رنگ موی قهوه ای

رنگ موی قهوه ای

زیبا‌ترین ترکیب‌های رنگ مو قهوه‌ای بدون قرمزی

در این میان، تناژ رنگ موی قهوه‌ای را می‌توان یکی از محبوب‌ترین اعضای پالت‌های رنگ مو در تمام دوران‌ها دانست. این طیف رنگ، قدمتی بسیار طولانی در صنعت مد و زیبایی دارد و یکی از عناصر رنگی است که در هر بازه زمانی می‌تواند استایلی به روز و شیک را برایتان به ارمغان بیاورد.

رنگ موی قهوه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام انتخاب رنگ مو، توجه به سازگاری رنگ انتخابی با عناصر چهره و رنگ پوست شما است؛ طیف رنگ موی قهوه‌ای هم از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه بسیاری بر این باورند که طیف رنگ موی قهوه‌ای با هر تناژ پوستی سازگاری دارد، اما واقعا اینگونه نیست.

اگر قصد انتخاب یکی از تناژهای رنگ قهوه‌ای را برای موهای خود دارید، در اولین قدم، خوب است بدانید که رنگ قهوه‌ای در ترکیب با دیگر طیف‌ها می‌تواند تناژ سرد یا گرمی داشته باشد. پس اگر پوست تیره یا گندمی دارید، از تناژهای سرد رنگ موی قهوه‌ای غافل نشوید.همچنین اگر پوست روشنی دارید، تناژهای گرم این طیف رنگ فوق‌العاده، می‌تواند زیبایی بی‌مانندی را به پوست سفید و روشن شما ببخشد.

چطور رنگ موی بدون قرمزی داشته باشیم ؟

یکی از بزرگترین معضلاتی که اکثر ما ممکن است در فرایند رنگ کردن موها آن را تجربه کنیم، به وجود آمدن تناژ قرمز رنگ، روی رنگ موی اصلی است. این امر به کلی رنگ اصلی مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و گاهی اوقات هم باعث تغییر رنگ موها نیز می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل برای اجرای رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی، توصیه می‌شود موارد زیر را رعایت کنید.

1. از منبع معتبر  فرمولاسیون رنگ موی خود انتخاب کنید

یکی از دلایل اصلی قرمز شدن رنگ مو، انتخاب و استفاده از فرمولاسیون‌های اشتباه رنگ مو است. فرمولاسیون رنگ، نقش بسیار مهمی در نتیجه کار شما دارد. بنابراین اگر قصد دارید در خانه موهای خود را رنگ کنید، توصیه می‌شود فرمولاسیون رنگ را از منبع معتبری تهیه نمایید.

2. به برند رنگ مو اهمیت بدهید

از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار فرایند رنگ کردن مو، می‌توان به مارک و برند رنگ موها اشاره کرد. اگر از رنگ موی بی‌کیفیتی استفاده کنید، ممکن است نتیجه دلخواهتان را بدست نیاورید. همچنین در نظر داشته باشید که رنگ ‌های بی‌کیفیت، معمولا بعد از چندبار شستشو کدر می‌شوند و تناژهای قرمز و نارنجی روی موها ایجاد می‌کنند.

3. در استفاده از واریاسیون‌ها زیاده روی نکنید

یکی از عناصر اصلی برای کنترل و تنظیم تناژهای مختلف رنگ مو، واریاسیون‌ها هستند. استفاده بیش از حد از واریاسیون‌ها و یا به کار بردن واریاسیون اشتباه می‌تواند زمینه ساز ایجاد تناژ قرمز روی موهایتان باشد.

ترکیب‌های رنگ مو قهوه‌ای

رنگ مو قهوه‌ای نسکافه‌ای

رنگ مو قهوه ای عروسکی یا رنگ قهوه‌ای نسکافه‌ای، یکی از پرطرفدارترین فرمول‌های رنگ مو در تناژ قهوه‌ای است و شامل دو طیف روشن و تیره است. بنابراین شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود، تناژ رنگ نسکافه‌ای مناسب را برای موهایتان انتخاب کنید. 

رنگ مو قهوه‌ای نسکافه‌ای روشن

اگر پوست تیره و گندمی دارید، تناژ سرد رنگ موی نسکافه‌ای روشن، انتخابی خارق‌العاده برای شماست. این رنگ مو هارمونی منحصر به فردی با پوستتان ایجاد می‌کند و در نهایت موهای جذابیت خاصی به چهره شما هدیه می‌دهد.

فرمولاسیون رنگ مو قهوه‌ای نسکافه‌ای روشن

این فرمولاسیون رنگ برای موهای طبیعی رنگ نشده، یا موهای رنگ شده قهوه‌ای و بلوند طلایی با پایه 5 تا 7 مناسب است.

رنگ مو قهوه‌ای نسکافه‌ای تیره

اگر پوست سفید و روشنی دارید، انتخاب رنگ موی نسکافه‌ای تیره می‌تواند استایلی جذاب و به روز را برایتان خلق کند. این رنگ، همچنین تضاد جالبی با رنگ پوستتان به وجود می‌آورد و باعث روشن‌تر به نظر رسیدن رنگ پوستتان می‌شود.

به علاوه، رنگ قهوه‌ای نسکافه‌ای تیره قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد. بنابراین اگر موهای سفید زیادی دارید، این رنگ مو می‌تواند گزینه خوبی برای پوشاندن سفیدی‌ موهایتان باشد. ولی اگر درصد سفیدی موهایتان بیشتر از 30 درصد است، توصیه می‌شود به جای اکسیدان شماره 3 در فرمولاسیون این رنگ، از اکسیدان شماره 1 استفاده کنید.این کار ممکن است یک تا دو درجه موهایتان را تیره‌تر کند.اما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تمام سفیدی‌ها را پوشش می‌دهد.

فرمولاسیون رنگ مو قهوه ای نسکافه ای تیره 

برای رنگ موی نسکافه‌ای تیره، دو فرمولاسیون با دکلره و بدون دکلره وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلایق و شرایط خود یکی از آنها را برای رنگ کردن موهایتان انتخاب کنید.

فرمول رنگ بدون دکلره

این فرمولاسیون برای موهای طبیعی و رنگ نشده یا موهای رنگ شده قهوه‌ای و بلوند با پایه 4 تا 6 مناسب است.

فرمول رنگ با دکلره

برای استفاده از این فرمولاسیون، باید موهای خود را با استفاده از دکلره تا پایه 8 روشن کنید.

مطلب مرتبط: انواع ترکیب رنگ مو کاراملی

رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی  

اگر به دنبال رنگ مویی هستید که بتواند استایل‌تان را همیشه به روز نگه دارد، قهوه‌ای شکلاتی می‌تواند پیشنهاد شایسته‌ای برای شما باشد. این تناژ رنگ مو، در سال‌های اخیر ترند شده و چند سال متوالی است که در دسته محبوب‌ترین رنگ موها در دنیای مد قرار گرفته است. جالب است بدانید که این رنگ، یکی از انتخاب‌های ثابت و مورد علاقه خانواده کارداشیان‌ها نیز هست.

اگر به دنبال رنگ مویی دخترانه هستید، قهوه‌ای شکلاتی پیشنهاد ما برای شماست. این رنگ مو، زیبایی و دخترانگی چهره شما را حفظ می‌کند و در عین حال می‌تواند تغییرات جذابی را برایتان به وجود آورد.

استفاده از رنگ موی شکلاتی با تکنیک بالیاژ یا آمبره، می‌تواد سایه روشن جذابی با رنگ موی طبیعی شما ایجاد کند و جلوه سه بعدی و منحصر به فردی را به موهایتان هدیه دهد.

فرمولاسیون رنگ مو شکلاتی روشن

برای استفاده از این فرمول رنگ، باید موهای خود را با استفاده از دکلره تا پایه 8 روشن کنید.

نکته: اجازه دهید مواد رنگ حدود 40 دقیقه روی موهایتان بماند تا به رنگ مورد نظرتان برسید.

فرمولاسیون رنگ مو شکلاتی تیره

این فرمول رنگ را می‌توانید برای موهای طبیعی و رنگ نشده، یا موهای رنگ شده قهوه‌ای و بلوند طلایی با پایه 5 تا 7 استفاده کنید.

رنگ مو قهوه‌ ای روشن

رنگ مو قهوه‌ ای روشن که به عنوان رنگ قهوه‌ای عسلی هم شناخته می‌شود، طیف بسیار جذابی از رنگ قهوه‌ ای است که با هر رنگ پوستی تطابق پیدا می‌کند. این رنگ موی جذاب، می‌تواند جوانی دوباره‌ای به چهره شما ببخشد.چنانچه به دنبال رنگ مویی هستید که بتواند زیبایی و جوانی را در چهره شما چند برابر کند، از ترکیب رنگ قهوه‌ ای روشن غافل نشوید.

همچنین اگر موهای تیره و طبیعی دارید و می‌خواهید تغییرات نامحسوسی در رنگ موهایتان ایجاد کنید، استفاده از ترکیب رنگ قهوه‌ ای روشن با تکنیک هایلایت، بالیاژ یا لایت تکه‌ای می‌تواند انتخاب جذاب و هوشمندانه‌ای برای شما باشد.

فرمولاسیون رنگ قهوه‌ای روشن

نکته حرفه‌ای: رنگ موی قهوه‌ای روشن ممکن است کمی دیرتر از حالت عادی رنگ بگیرد .بنابراین برای شستن آن اصلا عجله نکنید و اجازه دهید 40 تا 45 دقیقه روی موهایتان بماند تا به رنگ دلخواهتان برسید.

رنگ مو قهوه‌ ای تیره

اگر پوست سفید و روشنی دارید و می‌خواهید با رنگ کردن موهایتان تغییر زیادی در چهره خود ایجاد کنید، رنگ موی قهوه‌ ای تیره بهترین انتخاب است. این رنگ جذاب، تضاد و کنتراست بی‌همتایی با رنگ پوست شما ایجاد می‌کند، بنابراین می‌تواند به راحتی زیبایی شما را دو چندان کند. این رنگ مو باعث روشن‌تر به نظر رسیدن رنگ پوستتان می‌شود و جوانی دوباره‌ای را به چهره شما می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ ای تیره قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و می‌تواند سفیدی موها را تا درصد بسیار بالایی پوشش دهد. بنابراین اگر پراکندگی سفیدی موهایتان بیش از 70 درصد است، قهوه‌ای تیره برایتان معجزه می‌کند و همه سفیدی‌ها را در یک چشم به هم زدن پوشش می‌دهد.

فرمولاسیون رنگ قهوه‌ای تیره

اگر قصد دارید خودتان موهایتان را رنگ کنید، کیت رنگ موی زی فام، انتخابی هوشمندانه برای رنگ کردن موها در خانه است. این کیت علاوه بر رنگ مو، حاوی اکسیدان و ماسک مو نیز هست و ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز برای رنگ کردن مو را در یک جعبه برایتان فراهم می‌نماید.

فرمولاسیون رنگ موی زی فام به گونه‌ای طراحی شده که همه نیازهای تقویتی کوتیکول و فولیکول موهایتان را تامین کند. همچنین از موها در برابر اشعه مضر ماورا بنفش خورشید نیز جلوگیری می‌کند.

این کیت، پالت رنگ گسترده‌ای دارد و تمام رنگ‌های سری طبیعی، از مشکی و قهوه‌ای تیره گرفته تا بلوند فوق روشن طبیعی را پوشش می‌دهد. زی فام در فرایند رنگ کردن موها، علاوه بر تثبت طولانی مدت رنگ، از ساختار کوتیکول‌های مو نیز به خوبی محافظت می‌کند و مانع از خشکی، دهیدراته شدن و آسیب دیدن آنها می‌شود.

رنگ موی زی فام، ساختار بسیار کارآمدی برای پوشاندن موهای سفید دارد .بنابراین اگر قصد دارید با رنگ کردن موها، سفیدی آنها را پوشش دهید، رنگ موی زی فام بهترین گزینه برای شماست. این رنگ مو به گونه‌ای فرموله شده که می‌تواند تمام سفیدی موها را با هر مقدار پراکندگی، به طور 100 درصدی  پوشش دهد.

خرید کیت رنگ مو انعکاس‌های طبیعی زی فام

لوسیون موی بیول، محصولی تخصصی برای احیای موهای رنگ شده و آسیب دیده است. این محصول فرمولاسیونی بسیار غنی دارد و ترکیبی از مواد معدنی و ویتامین‌های تقویت کننده مو را در خود جای داده است. ساختار این لوسیون شامل ترکیبی از روغن‌های گیاهی و تقویتی آرگان، جوجوبا و نارگیل است. این روغن‌های طبیعی علاوه بر اینکه باعث تقویت ریشه و ساقه موهای شما می‌شوند، قدرت خود ترمیمی آنها را نیز افزایش می‌دهند.

بعد از اینکه فرایند رنگ کردن موهایتان به پایان رسید، توصیه می‌شود برای محافظت از موها و احیا آسیب‌های احتمالی از سرم یا لوسیون تقویت کننده مو استفاده کنید.

لوسیون بیول همچنین با عصاره‌های گیاهی جینسینگ و بابونه نیز غنی شده است. عصاره بابونه، حساسیت و التهابات پوست سر را تسکین می‌دهد و با خاصیت آنتی باکتریال خود، موهایتان را کاملا ضدعفونی می‌نماید.در این لوسیون، عصاره جینسینگ در ترکیب با کافئین، سرعت رشد موهایتان را تحریک می‌کند و از ریزش آنها جلوگیری می‌نماید. وجود پروتئین هیدرولیز شده ابریشم و کلاژن، کوتیکول‌های نازک شده و آسیب دیده موهایتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن احیا می‌کنند. همچنین باعث درخشندگی موهایتان نیز خواهد شد.

خرید لوسیون موی رنگ شده بدون آبکشی بستنی نسکافه‌ای 250 میل بیول

رنگ موی قهوه ای

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب