دانلود برنامه تیک تاک با لینک مستقیم

دانلود برنامه تیک تاک با لینک مستقیم

تصاویر برنامه تیک تاک

معرفی کامل برنامه تیک تاک

تیک تاک - TikTok یک شبکه اجتماعی ویدئویی مبتنی بر موسیقی می باشد که توسط گروه TikTok I c برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس عرضه شده است. شما می توانید در این برنامه ویدئوهای کوتاه جذاب بسازید و با کاربران سرتاسر جهان به اشتراک بگذارید. برای معرفی و دانلود تیک تاک جدید برای اندروید با لینک مستقیم و بدون مشکل نصب همراه ما باشید.

همانطور که گفتیم تیک تاک (TikTok) یه شبکه اجتماعی بر اساس ساخت ویدئو های کوتاه می باشد. و هدف آن تشویق هنرمندان و کاربران عادی برای ثبت لحظات شاد و بیاد ماندنی و یا وقایع روزانه مهم آن ها و به اشتراک گذاری آن ها با دیگر کاربران سرتاسر جهان می باشد.

برنامه تیک تاک (TikTok) دارای استیکرهای جذاب و خنده دار، فیلترهای مخصوص و متنوع و موسیقی گوناگون می باشد؛ که با استفاده از آن ها شما می توانید ویدئوهای خود را جذاب و ویژه تر نمایید و کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کنید.

امروزه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و اسنپ چت بسیار فراگیر شده اند. به طوری روزانه هزاران ویدئو در این شبکه ها اجتماعی منتشر می شوند. افراد سعی دارند با ساخت ویدئو های جذاب، کوتاه و منحصر به فرد در این شبکه های اجتماعی کاربران را یه سوی خود جذب کنند و بین کاربران محبوب و مشهور شوند. عده ای نیز از این راه به کسب درآمد و تبلیغ می پردازند و از محبوبیت خود برای پول به دست آوردن استفاده میکنند.

تیک تاک (TikTok) نیز یکی از همین شبکه های اجتماعی می باشد که در ابتدا با نام musical.ly تنها در کشور چین شروع به فعالیت کرد و کاربران را به ساخت ویدئوهای 3 تا 15 ثانیه ای تشویق می کرد. بعدها فعالیت خود را به نام TikTok تغییر داد و به صورت جهانی شروع به فعالیت کرد. سایت تینروید را برای آپدیت بعدی این برنامه و برنامه دیگری مانند تلگرام اصلی و واتساپ به خاطر بسپارید.

تعداد نامحدود از ویدئوها را که به طور خاص برای شما سفارشی شده اند مشاهده کنید

تیک تاک ویدئوهای جالب و سرگرم کننده ای را بر اساس آنچه شما می پسندید و به اشتراک می گذارید، به شما نمایش می دهد. این کار توسط الگوریتم هوش مصنوعی فوق العاده قوی این شبکه اجتماعی انجام می شود.

چندین بار ضبط را در یک ویدئو متوقف کنید

تنها با یک ضربه ویدئوی خود را مکث کرده و از سر بگیرید. هر چند بار که نیاز دارید شات بگیرید.

ویژگی های برنامه تیک تاک جدید -TikTok اصلی اندروید:

ویژگی های نسخه مود:

برنامه TikTok برای ایران رفع محدویت شده است، دیگر نیازی به نصب نسخه مود نیست.

نکاتی در مورد نصب برنامه:

تیک تاک جدید با امتیاز 4.4 از 5.0 در گوگل پلی بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران سرتاسر جهان دانلود و نصب شده است. که ما در سایت تینروید آخرین نسخه از این شبکه اجتماعی محبوب را برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

تغییرات جدید

راهنمای دانلود

برای آنکه بفهمید کدام فایل دانلود مخصوص دستگاه اندروید شما است، از برنامه CPU_Z استفاده کنید.

دانلود کنید

شاید بپسندید

شادو فایت 3

فندق

فیفا موبایل 2024

شریت

فری فایر

مایکت

بازار

دریم لیگ 2024

جی تی ای 5

دیدگاه کاربران

TikTok - جمعه, 20 اسفند 0 08:40

محبوبه - شنبه, 27 آذر 0 08:16

عرفان - پنجشنبه, 23 شهریور 2 12:29

نازنین - شنبه, 02 بهمن 0 08:49

Kim Amal - سه شنبه, 26 مرداد 0 18:08

سجاد - جمعه, 16 مهر 0 08:08

علی اصلاحیان - سه شنبه, 19 مرداد 0 04:54

غزل - شنبه, 06 شهریور 0 11:39

فاطمه زهرا - چهارشنبه, 13 مرداد 0 12:41

Aysa - یکشنبه, 10 مرداد 0 08:00

دانلود برنامه تیک تاک با لینک مستقیم

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب