سایت ثبت نام بیمه ورزشی

سایت ثبت نام بیمه ورزشی

سایت بیمه ورزشی i su a ce.ifsm.i

.my ex p li e-heigh : 30px !impo a ; fo -size: 17px; . opdeskpaypaddi g- op:30px @media o ly sc ee a d (max-wid h: 768px) .cha g ma gi - op:20px; display:block !impo a .cha g_desk op ma gi - op:20px; display: o e !impo a @media (max-wid h:1008px) . o esp display: o e !impo a .fo m-co ol wid h: au o !impo a ; bo de - adius: 0px .i e -co e box ma gi -bo om: 15px !impo a .ali k img max-wid h: 100% !impo a ; wid h: au o !impo a ; heigh : au o !impo a .ali k h2 colo : gb(58, 109, 151); fo -size: 16px; ma gi -bo om: 20px .ali k h3 fo -size: 15px; colo : gb(58, 109, 151); ma gi -bo om: 20px .ali k h4 fo -size: 14.5px; colo : gb(58, 109, 151); ma gi -bo om: 20px .ali k h5 fo -size: 14px; colo : gb(58, 109, 151); ma gi -bo om: 20px .ali k h6 fo -size: 13.5px; colo : gb(58, 109, 151); ma gi -bo om: 20px .ali k p li e-heigh : 27px .ali k a fo -size: 15px .shoa backg ou d: gb(249, 249, 249) o e epea sc oll 0% 0%; ex -alig : ce e ; paddi g: 30px 10px; fo -weigh : bold; fo -size: 23px; ma gi -bo om: 20px; li e-heigh : 32px; colo : gb(58, 109, 151); ma gi - op: 20px .e d bo de : 1px solid gb(220, 222, 181); backg ou d-colo : gb(254, 255, 232); paddi g: 10px; ma gi : 10px 0px; li e-heigh : 1.5; .slo fo -size: 50px; fo -family: yeka ; ma gi -lef : 20px; .slo2 fo -size: 50px; fo -family: yeka ; posi io : ela ive; op: 33px; ma gi - igh : 20px; .my able d bo de : 1px solid .my able : h-child(eve ) backg ou d: colo : whi e .my able : h-child(eve ) d colo : whi e !impo a .my able : h-child(odd) backg ou d: .mb-5 ma gi -bo om: 3px !impo a h4 fo -size: 14px !impo a ; fo -weigh : bold; colo : gb(58, 109, 151);

ورزشکارانی که در رشته های ورزشی متفاوتی مشغول به فعالیت هستند، می توانند از بیمه ورزشی برای جلوگیری از هزینه های هنگفت خسارت های ناشی از یک رویداد ورزشی بکاهند. ثبت نام بیمه ورزشی ۱۴۰۳ از طریق سایت بیمه ورزشی به نشانی i su a ce.ifsm.i انجام شده و کاربران می توانند به صورت آنلاین مراحل ثبت نام بیمه ورزشی خود را به اتمام برسانند.

برای مشاوره ورود به سایت بیمه ورزشی

برای مشاوره ورود به سایت بیمه ورزشی

عناوین اصلی این مقاله

سایت بیمه ورزشی با ارائه خدمات انلاین در تسهیل دستیابی ورزشکاران برای ثبت نام آنلاین نقش بسزایی دارد. اهمیت بیمه در زندگی یک ورزشکار بسیار آشکار است. افراد در تلاش هستد تا با آرامش خاطر بیشتری به ورزش بپردازند. بیمه ورزش با پرداخت غرامت نقص عضو، پرداخت غرامت فوت ورزشکار و موارد دیگر باعث تمرکز ورزشکار در حین ورزش است. ورزشکاران می بایست به محض پایان اعتبار بیمه نامه های وررزشی خود به سایت بیمه ورزشی ۱۴۰۳ به نشانی i su a ce.ifsm.i مراجعه کرده و مراحل تمدید ثبت نام خود را به انجام برسانند.

در نظر داشته باشید که همواره ورزش به صورت حرفه ای و آماتور برای ورزشکاران حادثه آفرین بوده است. نتیجه این حوادث و خسارات ممکن است منجر به از بین رفتن سلامتی یک عمر فرد باشد. در این شرایط، ورزشکار علاوه بر اینکه از ادامه فعالیت در رشته ورزشی محبوب خود محروم می شود؛ بلکه دچار مشکلات مالی زیادی نیز خواهد شد.

در این مطلب قصد داریم سایت بیمه ورزشی را معرفی کرده و راهنمای ورود به سایت و نحوه ثبت نام آنلاین بیمه ورزشی 1403 را در اختیار کاربران قرار دهیم.

برای ورود به سایت بیمه ورزشی کلیک کنید

در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سامانه بیمه ورزشی به نشانی i su a ce.ifsm.i ارائه شده است .

معرفی سایت بیمه ورزشی i su a ce.ifsm.i

در این بخش ابتدا شما را با سایت بیمه ورزشی ۱۴۰۳ آشنا خواهیم کرد. این سامانه، پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران، وابسته به فدراسیون پزشکی - ورزشی است. این سایت با ارائه آنلاین کارت خدمات درمانی روند دستیابی ورزشکاران به بیمه ورزشی را آسان کرده است. در حال حاضر ثبت نام بیمه ورزشی تنها به صورت اینترنتی انجام می شود که علاقه مندان به دریافت آن می توانند به سایت بیمه ورزشی i su a ce.ifsm.i مراجعه کنند.

ورزشکار با مراجعه به سامانه بیمه ورزشی طی کردن مراحل ثبت نام می توانند کارت خدمات درمانی خود را دریافت کرده و در صورت لزوم از آن استفاده کنند. از خدمات دیگر این سایت ثبت نام دوره های آموزشی، برنامه درمانی و نوبت دهی، رادیولوژی، مشاوره تغذیه و روانشناسی، اطلاعات خدمات درمانی، نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی و مبارزه با دوپینگ است.

این سایت ورزشی علیرغم صدور بیمه ورزشی 1403 برای ورزشکاران، به تحلیل موضوعات مرتبط با پزشکی می پردازد و از این طریق کاربران خود را از خبر های روزانه در این زمینه آگاه می سازد. در صورت بروز مشکل در روند ثبت نام این سایت دو راه ارتباطی  به ایمیل i fo@ifsm.i  و شماره تماس 83826-021 قرار داده است.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، مربوط به سال گذشته بوده و به محض اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی 1403

ورزشکاران با دریافت کارت بیمه ورزشی موافقت خود را با قوانین فدراسیون پزشکی ورزشی را تایید می کنند. نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی ۱۴۰۳ از تمامی نقاط ایران از طریق ادرس i su a ce.ifsm.i و ورود به این سامانه آنلاین است. این سایت دارای طراحی رابط کاربری ساده و راحتی است. با توجه به تصاویر با انجام مراحل زیر وارد سایت بیمه ورزشی خواهید شد.

در تصویر بالا با وارد کردن نشانی i su a ce.ifsm.i در گوگل با تیتر :«پایگاه اطلاع رسانی، خبر، تحلیلی - پزشکی ورزشی ایران». مواجه خواهید شد. با کلیک بر روی این لینک  بر روی این لینک با توجه به تصویر وارد این سامانه خواهید شد.

در تصویر بالا با ورود به این سامانه، گوشه سمت چپ کادر بنفش را مشاهده خواهید کرد که با عنوان :«صدور آنلاین کارت خدمات درمانی ». درج شده است. شما با کلیک بر روی این بخش به صفحه انجام مراحل بیمه ورزشی وارد می شوید.

در تصویر بالا سامانه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی را مشاهده می کنید. نحوه ورود به سایت بیمه ورزشی 1403 کار ساده و راحت است. در این صفحه از کاربر خواسته شده تا با وارد کردن کد ملی به روند ثبت نام وارد شود. در این صفحه ، لینک راهنمای دریافت آنلاین خدمات درمانی د در پایین دکمه ورود قرار داده شده است. همچین راهنمای دریافت خدمات درمانی جهت ورزشکار آسیب دیده و فراخوان عضویت خدمات درمانی قرار داده شده است.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، مربوط به سال گذشته بوده و به محض اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

راهنمای ثبت نام در سایت بیمه ورزشی

همان گونه که در مطلب بالا اشاره شد کاربران جهت دریافت بیمه در سایت بیمه ورزشی ۱۴۰۳ بعد از ورود با کلیک بر روی کادر بنفش با عبارت صدور انلاین کارت خدمات درمانی وارد به صفحه شروع ثبت نام می ؜شوید. با وارد کردن کد ملی و کد امنیتی درج شده در تصویر، سپس بر روی دکمه ورود که به رنگ آبی مشاهده می شود؛ کلیک کنید.

در روند دریافت بیمه در سایت ورزشی 1403 با انتقال به صفحه بعد کادر ورود شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد. بعد از ورود شماره موبایل در دسترس بر روی دکمه ارسال کد کلیک کنید. در این صفحه با وارد کردن کد 6 رقمی ارسال شده به شماره موبایل وارد صفحه ورود رمز خواهید شد. شما با وارد کردن رمز عبور و تکرار آن بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید. در صفحه بعد با عبارات زیر مواجه می شوید.

با کلیک بر روی این لینک وارد صفحه ورود اطلاعات فدراسیون، رشته، شهر و باشگاه خواهید شد. بعد از تکمیل اطلاعات به صفحه پذیرش اطلاعت و مشاهده فاکتور وارد می شوید. در این صفحه با زدن تیک تایید آیین نامه عضو و انتخاب درگاه پرداخت وارد مرحله پرداخت خواهید شد. در مرحله اخر کارت بیمه به صورت آنلاین برای شما قابل مشاهده است.

با کلیک بر روی لینک تمدید بیمه ورزشی برای عضویت مستقیم به صفحه فاکتور و پذیرش آیین نامه وارد می شوید . با زدن تیک تایید پذیرش، انتخاب درگاه پرداخت و انجام مراحل پرداخت کارت بیمه به صورت آنلاین برای شما قابل مشاهده است.

در صفحه تاریخچه عضویت تاریخ اعتبار کارت عوضیت شما درج شده است، همچنین شماره ملی شما درج شده، تاریخ صدور و نوع عضویت نیز قرار گرفته است. با ورود به صفحه تغییر رمز عبور می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید. با ورود به صفحه اطلاعت شخصی، مشخصات فردی خود را مشاهده می کنید.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، مربوط به سال گذشته بوده و به محض اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام در سایت بیمه ورزشی i su a ce.ifsm.i  در کانال تلگرام عقود و قراردادها عضو شوید همچنین کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره عقود و قراردادها تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه بیمه ورزشی پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- در کدام بخش سایت i su a ce.ifsm.i صفحه ثبت نام و تمدید بیمه ورزشی ۱۴۰۳ قرار دارد؟

2- در روند ثبت نام با مشکل مواجه شدم باید چکار کنم؟

3- سایت بیمه ورزشگی وابسته به کدام فدراسیون است؟

برای مشاوره ورود به سایت بیمه ورزشی

برای مشاوره ورود به سایت بیمه ورزشی

سایت ثبت نام بیمه ورزشی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب