شرایط اقساط کویر موتور

شرایط اقساط کویر موتور

راهنمای خرید موتورسیکلت قسطی (کویر موتور، نیکران موتور و…)

این روزها ترافیک در شهرهای بزرگ بیداد می‌کند و خرید موتور قسطی یکی از بهترین روش‌ها برای کسانی است که دوست دارند ترافیک را دور زده و عمرشان را در ترافیک سپری نکنند. در عین حال، این دسته از افراد دوست ندارند، با توجه به اقتصاد امروز کشورمان تمام پول خود را صرف خرید نقدی موتورسیکلت کنند و خرید قسطی بهترین انتخاب برای آن هاست؛ چون می‌دانند که اگر با پول اولیه‌ی موتور کار کنند، به راحتی می‌توانند قسط‌های موتور قسطی خود را پرداخت کنند. در این متن می‌خواهیم شما را برای خرید موتور قسطی راهنمایی کنیم.

آنچه که در این متن خواهید خواند

پیشنهاد خواندنی: کدام لاستیک موتورسیکلت برای موتور شما مناسب است؟

خرید قسطی موتور سیکلت

خرید موتور قسطی آن‌قدرها که فکرش را می‌کنید، سخت نیست. به طور کلی خرید قسطی یک روند خاص دارد که باید آن را پشت سر بگذارید. برای این کار کافی است که برند مورد نظرتان را به همراه مدل موتور سیکلت جست‌وجو کنید. معمولا برندها تعداد زیادی از انواع مدل‌های موتور خود را در لیست موتور قسطی قرار می‌دهند.

به این دلیل می‌گوییم باید برند را ابتدا جست‌وجو کنید، زیرا شرایط برندها و کارخانجات مختلف با یکدیگر متفاوت است. ممکن است یکی از آن‌ها از شما ضامن بخواهد و دیگری شرط ضامن را نداشته باشد. پس بدانید که هیچ روند کلی برای خرید موتور قسطی وجود ندارد. در ادامه برخی از این برندها را با هم مرور می‌کنیم.

پیشنهاد خواندنی:‌ آموزش ثبت‌نام موتور سیکلت از کارخانه

شرایط خرید موتور قسطی

همان‌طور که در بخش قبل گفته شد، خرید موتور قسطی از برندی به برند دیگر متفاوت بوده و شرایط خاص خود را دارد. در ادامه شرایط برخی از این برندها را با هم مرور می‌کنیم.

شرایط خرید قسطی کویر موتور

کویر موتور در جهت جلب رضایت مشتریان علاوه بر فروش نقدی، شرایط فروش اقساطی برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

نکته: در طرح فروش نقدی کویر موتور ، مشتریان می‌توانند از ۵% تخفیف نقدی ، روی ۵۰% قیمت موتورسیکلت، بهره‌مند شوند.

پیشنهاد خواندنی: بهترین موتور برقی در ایران( بررسی ۷ مدل مشخصات و قیمت)

خرید موتور قسطی از نیرو موتور

گروه صنعتی نیرو موتور برای رفاه حال شهروندان، تولیدات خود را در طرح ویژه فروش اقساطی عرضه می‌کند. بر این اساس خریداران می‌توانند از دو طریق برای خرید اقساطی موتور سیکلت اقدام کنند.

مراحل خرید موتور قسطی نیرو موتور 

در این قسمت هر دو روش بالا به تفکیک مراحل توضیح داده می‌شوند:

مراجعه به بانک‌های طرف قرارداد نیرو موتور ( صادرات و سپه)

مراجعه به شعب فروش مستقیم تولیدات نیرو موتور

پیشنهاد خواندنی: راهنمای جامع خرید موتور سیکلت هوندا ۱۲۵

خرید نیکران موتور قسطی

نیکران موتور شرایط اقساطی را با توجه به مدل درخواستی اعلام کرده است.

در صورت تمایل به استفاده از شرایط فروش نیکران موتور، ضوابط زیر شامل حال شما خواهد شد:

خرید موتور پاکشتی قسطی

موتور پاکشتی یا اسکوتر دارای ظاهری تقریبا یکسان هستند و در مدل‌های مختلف و توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند که هر کدام دارای مشخصات مخصوص خود هستند. موتورهای پاکشتی به صورت گازی بوده و نیازی به پلاک نداشته و جهت تردد در سطح شهر نیازی به گواهینامه ندارند و به دلیل کیفیت بالای موتور پاکشتی یا اسکوتر مورد استقبال تمام افراد  و در هر گروه سنی و جایگاهی قرار گرفته است.

موتور پاکشتی در اکثر برندها وجود داشته و ارائه می‌شود. شرایط خرید قسطی موتور پاکشتی نیز مانند دیگر محصولات هر برند است. البته در صورتی که برند مورد نظر این مدل موتور را در لیست موتورهای قسطی خود قرار داده باشد. به این دلیل که این دسته از موتورها معمولا طرفدار زیاد دارند، در فروش اقساطی برندها قرار نمی‌گیرند.

پیشنهاد خواندنی: کدام یک از موتورهای برقی کویر برای شهر بهتر است؟ (لیست قیمت)

سخن آخر 

خرید موتور قسطی می‌تواند بهترین انتخاب برای داشتن یک وسیله‌ی نقلیه باشد. اصلا مهم نیست که به دنبال چه برند یا مدلی هستید، پیش از هر تصمیمی مدل مورد نظر را جست‌وجو کنید و مطمئن شوید که برند مورد نظرتان آن مدل را در شرایط قسطی قرار داده باشد.

سوالات متداول

انواع روش‌های خرید موتور قسطی چیست؟

دریافت انواع وام‌ از بانک، دریافت وام از سامانه‌های خرید اقساطی، خرید قسطی موتور سیکلت از نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین

موتور قسطی چی بخریم؟

بهتر است شرایط تمامی برندها را بررسی کنید و سپس ببینید کدام شرایط با موجودی شما مطابقت بیشتری دارد.

شرایط اقساط کویر موتور

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب