سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

برای مشاوره نحوه ورود به سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

برای مشاوره نحوه ورود به سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

 برای ورود مستقیم به سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران کلیک کنید.

 در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی bpms. ums.ac.i  ارائه شده است.

دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، همواره به رفاه کارکنان خود اهمیت ویژه ای داده و با راه اندازی سامانه رفاهی در تلاش است تا خدمات و تسهیلات مختلفی را در اختیار کارکنان خود قرار دهد. این سامانه با قابلیت ‌ها و امکانات گسترده ارتباطی، برای کارکنان و اعضای هیات علمی، شرایطی فراهم ساخته تا از طریق آن به راحتی و سرعت بالا به خدمات و منابع مختلف و مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

از آن جایی که ممکن است بسیاری از افراد با این سامانه آشنایی کافی نداشته و سوالاتی در رابطه با استفاده از آن داشته باشند، لذا در این مقاله ضمن معرفی سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران bpms. ums.ac.i ، توضیحاتی در رابطه نحوه ورود و عضویت در این سامانه ارائه شده و به آموزش رزرو اینترنتی مهمانسرا در این سامانه پرداخته شده است. همچنین هزینه رزرو اقامتگاه و سایر امکانات سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

معرفی سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران bpms. ums.ac.i

با توجه به این امر که کارکنان یک سازمان نقش مهمی در پیشرفت آن داشته و علاوه بر آن در بهره وری و عملکرد سازمان نیز تاثیر بسزایی دارند، ارائه خدمات رفاهی متنوع از جمله اقداماتی است که سازمان های مختلف به منظور کسب رضایت کارکنان انجام می دهند. در این بخش از مقاله به معرفی سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران bpms. ums.ac.i پرداخته شده است.

سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به فراهم کردن خدمات رفاهی از طریق یک پلتفرم دیجیتال، به شکلی بسیار ساده و کاربردی عمل کرده و به اعضای دانشگاه کمک می‌ کند تا به راحتی و با اطمینان از مزایایی که در این سامانه فراهم شده، استفاده کنند. این سامانه همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات متنوع و بروز، زندگی کارکنان و اعضای هیات علمی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران بهبود بخشیده و به ایجاد یک محیط موثر و خوشایند برای توسعه فردی آنان کمک کند.

این سامانه با استفاده از آخرین استاندارد های امنیتی، از امنیت بالایی برخوردار بوده و در آن از اطلاعات کارکنان به خوبی و از طریق رمزنگاری پیشرفته محافظت می شود. نحوه کار با سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل دارا بودن رابط کاربری ساده و کاربرپسند، بسیار آسان بوده و برای استفاده از آن نیازی به دانش فنی خاصی نمی باشد. سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت مداوم در حال توسعه و بهبود می باشد. این سامانه با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، به بهبود رفاه کارکنان دانشگاه کمک کرده و نقش مهمی در افزایش انگیزه و بهره وری کارکنان ایفا می کند.

ورود به سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

همان گونه که پیشتر به آن اشاره شد دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور ارائه خدمات متنوع به کارکنان و اعضای هیئت علمی، اقدام به راه اندازی سامانه رفاهی نموده و با توجه به استقبال کارکنان نسبت به استفاده از این سامانه، در این بخش توضیحاتی در رابطه با ورود به سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه راهنمای تصویری ارائه شده است.

به منظور ورود به سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران، افراد می بایست ابتدا وارد مرورگر مورد نظر شده و در بخش نوار آدرس، نشانی اینترنتی www.bpms. ums.ac.i را وارد نمایند تا به صفحه اصلی سامانه همانند تصویر زیر وارد شوند.

بدین ترتیب پس از ورود به صفحه اصلی سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور امکان ورود به حساب کاربری فراهم می گردد. شایان ذکر است به صورت پیش فرض نام کاربری و رمز عبور این سامانه به ترتیب کد ملی و شماره شناسنامه می باشد. همچنین امکان ثبت نام در سامانه و بازنشانی رمز عبور در صورت فراموشی برای افراد فراهم شده است.

نحوه عضویت در سایت رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

پیشتر توضیحاتی در رابطه با سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران bpms. ums.ac.i و نحوه ورود به این سامانه ارائه شد. همان گونه که برای استفاده از خدمات و قابلیت های هر سامانه ای، ثبت نام در آن سامانه الزامی می باشد، برای استفاده از خدمات متنوع سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز می بایست ابتدا نسبت به ثبت نام و عضویت در سامانه اقدام نمود. لذا با توجه به اهمیت این موضوع در این بخش از مقاله نحوه عضویت در سایت رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

در گام نخست افراد می بایست به سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران bpms. ums.ac.i مراجعه نمایند. بدین ترتیب با ورود به صفحه ای همانند تصویر زیر می بایست بر روی گزینه عضویت در سایت که در منوی بالای سایت قرار دارد، کلیک شود.

افراد با انتخاب گزینه عضویت در سایت وارد صفحه جدیدی همانند تصویر زیر خواهند شد:

در این مرحله می بایست کلیه اطلاعات مورد نیاز در کادر های مربوطه وارد شده و در نهایت گزینه ثبت اطلاعات انتخاب شود. بدین ترتیب پیغامی مبنی بر فعال شدن حساب کاربری بین 24 الی 48 ساعت آینده نمایش داده خواهد شد. 

در نهایت با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صفحه جدیدی همانند تصویر زیر وارد خواهند شد:

پس از تایید نهایی حساب کاربری طی 48 ساعت پس از ثبت نام، افراد امکان استفاده از سامانه را خواهند داشت. عملیات ثبت نام در سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران بسیار آسان بوده و طی چند مرحله ساده انجام می گردد و پس از تکمیل ثبت نام، امکان استفاده از قابلیت های سامانه برای افراد فراهم می گردد.

آموزش رزرو مهمانسرا در سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور رفاه حال کارکنان و اعضای خود، مهمانسرا هایی را در اختیار آن ها قرار داده است. این مهمانسرا ها که در مکان های مختلفی واقع شده اند، امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. در این بخش به آموزش رزرو اینترنتی مهمانسرا در سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخته شده است.

به منظور رزرو اینترنتی مهمانسرا های دانشگاه علوم پزشکی تهران، افراد می بایست ابتدا به سامانه رفاهی دانشگاه تهران به نشانی اینترنتی www. efahi. ums.ac.i   مراجعه نمایند.

سپس می بایست از بخش میانی سایت همانند تصویر زیر بر روی گزینه مراکز اقامتی کلیک شود.

بدین ترتیب افراد به صفحه جدیدی همانند تصویر زیر وارد خواهند شد و می بایست از منوی سمت راست گزینه مراکز اقامتی را انتخاب نمایند.

پس از وارد شدن به بخش مربوطه لیستی از جدید ترین مراکز اقامتی که امکان انتخاب و رزرو آن وجود دارد، نمایش داده خواهد شد. با کلیک بر روی هر یک از اقامتگاه ها توضیحات تکمیلی در رابطه با هزینه ها و اطلاعات مرتبط با اقامتگاه نمایش داده خواهد شد.

افراد به منظور رزرو اقامتگاه مورد نظر می توانند همانند تصویر زیر از منوی اصلی سایت ابتدا بر روی گزینه سامانه های رفاهی کلیک کرده و از زیرمنوی باز شده همانند تصویر زیر گزینه سامانه جامع رفاهی را انتخاب نمایند.

بدین ترتیب افراد به سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران bpms. ums.ac.i وارد خواهند شد:

در این مرحله افراد با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، به حساب کاربری وارد شده و امکان رزرو اقامتگاه مورد نظر را خواهند داشت. همان گونه که ملاحظه شد عملیات رزرو مهمانسرا یا اقامتگاه در سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران به آسانی و در کم ترین زمان انجام می گردد.

هزینه رزرو اقامتگاه در سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

پس از توضیحات ارائه شده در رابطه با سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران و نحوه عضویت و رزرو اینترنتی مهمانسرا، ممکن است بسیاری از افراد سوالاتی در رابطه با هزینه رزرو اقامتگاه در این سامانه را داشته باشند، لذا در این بخش از مقاله توضیحاتی در رابطه با هزینه رزرو اقامتگاه در سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه شده است.

دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور رفاه حال کارکنان و اعضای خود، امکانات مختلفی را در اختیار آن ها قرار می دهد. از جمله این امکانات، رزرو اینترنتی مهمانسرا می باشد. هزینه رزرو اقامتگاه در سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که از عوامل موثر بر هزینه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نوع اقامتگاه:

هزینه رزرو اتاق های مختلف در مهمانسرا های مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه رزرو اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته، متفاوت است.

موقعیت مکانی اقامتگاه:

هزینه رزرو اقامتگاه بر اساس موقعیت مکانی و امکانات اقامتگاه متغیر می باشد.

تاریخ ورود و خروج:

هزینه رزرو اقامتگاه در روزهای تعطیل بیشتر از روز های عادی است.

مدت زمان اقامت:

هزینه رزرو اقامتگاه برای مدت زمان طولانی، کمتر از مدت زمان کوتاه است. به عنوان مثال: هزینه مهمانسرایی در اصفهان برای اقامت 8 نفر برای سه شب مبلغ 3 میلیون و هشتصد هزار ریال بوده و به ازای هر شب اقامت مازاد مبلغ 900 هزار ریال برای هر فرد دریافت می گردد.

به طور کلی هزینه رزرو اقامتگاه در سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود و افرادی که تمایل به رزرو اقامتگاه داشته باشند، می توانند به آسانی و از طریق سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به انجام رزرو اینترنتی اقدام نمایند. همچنین در صورت سوالات احتمالی امکان برقراری تماس با مسئول مربوطه از طریق تلفن های تماس موجود در سامانه برای افراد فراهم شده است.

سایر امکانات سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

با توجه به توضیحات پیشین در رابطه با سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران و امکانات متنوع این سامانه، ممکن است این سوال برای افراد پیش آمده باشد که سایر امکانات سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران bpms. ums.ac.i چیست؟ لذا در این بخش از مقاله به معرفی سایر امکانات سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخته شده است.

دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور رفاه حال کارکنان و اعضای خود، امکانات مختلفی را در اختیار آن ها قرار می دهد که از جمله آنان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رزرو اینترنتی مهمانسرا:

یکی از مهم ترین امکانات سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران، امکان رزرو اینترنتی مهمانسرا می باشد. دانشگاه علوم پزشکی تهران مهمانسرا های مختلفی را در اختیار کارکنان و اعضای خود قرار می دهد و این افراد می توانند از طریق سامانه رفاهی دانشگاه، نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر اقدام نمایند.

وام و بیمه

سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران وام و بیمه های مختلفی را به کارکنان و اعضای خود ارائه می دهد. کارکنان و اعضای دانشگاه می توانند از طریق سامانه رفاهی دانشگاه، نسبت به ثبت درخواست وام، بیمه درمانی و بیمه تکمیلی اقدام کنند.

امکانات فرهنگی

کارکنان و اعضای دانشگاه می توانند از طریق سامانه رفاهی دانشگاه، نسبت به ثبت نام در دوره های آموزشی، کارگاه های فرهنگی و سایر فعالیت های فرهنگی اقدام نمایند.

امکانات ورزشی

کارکنان و اعضای دانشگاه می توانند از طریق سامانه رفاهی دانشگاه، نسبت به ثبت نام در باشگاه های ورزشی، استخر ها و سایر امکانات ورزشی اقدام کنند.

علاوه بر امکانات ذکر شده، سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران، قابلیت های دیگری نیز در اختیار کارکنان و اعضای دانشگاه قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان خرید بن کتاب

امکان خرید اقلام فرهنگی

امکان دریافت مشاوره حقوقی

امکان دریافت مشاوره روانشناسی

بدین ترتیب پس از تکمیل عملیات ثبت نام در سامانه، افراد می توانند از کلیه خدمات و امکاناتی که سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران برایشان فراهم نموده، استفاده نمایند.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران bpms. ums.ac.i  داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب