زمان بازی نساجی و پرسپولیس

زمان بازی نساجی و پرسپولیس

زمان بازی پرسپولیس و نساجی اعلام شد

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: قرار است بازی نساجی مازندران و پرسپولیس همانند بازی سپاهان و گل‌گهر در تاریخ ۸ دی برگزار شود..

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ بازی‌های هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر درحالی هفته گذشته برگزار شد که بازی دو تیم گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در این هفته برگزار نشد و قرار است این بازی در تاریخ هشتم دی‌ماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی پرسپولیس به دعوای یزدانی و جواد کاظمیان عکس

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در این خصوص اظهار داشت:‌ باشگاه سپاهان ۴ بازیکن ملی پوش داشت و ۲۶ مهر ماه به ایران بازگشت. با توجه به اینکه تیم سپاهان اصفهان در بازی با گل‌گهر میهمان بود و باید به سیرجان می‌رفت و از طرفی در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید در ازبکستان به مصاف حریف خود می‌رفت و طبق قوانین کنفدراسیون آسیا که باید تیم میهمان حداقل یک روز قبل از بازی به محل برگزاری رقابت برسد. عملا برگزاری بازی سپاهان و گل‌گهر در این هفته ممکن نبود پس با تصمیم‌گیری که انجام گرفت مقرر شد این بازی روز هشتم دی ماه برگزار شود.

وی افزود: برخی می‌گویند بین تیم‌ها تفاوت قائل می‌شویم و توجه نمی‌کنند با توجه به حضور نساجی مازندران و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام‌جهانی و بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان، بازی این دو تیم نیز در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به تعویق افتاده است و قرار است این بازی همانند بازی سپاهان و گل‌گهر در تاریخ ۸ دی برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: از طرفی نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه‌ریزی نامتعارفی داشته است. بعد از فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که یک دوره مسابقات پر فشار و یک ماهه است و قطعا تیم‌های مدعی در این بازی حاضر هستند. ۳ روز بعد از این رقابت‌ها مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهد کرد و همین موضوع به طور حتم روی برنامه ریزی ما برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیز اثرگذار خواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

زمان بازی نساجی و پرسپولیس

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب