ساخت اپل ای دی

ساخت اپل ای دی

آموزش ساخت اپل ایدی رایگان به آسان ترین روش ممکن (جدیدترین آپدیت)

فهرست مطالب

احتمالا بارها این جمله را شنیده‌اید که اکوسیستم اپل بهترین است و شما به راحتی می‌توانید بین محصولات مختلف این سازنده آمریکایی ارتباط برقرار کنید، از ایفون و ایپد گرفته تا مک بوک و اپل واچ. یکی از اساسی‌ترین وظایف در ایجاد این اکوسیستم یکپارچه را اپل آیدی ایفا می‌کند، اکانتی که شما حتما باید برای استفاده از محصولات اپل باید آن را در اختیار داشته باشید یا یک اکانت جدید بسازید. ساخت اپل آیدی در ایران چالش‌های مختلفی دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح داده و روش حل آن را نیز عنوان می‌کنیم.

قیمت آخرین گوشی های اپل را از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

گوشی آیفون

پیش نیازهای ساخت اپل آیدی

تا چند سال قبل چالش ساختن اپل آیدی کمتر بود؛ چرا که اپل کاربران را مجبور نمی‌کرد که در روند ساخت این اکانت از شماره استفاده کنند، ولی در حال حاضر ارائه شماره الزامی شده و همین باعث می‌شود تا کاربران ایرانی با مشکلات دو چندانی مواجه شوند.

مقالات پیشنهادی: آموزش کامل ضبط مکالمه در آیفون

شماره تلفن برای ساخت اپل ایدی

اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید و شماره‌ای مخصوص آن کشور دارید که هیچ مشکلی برای شما وجود ندارد و به‌راحتی می‌توانید همان شماره را برای ساخت اپل آیدی وارد کنید.

اگر در ایران زندگی می‌کنید چند راه مختلف پیش روی شما قرار می‌گیرد که در ادامه هر کدام را جداگانه توضیح می‌دهیم.

شماره‌ای که در این مرحله تهیه کردید در ادامه قرار است مورد استفاده قرار بگیرد و حتما آن را جایی یادداشت کنید. از آنجایی که شماره‌های مجازی موقتی در حد 20 دقیقه کارایی دارند حتما ابتدا مطلب را به‌طور کامل مطالعه کنید تا با روند ساخت اکانت آشنایی داشته باشید و سپس به خرید این نوع شماره اقدام کنید.

بهترین بازی های ایفون را در قالب مقاله ای معرفی کردیم و امکان دانلود آنرا برای شما فراهم کردیم.

آدرس تقلبی برای ساختن اپل آیدی

برای ساخت اپل آیدی، علاوه بر شماره تلفن نیاز به آدرس هم دارید که با توجه به تحریم بودن ایران، نمی‌توانید از آدرس ایرانی استفاده کنید. پس برای این کار پیشنهاد می‌کنیم به صفحه fakeadd essge e a o مراجعه کنید و سپس آدرسی فیک و غیر واقعی بیابید. در این صفحه حتی می‌توانید مشخص کنید که دقیقا آدرس مربوط به کدام ایالت آمریکا باشد.

آموزش ساخت apple id به همراه راهنمای تصویری

فرقی نمی‌کند که مراحل را از طریق خود ایفون، ایپد یا مک بوک پیش بگیرید و یا از طریق یک لپ تاپ ویندوزی اقدام کنید، در هر صورت مراحل یکسان و مشابه خواهد بود. در نظر داشته باشید که شما حتی قبل از خرید ایفون یا مک بوک خود نیز می‌توانید اکانت را بسازید تا به محض خرید این محصولات تنها مرحله لاگین کردن و وارد شدن به اپل آیدی باقی مانده باشد.

نکته مهم: طی مراحل ساخت Apple ID به **7** نیاز پیدا می‌کنید و باید **7**ی مطمئن و خوب داشته باشید. همچنین بهتر است IP شما به آمریکا تغییر کند تا سخت‌گیری‌های اپل کمتر شود.

1- نام و نام خانوادگی، کشور و تاریخ تولد را وارد کنید. حتما در این بخش از نام و نام خانوادگی خود استفاده کنید و تاریخ تولد را نیز بسیار دقیق بزنید. فرمت وارد کردن سال تولید به صورت سالماهروز است. 2-حتما ایمیلی را وارد کنید که به آن دسترسی کامل دارید زیرا این ایمیل همان اپل آیدی شما می‌شود و نباید آن را تقلبی استفاده کنید. همینطور یک رمز عبور قوی و خوب برای اکانتتان انتخاب کنید و آن را در جایی امن یادداشت کنید. در واقع اگر به دنبال ساخت اپل آیدی با ایمیل شخصی هستید در این روش ایمیل شخصی شما تبدیل به اپل ایدی شما می‌شود. 3- شماره تلفنی که در ابتدای مطلب توضیح دادیم و تهیه کردید را در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که کد 1 آمریکا به صورت جداگانه در نظر گرفته می‌شود و شما باید تنها خود شماره را وارد کنید. 4- در انتهای این فرم، سه گزینه تیک دار می بینید که پیشنهاد می کنیم آن ها را بردارید، زیرا اپل به شما ایمیل و اخبار اپل را ارسال می کند که خیلی مهم نیست. 5- کد امنیتی را وارد کنید و Co i ue را انتخاب کنید. 6- در این مرحله به دو دلیل ممکن است با مشکل مواجه شوید. اول این که شماره وارد شده جزو لیست غیر امن و بلاک شده اپل باشد و دوم این که **7** به‌درستی کار نکند و IP شما مشخص باشد.

1- اگر به شماره خارج از ایران دسترسی دارید و یا شماره مجازی دائمی خریده‌اید، کد ارسال شده به شماره را در این مرحله وارد کنید. 2- اگر شماره مجازی موقت یا شماره‌های مجازی عمومی را مورد استفاده قرار داده‌اید، باید در این مرحله به‌جای وارد کردن کد به روی گزینه ?Did ’ ge a ve ifica io code بزنید و سپس Ve ify la e را انتخاب کنید. به این ترتیب شماره وارد شده تایید نمی‌شود ولی با این وجود همچنان می‌توانید به ساختن اکانت ادامه دهید. حتما شماره‌ای که در این مرحله وارد کرده‌اید را در جایی یادداشت کنید و داشته باشید.

1- در پاسخ به این سوال که برای ساخت اپل ایدی چه کشوری را انتخاب کنیم باید بگوییم که در قسمت انتخاب کشور حتما باید گزینه U i ed S a es انتخاب شده باشد. 2- در این قسمت از شما نوع کارت اعتباری می‌خواهد که باید گزینه No e را انتخاب کنید، زیرا کارت‌های اعتباری ایران را پشتیبانی نمی‌کند. 3- در این قسمت ابتدا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و برای وارد کردن آدرس، با توجه‌ به اینکه کشور ایالات متحده را در مرحله‌ی سوم انتخاب کردیم، باید یک آدرس که در این کشور وجود دارد را وارد کنید. بالاتر آموزش دادیم که با رفتن به سایت مذکور می‌توانید آدرس تقلبی دریافت کنید. همچنین دو آدرس را برای شما قرار می‌دهیم که تا به حال هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نکرده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آدرس اول: S ee : 1 I fi i e loop Ci y: CUPERTINO P ovi ce: CA Zipcode: 95014-2083 Tel: 031-1298567

آدرس دوم:

S ee : 9592, Ha di g Ave ue, Su fside Ci y: Miami P ovi ce: FL Zipcode: 33154 Tel: 305-8611077

4- وقتی از درست بودن اطلاعات مطئن شدید، گزینه Save را انتخاب کنید.

5- در همین صفحه قسمتی به نام Secu i y وجود دارد که از طریق آن می‌توانید سوالات امنیتی را تعیین کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما این کار را انجام دهید؛ چرا که از این روش در آینده برای بازیابی اکانت خود می‌توانید کمک بگیرید. نکته بسیار مهم این است که باید جواب سوالات امنیتی را جایی مطمئن یادداشت کنید یا این که به‌گونه‌ای جواب دهید که پاسخ کاملا حقیقی باشد و در خاطرتان بماند.

مقاله ای کاربردی برای همه: خواندن پیام های حذف شده واتساپ

چند نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید:

روش ساخت Recove y Key

برای ساخت Recove y Key از طریق خود آیفون مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

اموزش ساخت اپل ایدی با ایتونز

مرحله اول: در مرحله اول ساخت اپل ایدی با ایتونز ابتدا برنامه iTu es را روی رایانه خود نصب کنید و طبق مراحل عمل کنید.

1- در این مرحله از شما خواسته می‌شود که ایمیل و رمز عبوری برای اپل آیدی خود انتخاب کنید. مانند قسمت قبلی، حتما ایمیلی را وارد کنید که به آن دسترسی کامل داشته باشید. در واقع این روش هم ساخت اپل آیدی با ایمیل شخصی است و ایمیل شخصی شما تبدیل به اپل آیدی می‌شود.

2- کشور مورد نظر را روی آمریکا بگذارید، به این دلیل که شما می‌خواهید از کدپستی و آدرس یکی از شهرهای آمریکا استفاده کنید. در واقع در پاسخ به این سوال که برای ساخت اپل ایدی چه کشوری را انتخاب کنیم باید بگوییم که کشور آمریکا باید انتخاب شود تا برای آدرس با مشکل مواجه نشوید.

3- تیک موافقت با قوانین اپل را بزنید.

4- روی Co i ue کلیک کنید.

1- در این بخش ابتدا نام و نام خانوادگی و تاریخ تولدتان را وارد کنید.

2- در این قسمت باید سه سوال را به دلخواه انتخاب کنید و به‌درستی به آن‌ها پاسخ دهید. برای نمونه سوال این است که شغل رویایی شما چیست و شما می‌توانید جواب خود را زیر آن بنویسید.

3- این بخش از شما می‌پرسد که آیا مایل به دریافت اخبار اپلی هستید یا خیر، که ما پیشنهاد می‌کنیم تیک نزنید.

4- روی گزینه Co i ue کلیک کنید.

1- این بخش نوع کارت اعتباری را به شما نشان می‌دهد که باید آن را روی No e بگذارید.

2- در این مرحله باز هم نام و نام خانوادگی را وارد کنید و پس از آن بخش آدرس را همان‌طور که بالاتر توضیح دادیم به کمک سایت fakeadd essge e a o پر کنید.

3- سپس گزینه Co i ue را بزنید تا به مرحله بعد بروید.

1- در این قسمت به شما خبر می‌دهد که اپل آیدی شما ساخته شده و آماده استفاده از خدمات اپل است.

2- با فشردن گزینه Co i ue به فروشگاه آیتونز فرستاده می‌شوید به این معنی که اپل آیدی شما به درستی کار می‌کند.

نحوه ساخت اپل آیدی با گوشی

اگر ترجیح می‌دهید اپل آیدی را با ایفون خود بسازید مراحل زیر را دنبال کنید.

1- نام خود را وارد کنید. 2- نام خانوداگی تان را وارد کنید. 3- تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید.

1. اطلاعات پرداخت را روی No e بگذارید. 2. آدرس تقلبی را از سایت fakeadd essge e a o انتخاب کرده و دقت کنید که آدرسی از ایالات متحده آمریکا باشد.

1- برای احراز هویت باید یک شماره تلفن وارد کنید. در ابتدای مطلب به طور کامل در این مورد توضیح دادیم. 2- شماره وارد شده را در مرحله ساخت اپل آیدی وارد کنید تا به صفحه دریافت کد منتقل شوید. 3- در این صفحه گزینه ?Did ’ ge a ve ifica io code را بزنید و سپس به روی Ve ify la e کلیک کنید. 4- سپس گزینه Co i ue را بزنید.

برای خرید لوازم جانبی آیفون به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: لوازم جانبی اپل

اموزش ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید

یکی از چالش‌های کاربران برای ساخت اپل آیدی، درست کردن آن از طریق گوشی‌های اندرویدی است و خیلی از مردم تصور می‌کنند فقط با گوشی‌های آیفون می‌توانند اپل آیدی بسازند. در ادامه به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با گوشی اندرویدی اپل آیدی بسازید.

1- تیک پذیرفتن شرایط و قوانین برنامه را بزنید و Ag ee را انتخاب کنید.

2- وارد تنظیمات برنامه شوید.

3- گزینه Sig I را بزنید.

4- سپس گزینه C ea e a Apple ID را لمس کنید.

مرحله سوم: پر کردن اطلاعات شخصی برای اپل آیدی.

1- ایمیلی که می‌خواهید به عنوان اپل آیدی شما ثبت شود را وارد کنید. در نظر داشته باشید که دسترسی به این آدرس ایمیل ضروری است. 2- رمز عبور مورد نظرتان را وارد کنید. 3- کشور را روی آمریکا یا همان U i ed S a es تعیین کنید. 4- تیک گزینه پذیرفتن شرایط و قوانین اپل را بزنید. 5- سپس گزینه Nex را بزنید.

1- گزینه Payme Me hod را روی No e تعیین کنید. 2- برای پر کردن آدرس و کد پستی، از سایت fakeadd essge e a o کمک بگیرید و یک آدرس آمریکا را انتخاب و وارد کنید.

البته در نظر داشته باشید که ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید از طریق مرورگر و مراجعه به سایت اپل نیز امکان پذیر است و الزامی ندارد که شما به دنبال برنامه خاصی در اندروید برای ایجاد اپل آیدی باشید.

نحوه ساخت اپل آیدی با شماره ایران چگونه است؟

همان طور که در ابتدای مطلب نیز توضیح دادیم به دلیل تحریم‌های آمریکا شما امکان استفاده از پیش شماره ایران در سایت اپل را ندارید و نمی‌توانید از شماره موبایل خود استفاده کنید و مجبور هستید که به سراغ شماره‌های مجازی بروید. البته که یک روش دیگر نیز وجود دارد و آن هم این است که شما یک شماره بین‌المللی رسمی خریداری کنید که کاملا هم قانونی است و سایت‌هایی این کار را انجام می‌دهند و مالکیت خط هم به نام خودتان خواهد بود.

استفاده از دو اپل آیدی در یک گوشی امکان پذیر است؟

اگر از چند اپل ایدی استفاده می‌کنید و یکی را به کار و دیگری را به زندگی شخصی خود اختصاص داده‌اید باید به شما بگوییم که می‌توانید بیشتر از یک اپل ایدی را به روی ایفون خود وارد کرده و از آن استفاده کنید.

برای این کار مراحل گفته شده را طی کنید.

به همین سادگی اپل ایدی دوم به ایفون شما اضافه شده و اطلاعات بخش انتخاب شده نظیر مخاطبین یا تقدیم همگام سازی می‌شود.

بدون اپل ایدی می‌توانم وارد ایفون خود شوم؟

درست است که ایفون‌ها بسیاری از کارها را بدون اتصال اپل ایدی انجام نمی‌دهند اما به هر دلیلی ممکن است شما بخواهید ایفون جدید خود را بدون اپل ایدی روشن کرده و وارد آن شوید. در ادامه به شما توضیح می‌دهیم که باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید.

در صورت تمایل به وارد کردن اپل ایدی پس از روشن شدن می‌توانید مراحل زیر را سپری کنید.

به همین سادگی به اپل ایدی خود وارد می‌شود.

جایگزین کردن اپل ایدی جدید

اگر می‌خواهید از اپل ایدی فعلی خود خارج شده و وارد اپل ایدی دیگری شوید باید مراحل گفته شده در ادامه را به ترتیب طی کنید.

نحوه تغییر ایمیل اپل ایدی

اگر به هر دلیلی نیاز داشتید تا ایمیل متصل به اپل ایدی خود را تغییر دهید باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

اپل آیدی کارتی بخریم یا خودمان بسازیم؟

در این مطلب به شما توضیح دادیم که چگونه می‌توانید خودتان اپل آیدی بسازید. به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم که از اپل آیدی کارتی استفاده کنید؛ چرا که در آینده مشکلات بسیار جدی برای شما پیش خواهد آمد و ممکن است دیگر قادر نباشید آیفون لاک شده خود را بازگشایی کنید.

سؤالات متداول

نحوه ساخت اپل آیدی با شماره ایران چگونه است؟ شما باید از شماره مجازی کمک بگیرید ولی طی مراحل آن را تایید نکنید. در مطلب به طور کامل روش کار را توضیح داده‌ایم.

ساخت اپل آیدی به چه چیزهایی نیاز دارد؟ برای ساخت اپل آیدی شما به ایمیلی شخصی، شماره مجازی و آدرس فیک آمریکا نیاز خواهید داشت. در این مطلب به طور کامل روش انجام این کار را توضیح داده‌ایم.

ساخت اپل ایدی بدون شماره امکان پذیر است؟ بله، شما می‌توانید شماره را وارد کرده ولی آن را تایید نکنید.

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

برای شما

آموزش ساده ترین روش دیلیت اکانت روبیکا

هوش مصنوعی؛ سفر به آینده ناشناخته تکنولوژی!

چگونه از اینستاگرام دیلیت اکانت کنیم؟

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور خانگی

نظرات

 لغو پاسخ

نظر بده

نام

ایمیل

Δdocume .ge Eleme ById( ak_js_1 ).se A ibu e( value, ( ew Da e() ).ge Time() );

138 نظر

علی

سلام. من یه شماره گوگل ویس تهیه کردم . اپل ایدیم رو با این شماره ساختم و به اشتباه تایید دومرحله ای رو فعال کردم، الان شماره گوگل ویسم بخاطر استفاده نکردن از شماره از دسترس خارج شد و دیگه بهش دسترسی ندارم، پیشنهاد شما چیه؟ اینکه کلا از این اکانت اپل ایدی لاگ اوت کنم و یه دونه جدید بسازم با یه شماره گوگل ویس جدید که دیگه ورود دومرحله ایش رو فعال نکنم یا اینکه پیشنهاد دیگه ای دارید؟

احسان نیک پی

پاسخ به علی

ناصر

وقت بخیر. ممنون بابت آموزش. یه سوال ابتدایی داشتم. اطلاعاتی ندارم بابت این مورد. وقتی شماره مجازی دائمی خرید کنیم، چجوری برامون پیغام میاد؟ وقتی روی هیچ دیوایسی نیست، چجوری میشه!؟

احسان نیک پی

پاسخ به ناصر

امیر

خیلی عجیبه تا اخرین مرحله ینی فقط مونده به پیام دادن به ایمیلم رفتم بعد ارور میده ک we’ve ub i o a p oblem ینی همه اطلاعات همون فیک پرسن هم زدم هم شهر و شماره و همه چیو میزنم ک بره مرحله بعد میگه مشکل داریم بعدا تلاش کن عجیبه

زهرا

سلام وقت بخیر خسته نباشید من با روندی که فرمودید رفتم و شماره هم شماره دائمی گوگل ویس رو خریدم که خیالم راحت باشه و **7** هم روی آمریکا بود، ولی موقعی که توی صفحه اول می‌زنم co i ue میزنه که you eques ca o be comple ed a his ime میدونید باید چطور مشکل رو برطرف کنم؟ خیلی ممنونم

احسان نیک پی

پاسخ به زهرا

نادر

پاسخ به احسان نیک پی

احسان نیک پی

پاسخ به نادر

ساخت اپل ای دی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب