شهر سیمرغ

شهر سیمرغ

آینده شهرک سیمرغ اصفهان چگونه خواهد بود؟

املاک الماس شهر

شهرک سیمرغ یا شهرک هوامیروز با ۲۰۰هکتار وسعت، ۳۸۰۰ پلاک مسکونی و جمعیتی بالغ‌بر 50 هزار نفر از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شهر اصفهان و شهر خورزوق واقع می‌باشد. در نزدیکی این شهرک دانشگاه سپهر، شهربازی سیمرغ، سیتی سنتر سیمرغ و جایگاه CNG طبیعی سیمرغ واقع است. فرماندار شهرستان برخوار در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری دیوان نیوز در ارتباط با آینده شهرک سیمرغ اصفهان اظهار کرد: “در آینده‌ای نزدیک شهرک سیمرغ، نگین شهر خورزوق . شهرستان برخوار می‌شود.” در ادامه این مطلب با املاک الماس شهر همراه باشید تا بیشتر با شهرک سیمرغ و امکانات و مزایای این شهرک آشنا شوید.

رشد آینده شهرک سیمرغ اصفهان

شهرک سیمرغ اصفهان به سرعت در حال رشد می‌باشد و به دلیل مسافت بسیار نزدیک به شهر اصفهان و قیمت مناسب خرید آپارتمان در شهرک سیمرغ اصفهان روز به روز تعداد جمعیت در این شهرک در حال افزایش است.

همچنین مشکل کم آبی در فاز 1 و فاز شهرک سیمرغ با نصب انشعاب از شهر خورزوق با همکاری و همت صمیمانه همه نهادها و ارگان‌های مختلف رفع گردیده است. به این ترتیب ساکنین شریف این شهرک بتوانند با آسودگی خیال و بدون دغدغه زندگی کنند.

آینده شهرک سیمرغ اصفهان به جهت طراحی براساس اصول شهرسازی بسیار روشن می‌باشد. به علاوه تمامی زمین‌ها براساس اصول مهندسی پلاک‌بندی شده‌اند و دارای خیابان‌ها و کوچه‌های عریض و مناسب هستند. همچنین آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی نیز انجام شده است. لازم به ذکر است با خرید زمین مسکونی در شهرک سیمرغ اصفهان می‌توانید در کمترین زمان ممکن پروانه ساختمان دریافت کنید و برای ساخت اقدام نمایید.

بهبود شرایط خیابان‌های شهرک سیمرغ اصفهان

از جمله مواری که در آینده هر شهرک تازه ساختی از جمله سیمرغ تاثیری دارد، در ارتباط با قوانین و مقررات رانندگی در سطح خیابان‌ها و معابر است. از این رو به همت راهنمایی و رانندگی نصب دوربین و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در اغلب خیابان‌ها در دست اقدام می‌باشد. لازم به ذکر است که ساکنین شهرک نیز باید اصول رانندگی و حق تقدم‌ها رعایت کنند. همپنین رانندگان باید پیش از رسیدن به چهارراه‌ها سرعت اتومبیل را کاهش دهند تا موجب تصادف نشوند.

لازم به ذکر است بحث جدول گذاری و زیرسازی در این شهرک درحال انجام می‌باشد. همچنین در شهرک سیمرغ اصفهان تا جای ممکن پیش از انجام آسفالت خیابان‌ها، بسترهای آبرسانی، گاز رسانی و فاضلاب تامین شده است. در نتیجه پس از آسفالت با انجام نهرکنی هزینه‌هایی انجام آسفالت هدر نمی‌رود و کار بیشتر صورت نمی‌گیرد.

حمل و نقل عمومی در آینده شهرک سیمرغ اصفهان

حمل و نقل عمومی یکی از دغدغه‌های ساکنین هر شهر و شهرکی می‌باشد. از این رو شهرداری چند دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی را در اختیار ساکنین این شهرک قرار داده است. به این ترتیب مشکل حمل و نقلی عمومی ساکنین برطرف می‌گردد. در ساعات مقرر اتوبوس‌های ویژه‌ای در سطح شهرک، مسافران را در سطح شهرک جابجا می‌کند. مسیر نهایی اتوبوس‌ها میدان خورزوق می‌باشد، تا مسافران بتوانند به راحتی و با حداقل هزینه با اتوبوس‌های مستقر در ایستگاه میدان مسافران را به اصفهان ببرند. با توجه به اقدامات رفاهی می‌توان آینده شهرک سیمرغ را برای زندگی بسیار روشن پیش بینی کرد.

احداث مدارس دولتی در شهرک سیمرغ اصفهان

براساس اظهارات فرماندار شهرستان برخوار در ارتباط با احداث مدارس دولتی، با پیگیری‌های جناب آقای حاجی دلیگانی نماینده محترم مردم شاهین شهر، میمه و شهرستان برخوار و مذاکرات ایشان با وزیر آموزش و پرورش، در زمین واگذاری شرکت تعاونی مسکن هوانیروز که در میدان دهخدا قرار دارد مدرسه‌ای 12 کلاسه احداث شد. با کمک مهندسین اداره کل نوسازی و تجهیطات مدارس استان و پیمانکار، این پروژه پیشرفتی خوبی داشته و تا آغاز بازگشایی مدارس در سال 1401 به بهره برداری می‌رسد. لازم به ذکر است که زمین دیگری جهت احداث مدرسه 6 کلاسه به آموزش و پرورش واگذار گردید که در حال آماده‌سازی نقشه و انجام مراحلی قانونی می‌باشد و به زودی وارد مرحله‌ی ساخت می‌شود.

سخن پایانی

با توجه به موارد عنوان شده در این مطلب آینده شهرک سیمرغ اصفهان بسیار روشن است. بنابراین می‌توانید این شهرک را به عنوان محلی امن با امکانات رفاهی برای زندگی خود انتخاب کنید. همچنین برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در خرید ملک دارند، شهرک سیمرغ می‌تواند انتخاب بسیار مناسب و به صرفه‌ای داشته باشید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید و صاحب بهترین خانه در بهترین نقطه اصفهان شوید.

شهر سیمرغ

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب