زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۳ از my.medu.i

ایران مشاوره ۶۰ نظرها

✅ لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1403

(در زمان مربوطه به لینک فوق مراجعه کنید.)

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403 در اواخر اردیبهشت ماه از طریق پرتال وزرات آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.

فهرست محتوا

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۳

شرکت در امتحانات نهایی مستلزم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون است چرا که از امسال حضور و غیاب دانش آموزان بر اساس بارکد مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون انجام می شود. بنابراین کلیه دانش آموزان نهم، دوازدهم، یازدهم و دهم باید پیش از شروع امتحانات نهایی کارت ورد به جلسه را دریافت نمایند.

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳ مشخص نشده است اما انتظار می رود مانند سال گذشته در اواخر اردیبهشت ماه و سه الی چهار روز قبل از شروع برگزاری آن از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.i  قابل دریافت باشد.

نمونه سوالات امتحان نهایی خرداد

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1403

هر ساله امتحانات پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شوند که البته در سال جدید پایه دهم و یازدهم نیز به آن اضافه شده اند. دانش آموزان برای ورود به جلسه امتحانات، باید 4 الی 5 روز قبل از شروع آزمون ها کارت ورود به جلسه را دریافت کنند که در سال های گذشته این کارت از طریق مدارس قابل دریافت بود. اما با توجه به این که اکثر امور دانش آموزان و مدارس توسط خود افراد به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود، برای گرفتن کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نیز باید اینترنتی اقدام نمایند.

در سال تحصیلی جدید برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳، دانش آموزان می توانند این کارت را از سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.i دریافت نمایند. همچنین افرادی که در زمان ترمیم معدل ثبت نام خود را انجام داده اند، باید همانند دانش آموزان روزانه، کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت مذکور پرینت بگیرند. در ادامه، با سایت دریافت کارت ورود به جلسه بیشتر آشنا می شویم.

شماره 1: برای ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش کافی است، بر روی لینک مستقیم “پورتال وزارت آموزش و پرورش” کلیک کنید.

شماره 2: گزینه “راهنمای ورود”، به کاربران سایت my.medu.i در جهت وارد شدن به پورتال خود کمک می کند.

شماره 3: راه های ارتباطی مختلفی با پشتیبانی سایت، در قسمت “تماس با ما” درج شده است.

شماره 4: در بدو ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش باید نقش خود را انتخاب نمایید. این سایت برای 4 دسته از افراد نام برده در متن زیر، طراحی شده است. با انتخاب نقش، می بایست اطلاعات خواسته شده مربوط به آن نقش را وارد کرده تا به پورتال خود وارد شوید.

شماره 5: در این بخش قابلیت هایی مشاهده می کنید که با کلیک بر هر کدام از آن ها، می توانید متن نوشته سایت را تغییر دهید.

نحوه ورود دانش آموزان به سایت my.medu.i

در سال های گذشته دریافت کارت ورود به جلسه از طریق مدارس یا سامانه پادا قابل انجام بود اما در سال 1403، این کارت توسط سایت my.medu.i  در دسترس دانش آموزان قرار گرفت. دانش آموزان برای ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش می توانند همانند راهنمای زیر عمل کنند.

نحوه ورود داوطلبان ترمیم معدل به سایت my.medu.i

داوطلبان کنکور سراسری و افرادی که قصد ترمیم معدل دارند، باید به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.i  مراجعه کرده و نقش خود را بر روی “والدین و سایر” یا “کاربران بدون سیم کارت” تنظیم نمایند. در ادامه می توانند همانند ورود دانش آموزان اقدام کرده و کارت خود را دریافت کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۳ از سامانه my.medu.i

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳ برای کلیه داوطلبان اعم از دانش آموزان دوره روزانه و شبانه یا بزرگسالان و داوطلبان متقاضی دریافت سوابق تحصیلی و ترمیم معدل، لازم است. این داوطلبان از طریق طی مراحل زیر بعد از ورد به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.i می توانند کارت ورد به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.

 برنامه امتحان نهایی 

فراموشی رمز عبور سایت گرفتن کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

همان طور که گفته شد، کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم، بزرگسالان و افرادی که قصد ترمیم معدل دارند، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.i  انجام می شود. ممکن است بنا به دلایلی یک سری از افراد رمز ورود به سایت مذکور را فراموش کنند. اصلا نگران نباشند زیرا امکان بازیابی رمز عبور برای آن ها فراهم است که مراحل آن به شرح زیر می باشد. توجه داشته باشید که کاربرانی که به عنوان “فرهنگی” و یا “کاربران بدون سیم کارت” از امکانات این سامانه استفاده می کنند، دارای رمز عبور هستند.

شرایط تعیین رمز عبور

نمونه کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

تهیه کارت ورود به جلسه برای تمامی دانش آموزان و داوطلبانی که در امتحانات نهایی 1403 شرکت کرده اند، الزامی است. افراد باید کارت شرکت در امتحان و کارت شناسایی معتبر عکس دار (شناسنامه یا کارت ملی) را در روز برگزاری امتحانات نهایی به همراه خود داشته باشند لذا در غیر این صورت از ورود آن ها به حوزه برگزاری امتحان جلوگیری می شود. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی شامل اطلاعات نام برده در متن زیر است.

نکات دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1403 از سامانه my.medu.i

با توجه به اهمیت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی بهتر است در حین دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نکات زیر را مد نظر داشته باشید تا در زمان امتحان با آرامش خاطر بیشتری حاضر شوید.

سوالات متداول

1- دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی از چه سایتی انجام می شود؟

دانش آموزان می توانند کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خود را از سایت my.medu.i دریافت نمایند.

2- کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

در حال حاضر زمان دقیق دریافت این کارت مشخص نشده است.

3- در صورت وجود مغایرت اطلاعات روی کارت ورود به جلسه باید چه اقدامی انجام داد؟

در صورت وجود چنین مغایرتی، موضوع را با مدیر مدرسه خود در میان بگذارید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب