زمان اعلام نتایج کنکور فرهنگیان 1403

زمان اعلام نتایج کنکور فرهنگیان 1403

تقویم کنکور ۱۴۰۳ زمان اعلام نتایج، انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و آخرین اخبار sa jesh.o g

ثبت نام در کنکور ۱۴۰۳ امروز و از طریق از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sa jesh.o g آغاز می‌شود. زمان انتخاب رشته، هزینه و اعلام نتایج این ماراتن مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با آغاز فرایند ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ از امروز، ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون رشته‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی سال ۱۴۰۳ نیز آغاز می‌شود.

براساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی در سال ۱۴۰۳ از امروز _یکشنبه پنجم آذر_ آغاز می‌شود و تا شنبه _یازدهم آذر_ ادامه خواهد داشت.

نوبت اول آزمون سراسری و آزمون متقاضیان رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

هزینه ثبت‌نام برای کنکور سراسری ۱۴۰۳ براساس آنچه در دفترچه راهنمای این آزمون عنوان شده است ۲.۰۸۰.۰۰۰ ریال معادل ۲۰۸ هزار تومان است.

با توجه به اینکه مقرر شده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه ارائه شود، مبلغ ۱۰۰۰۰۰( یک‌صد هزار) ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه دریافت می‌شود.

زمان اعلام نتایج کنکور فرهنگیان 1403

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب