ده هزار سال قبل از میلاد

ببینید

ده هزار سال قبل از میلاد

دانلود فیلم ده هزار سال قبل از میلاد Movie 10,000 BC 2008

اکشن درام ماجراجویی

محصول آمریکا، افریقای جنوبی

زبان انگلیسی

کیفیت HD

2008

خلاصه داستان : فیلم ده هزار سال قبل از میلاد 2008 در مورد یک شکارچی ماموت به نام دی له است که به دختری به نام اوولت علاقه دارد. اما زمانی که گروهی از جنگجویان به قبیله آن‌ها حمله کرده و اوولت و سایر افراد قبیله را دستگیر می‌کنند، دی له برای نجات مردمش وارد یک ماجراجویی خطرناک شده و…

کارگردان : Rola d Emme ich

بازیگران : Camilla Belle, S eve S ai , Ma co Kha

محتوای سایت مناسب جمع خانواده بوده و بازبینی شده.

ترافیک برای دانلود فیلم تمام‌بها می‌باشد.

فیلم Movie 10,000 BC 2008

فیلم ده هزار سال قبل از میلاد محصول سال 2008 کشور آمریکا و آفریقای جنوبی به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رولند امریش، این فیلم سینمایی نیز در تاریخ 7 مارس 2008 با بودجه 100 میلیون دلاری توسط برادران وارنر در بیش از 1300 سینما به اکران عمومی رسید و با استقبال خوب تماشاگران نیز روبرو شد و توانست فروش و موفقیت تجاری خوبی را در آمریکای شمالی و اروپا نیز به دست آورد. فیلم سینمایی ده هزار سال قبل از میلاد توانست با بیش از 91 روز اکران فروش 269 میلیون دلاری را نیز به دست آورد.

این فیلم سینمایی که با سرمایه گذاری سه استدیو فیلمسازی به نام های Wa e B os و Lege da y E e ai me و Ce opolis E e ai me به تولید رسیده است در آن هنرپیشگانی چون استیون استریت، کمیلا بل، مارکو خان، کلیف کرتیس، ناتانعال برینگ، عمر شریف به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

ده هزار سال قبل از میلاد

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب