواب کامل بازی آمیرزا از مرحله ۲۶۰۱ تا ۲۸۰۰

جمع‌بندی

بازی موبایلی آمیرزا قطعا یکی از بهترین بازی‌های حدس کلمه است که توسط بازی‌سازهای ایرانی ساخته شده. هدف از این بازی ارتباط با زبان و ادب فارسی است و فرصتی دوست داشتنی فراهم شده تا گیمرها بتوانند از دنیای این بازی نهایت لذت را ببرند. اما اگر به هر دلیلی در پیدا کردن جواب کامل آمیرزا به مشکل خورده‌اید، می‌توانید در این مقاله از ویجیاتو به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید.

آمیرزا یک بازی حدس کلمه – پازل محور ایرانی است که از شما می‌خواهد تا با استفاده از حروف داده شده، کلمات مختلف را حدس بزنید و چالشی پر فراز و نشیب داشته باشید.

بله، آمیرزا یک بازی کاملا آفلاین ایرانی است و ابدا نیازی به دسترسی به اینترنت ندارد.

تاکنون آمیرزا صرفا برای موبایل دردسترس است و خبری از نسخه کنسولی و یا کامیپوتری این بازی نیست.

حل مراحل آمیرزا

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب