دانلود با حساب

دانلود با حساب

آماده برای کمک کردن

سرویس‌های Google (از Ch ome گرفته تا YouTube)، وقتی به سیستم وارد شوید بهتر کار می‌کنند و به شما کمک می‌کنند کارهای بیشتری انجام دهید. با حسابتان می‌توانید در هر زمانی و در هر دستگاهی به ویژگی‌های مفیدی مثل «تکمیل خودکار»، توصیه‌های شخصی‌شده، و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

«حساب Google» با پر کردن خودکار گذرواژه‌ها، نشانی‌ها، و جزئیات پرداخت بااستفاده از اطلاعاتی که در حسابتان ذخیره کرده‌اید به شما کمک می‌کند در زمان صرفه‌جویی کنید.

وقتی به سیستم «حساب Google» خود وارد می‌شوید، همه سرویس‌های Google مورداستفاده‌تان باهم کار می‌کنند تا در انجام کارهای بیشتر به شما کمک کنند. برای مثال، تأییدیه‌های پرواز موجود در صندوق ورودی Gmail شما به‌طور خودکار با «تقویم Google» همگام‌سازی می‌شوند و Google Maps به شما کمک می‌کند سروقت به فرودگاه برسید.

فقط با یک‌بار وارد شدن به سیستم می‌توانید تجربه‌ای یکپارچه در سراسر Google داشته باشید، از ازسرگیری ویدیوهای YouTube در دستگاه‌های مختلف گرفته تا دسترسی آسان به مخاطبین، و برنامه‌های دلخواه «فروشگاه Play». «حساب Google» شما وارد شدن ایمن و سریع به سیستم برنامه‌های شخص ثالث را نیز برایتان آسان می‌کند تا اولویت‌هایتان حتی خارج از Google هم همراهتان باشد.

دانلود با حساب

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب