عکس قبل و بعد استفاده از روغن خراطین

ببینید

دانلود کنید

عکس قبل و بعد استفاده از روغن خراطین

روغن خراطین

97.000 تومان – 169.000 تومان

خرید روغن خراطین اصل با خواص شگفت‌انگیز از افزایش حجم الات تناسلی تا برجسته کردن گونه‌ها!

فهرست مطالب

روغن خراطین چیست؟ | فواید روغن خراطین | نحوه استفاده از روغن خراطین | مضرات روغن خراطین | سوالات متداول

فیلم نحوه استفاده از روغن خراطین اصل

در این فیلم شما با خواص، ترکیبات، عوارض، مدت زمان تاثیر و نحوه استفاده از روغن خراطین آشنا خواهید شد. شما را دعوت به دیدن این فیلم دعوت می‌کنیم.

روغن خراطین اصل چیست؟

روغن خراطین به انگلیسی Ea hwo m oil می‌باشد و از نوعی کرم قرمز به نام ایزینیا فتیدا (Eise ia fe ida) بدست می‌آید و در زیباسازی پوست، رفع چین و چروک و تیرگی صورت، حجم‌دهی به عضلات و اندام‌های بدن از جمله آلت تناسلی مردان و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این روغن حاوی اسیدهای چرب امگا 3، امگا 6، امگا 9، لینولئیک اسید، هگزا دیالکتیک، الانتئین (نوعی پروتئین برای حجم‌دهندگی) و ویتامین E می‌باشد، بطوری که به عنوان بهترین روغن برای افزایش سایز شناخته شده است.

خواص روغن خراطین اصل

روغن خراطین اصل با محتوای غنی از انواع اسیدهای چرب و الانتیئین (نوعی پروتئین برای حجم‌‌دهی) می‌تواند در کمک به حجم‌دهی به اعضای بدن از جمله : لب‌ها، سینه‌ها، اندام تناسلی و همچنین در رفع چین و چروک و گودی زیر چشم و از بین بردن لک صورت نیز موثر باشد.

در اینجا به چند خاصیت ارزشمند و موارد استفاده روغن خراطین برای کمک به افزایش حجم و زیبایی اشاره می‌کنیم :

فواید روغن خراطین برای مردان

یکی از روش‌های طبیعی برای افزایش سایز و حجم آلت تناسلی در مردان، استفاده از روغن خراطین بزرگ کننده می‌باشد. این روغن با محتوای غنی از اسیدهای چرب و ترکیب آلانتئین می‌تواند با تامین رطوبت و بهبود میزان گردش خون و رشد بافت‌ها، به افزایش سایز و حجم آلت تناسلی در آقایان کمک نماید.

برای کمک به افزایش سایز با روغن خراطین می‌توانید پس از شستن و تمیز کردن آلت تناسلی، مقداری از روغن خراتین را بر روی ناحیه مورد نظر ریخته و برای جذب بهتر و تاثیرگذاری بیشتر با دستان خود ماساژ دهید.

فواید فوق‌العاده روغن سیاه دانه در افزایش توان جنسی و درمان ناباروری در مردان را ببینید.

روغن خراطین برای صورت

خواص روغن خراطین برای صورت و جوانسازی پوست فوق‌العاده است. از مهمترین فواید این روغن برای صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

به همین منظور می‌توانید مقداری از روغن را گرم کنید و مقداری از آن را به آرامی بر روی صورت خود ماساژ دهید. برای کسب نتیجه مورد نظر سعی کنید این روند را روزانه دو بار (صبح و شب) انجام دهید.

کمک به رفع سیاهی و درمان لک صورت

روغن خراطین اصل با محتوای سرشار از اسیدهای آمینه و ویتامین E می‌تواند در کمک به درمان کک و مک صورت و رفع تیرگی پوست موثر باشد. طریقه مصرف روغن خراطین برای لک صورت به شرح زیر می‌باشد :

ابتدا محل مورد نظر را بخوبی شسته و خشک نمایید. برای اثرگذاری و جذب بهتر، یک حوله گرم  را روی پوست خود قرار دهید. سپس مقداری از روغن خراتین را بر روی پوست بخوبی ماساژ دهید تا بصورت کامل جذب گردد. برای رسیدن به نتیجه بهتر این عمل را بطور منظم تکرار نمایید.

فواید معجزه‌گر روغن درخت چای در کمک به درمان جوش، جای جوش و لک صورت را ببینید.

خواص روغن خراطین برای سینه زنان

خواص روغن خراطین برای بزرگ شدن سینه به دلیل محتوای غنی از انواع اسیدهای چرب و الانتیئین (نوعی پروتئین برای حجم‌‌دهی) می‌باشد، بطوری که می‌تواند در بزرگی و خوش‌فرم کردن سینه‌ها کمک نماید.

خواص روغن خراطین برای مو

روغن خراطین اصل با محتوای غنی از آمینو اسیدها می‌تواند در جلوگیری از ریزش موها و تقویت رشد آنها موثر باشد.

برای کمک به تقویت رشد موها، می‌توانید مقداری از این روغن را بر روی پوست سر و ریشه‌های موی خود ماساژ دهید. با انجام این عمل به ترمیم موهای آسیب‌دیده و بهبود ظاهر آنها نیز کمک خواهید کرد.

فواید روغن خراطین برای چاقی صورت

روغن خراطین اصل با محتوای غنی از اسیدهای چرب  و ویتامین E می‌توااند در کمک چاقی و پر شدن صورت موثر باشد. با ماساژ این روغن بر روی صورت، علاوه بر چاقی به شادابی و رفع سیاهی پوست خود نیز کمک خواهید کرد.

برای کمک به چاقی صورت، پس از شستن و تمیز کردن پوست خود می‌توانید مقداری از روغن خراتین را با نوک انگشتان خود در ناحیه مورد نظر(گونه‌ها) ماساژ دهید. برای رسیدن به نتیجه بهتر، این عمل را روزانه تکرار نمایید.

فواید شگفت‌انگیز پودر کلاژن در کمک به چاقی و سفتی پوست صورت را ببینید.

فواید روغن خراطین برای پوست و چین و چروک صورت

اسیدهای چرب موجود در روغن خراطین اصل به ایجاد رطوبت در بافت‌ها و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و موجب کاهش چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم و پیشانی می‌شود.

برای استفاده از این خاصیت می‌توانید بعد از شستن و تمیز کردن پوست، مقدار کمی از این روغن را بر روی نواحی مورد نظر ماساژ دهید. با تکرار این عمل به شادابی و درخشان شدن پوست صورت خود نیز کمک خواهید کرد.

خواص روغن برای لب‌ها

روغن خراطین اصل با محتوای سرشار از انواع اسیدهای چرب و الانتیئین (نوعی پروتئین برای حجم‌‌دهی) می‌تواند در کمک به حجم‌دهی و برجسته کردن لب‌ها کمک نماید.

برای کمک به حجم‌دهی لب‌ها، ابتدا لب‌های خود را با یک پاک‌کننده ملایم تمیز کرده و مقداری از روغن خراتین به آرامی بر روی‌ لب‌های خود ماساژ دهید تا کاملا جذب گردد. برای نتیجه بهتر سعی کنید این عمل را روزانه تکرار نمایید.

فواید عالی روغن دارچین در کمک به حجم‌دهی و افزایش حجم لب‌ها را ببینید.

خاصیت روغن خراطین برای گودی زیر چشم

یکی از خاصیت‌های ارزشمند روغن خراطین اصل در کمک به رفع گودی و تیرگی زیر چشم می‌باشد. اسیدهای چرب ( امگا 3، امگا 6 و امگا 9) و ویتامین E موجود در این روغن، به آن خاصیت ضد پیری و رفع تیرگی پوست می‌بخشد.

برای رفع گودی زیر چشم با روغن خراطین اصل می‌توانید ابتدا با گلاب اطراف چشم را تمیز کرده و چند قطره از روغن را به آرامی و حرکات دایره‌وار ماساژ دهید. سعی کنید شب‌ها قبل از خواب این کار را انجام دهید.

خواص روغن خراطین برای ابرو

تاثیر روغن خراطین بر ابرو به لطف وجود ترکیبات خاص آن از جمله آمینو اسیدها (موثر در ساخت پروتئین‌های ساختاری مو)، آلانتئین (خاصیت ترمیم‌کنندگی و تحریک رشد مو) و اسیدهای چرب امگا 3 و 6 (موثر در سلامت پوست و مو) می‌باشد، که می‌تواند در رشد و تقویت ابروها کمک نماید.

به همین منظور می‌توانید مقداری از روغن خراتین را گرم کرده و با نوک انگشتان روی ابروهای خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. این روند را روزانه دو بار (صبح و شب) تکرار نمایید.

فواید عالی روغن رزماری در کمک به پرپشتی و تقویت رشد ابروها و موها را ببینید.

خاصیت روغن خراطین برای نعوظ و زودانزالی در آقایان

بررسی نظرات افرادی که از روغن خراطین اصل به صورت موضعی بر روی آلت تناسلی استفاده کرده‌اند، نشان می‌دهد تغییر قابل توجهی در میزان نعوظ، اوج لذت جنسی و کاهش زود انزالی را تجربه نموده‌اند.

نتایج مطالعه پژوهشی که بر روی 50 مرد مبتلا به بیماری ام اس در دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام شد، نشان داد افرادی که به مدت 3 ماه از روغن خراطین بصورت موضعی بر روی آلت تناسلی خود استفاده کرده بودند نتایج معناداری در بهبود نعوظ، افزایش اوج لذت جنسی و رضایتمندی از رابطه جنسی داشتند.

طرز استفاده روغن خراطین اصل

به راحتی می‌توانید از خواص و کاربرد روغن خراطین اصل به صورت موضعی در حجم‌دهی به سینه‌ها، لب‌ها، باسن، آلت تناسلی و همچنین در مراقبت از پوست و مو استفاده نمایید.

در اینجا به طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی، پوست، سینه‌ها، لب‌ها و آموزش ماساژ صورت با روغن خراطین اشاره می‌کنیم :

طرز استفاده روغن خراطین برای سینه

استفاده از روغن خراطین برای سینه، می‌تواند در افزایش سایز سینه و خوش فرم شدن آنها موثر باشد. طریقه مصرف روغن خراطین برای سینه به صورت اصولی و موثر به شرح ذیل می‌باشد. 

طریقه مصرف روغن خراطین برای چاقی صورت

روغن خراطین برای چین و چروک و چاقی صورت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا به روش استفاده از روغن خراطین برای صورت و کمک به رفع چین و چروک اشاره می‌کنیم :

نکات مهم :

طرز استفاده روغن خراطین برای واژن

برای برخورداری از فواید روغن خراطین برای واژن می‌توانید از این روغن بصورت موضعی در کمک به رفع تیرگی واژن، رفع خشکی و تقویت پوست ناحیه تناسلی استفاده نمایید. برای تاثیرگذاری بیشتر و بهره‌مندی از خواص روغن خراطین برای الات تناسلی زنان، بهتر است بصورت زیر از این روغن استفاده کنید :

نکات مهم :

فواید عالی روغن گل مغربی برای واژن و درمان سندرم پیش از قاعدگی را ببینید.

طرز استفاده روغن خراطین برای الات تناسلی

مردان برای کمک به افزایش سایز و حجم آلت تناسلی خود می‌توانند از این روغن به صورت موضعی استفاده کنند. در اینجا به مراحل و نحوه استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز و قطر آلت تناسلی اشاره می‌کنیم :

طریقه مصرف روغن خراطین برای دور چشم

برای کمک به رفع تیرگی، گودی و پف زیر چشم می‌توانید بصورت زیر از خراطین اصل استفاده نمایید.

نحوه حجم دادن لب با روغن خراطین اصل

از خراطین برای آبرسانی و افزایش حجم لب‌ها نیز استفاده می‌شود. در اینجا به طرز استفاده روغن خراطین برای لب ها اشاره می‌کنیم :

ایا چاقی صورت با روغن خراطین ماندگار است ؟

روغن خراطین اصل حاوی ترکیبی به نام الانتئین است که خاصیت حجم‌دهنگی دارد. این ترکیب همچنین می‌تواند با کمک به تحریک کلاژن و الاستین، در رفع چین و چروک و سفتی پوست نیز کمک کرده و صورت شما را چاق نشان دهد.

نحوه افزایش زمان ماندگاری اثر روغن خراطین بر چاقی صورت

برای افزایش زمان ماندگاری اثر روغن خراطین برای چاقی صورت، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید :

روغن خراطین برای چی خوبه

روغن خراطین اصل دارای خواص متعددی برای پوست، مو و  اعضای مختلف بدن می‌باشد. از جمله مهمترین موارد استفاده روغن خراطین اصل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

قیمت روغن خراطین برای آلات تناسلی با قیمت آن برای چاقی صورت متفاوت است؟

ترکیبات موثر موجود در این روغن از جمله اسیدهای چرب امگا، لینولئیک اسید، هگزا دیالکتیک، پروتئین، الانتئین و ویتامین E می‌توانند در کمک به حجم‌دهی به اعضای مختلف بدن از جمله لب‌ها، سینه‌ها، باسن، آلت تناسلی، گونه‌‌ها و چاقی صورت می‌تواند کمک نماید.

بنابراین قیمت روغن خراطین برای چاقی صورت، الات تناسلی، لب‌ها و ... فرقی ندارد و می‌توانید با خرید روغن خراطین اصل و خالص برای اهداف مورد نظر خود استفاده کنید.

ایا روغن خراطین حجم دهنده دائمی است ؟

روغن خراطین اصل دارای خاصیت حجم‌دهندگی عالی است است و می‌تواند برای حجم‌دهی به لب‌ها، گونه‌ها، سینه‌ها، باسن، آلت تناسلی و سایر نواحی بدن مورد استفاده قرار گیرد.

آیا افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ روغن خراطین امکانپذیر است؟

جواب مثبت است. استفاده از روغن خراطین برای افزایش قطر آلت تناسلی مردان با ماساژ امکانپذیر است. نکته مهم اینکه استفاده از این روغن بایستی بصورت منظم و روزانه و به شیوه صحیح استفاده گردد. برای این منظور می‌توانید به صورت زیر عمل نمایید :

روغن خراطین برای صورت چند روزه جواب میده ؟

مدت زمان تاثیر روغن خراطین برای صورت به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست، محل مورد استفاده، اصل بودن روغن، مقدار روغن مصرفی و نحوه استفاده از آن بستگی دارد. در هر حال، به طور کلی با استفاده منظم از این روغن می‌توانید تغییرات قابل توجهی را در مدت 60 تا 90 روز در ناحیه مورد نظر مشاهده کنید.

روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند ؟

سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح است اینکه روغن خراطین چند سایز بزرگ میکند. لازم به ذکر است که مقدار افزایش حجم‌دهی ناشی از استفاده از روغن خراطین اصل به عوامل مختلفی از جمله محل مورد استفاده، مقدار مصرف و حجم مورد انتظار بستگی دارد.

روغن خراطین اصل را از کجا تهیه کنیم ؟

قیمت روغن خراطین برای الات تناسلی، چاقی صورت، واژن و پوست با توجه به کیفیت، حجم و اصل بودن روغن متفاوت می‌باشد. برای خرید روغن خراطین اصل می‌توانید از داروخانه ها، عطاری ها و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی از جمله فروشگاه رومارن تهیه کنید.

مدت زمان تاثیر روغن خراطین اصل

مدت زمان تاثیر روغن خراطین اصل به عوامل مختلفی از جمله قسمت مورد استفاده، مقدار مصرف و میزان تاثیر مورد انتظار شما بستگی دارد. به طور کلی، حداقل مدت زمان تاثیر این روغن بین 2 تا 3 ماه و با استفاده منظم ظاهر می‌شود.

نحوه کاهش مدت زمان تاثیر روغن خراطین اصل

برای کمک به کاهش مدت زمان تاثیر روغن خراطین اصل، بهتر است نکات زیر را به دقت رعایت نمایید :

عوارض روغن خراطین برای چاقی صورت

روغن خراطین اصل برای افراد با پوست طبیعی هیچگونه عوارض خاصی ندارد. در افرادی که دارای پوستی حساس و یا چرب هستند، در صورت استفاده بیش از حد، احتمال تحریک پوست و ایجاد جوش‌های ریز پوستی وجود دارد.

عوارض روغن خراطین برای الات تناسلی و پوست

عوارض استفاده از روغن خراطین اصل در برخی افراد ممکن است شامل حساسیت یا تحریک پوستی الات تناسلی باشد. قبل از استفاده از این روغن بر روی الات تناسلی یا پوست، سعی کنید مقدار کوچکی از آن را بر روی ساعد دست خود تست کنید و در صورت اطمینان از عدم حساسیت، از آن برای سایر قسمت‌های بدن استفاده نمایید.

اگر باردار یا شیرده هستید، قبل از استفاده از خراطین با پزشک خود مشورت نمایید.

سوالات متداول

روغن خراطین دارای خواص و فواید گسترده‌ای است، به همین دلیل اخیرا” به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده است.

در ادامه به فرق روغن خراطین اصل و تقلبی اشاره می‌کنیم :

این روغن حاوی ترکیبات موثری از جمله آلانتئین و پروتئین است که می‌تواند با افزایش گردش خون و رشد بافت در ناحیه مورد نظر، به افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان کمک نماید.

در حالت کلی در صورت استفاده منظم و اصولی بر روی الات تناسلی، بطور متوسط روغن خراطین اصل 2 تا 3 سانت طول آلت را افزایش میدهد.

پس از 10 دقیقه ماساژ روغن بر روی صورت، اجازه دهید این روغن در حدود 30 دقیقه روی صورت باقی بماند. سپس می‌توانید با آب ولرم بشوئید.

این روغن از نوعی کرم قرمز به نام ایزینیا فتیدا (Eise ia fe ida) بدست می‌آید. بطوری که ابتدا این کرم‌ها را خشک می‌کنند. سپس آنها را در داخل روغن‌های پایه از جمله روغن زیتون و روغن کنجد قرار می‌دهند.

پس از آن مخلوط را در ظرف دربسته‌ای در زیر آفتاب قرار می‌دهند. پس از گذشت مدت زمان مشخصی (در حدود 15 روز)، روغن حاصل را صاف می‌کنند.

در اینجا به فرق روغن خراطین و زالو اشاره می‌کنیم :

با توجه به کیفیت، حجم و قیمت روغن خراطین اصل برای آلات تناسلی، چاقی صورت،  حجم‌دهنده سینه‌ها، لب‌ها و سایر مصارف می‌توانید نسبت به خرید روغن خراطین از داروخانه، عطاری ها و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی اقدام نمایید.

خراطین سرشار از ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و ترکیبات مفیدی است که به سفتی و سلامت پوست شما کمک می‌کنند. برخی از خواص این روغن برای پوست عبارتند از :

برای استفاده از این روغن بر روی صورت، ابتدا صورت خود را با یک پاک‌کننده ملایم شسته و خشک نمایید. سپس مقداری از روغن را به صورت خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. بهتر است شب‌ها قبل از خواب استفاده گردد.

مدت زمان استفاده از روغن خراطین اصل برای چاقی صورت در بازه زمانی بین 60 تا 90 روز می‌باشد که با استفاده منظم نتایج قابل قبولی را مشاهده خواهید کرد. 

سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح است اینکه “روغن خراطین بهتره یا زالو” لازم به ذکر است که هر دو روغن زالو و خراطین در طب سنتی کاربرد گسترده‌ای دارند و برای اهداف مختلف می‌توانند مورد استفاده قرار گیرد.

روغن زالو برای افزایش سایز و بعنوان یک روغن ماساژ عالی در کمک به درمان و تسکین درد آرتروز، کمردرد، دیسک کمر، هموروئید، شقاق مقعدی و همچنین حجم‌دهی به اندام‌های بدن و در بهبود زخم‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خراطین نیز به دلیل وجود ترکیبات خاص در کمک به حجم‌دهی به سینه‌ها، باسن، لب‌ها، آلات تناسلی و چاقی صورت کاربرد دارد.

برخی از افراد تجربه استفاده از روغن خراطین را بیان کرده‌اند که با دیدن آنها می‌توانید در خرید و استفاده از این روغن تصمیم‌گیری کنید.

افرادی کی از روغن خراطین استفاده کرده‌اند، نظرات مثبتی راجع به آن دارند بطوری که بسیاری از افراد از اثرات آن در جوانسازی پوست، افزایش حجم اندام‌ها و کاهش چین و چروک صورت ابراز رضایت کرده‌اند.

برخی افراد کنجکاو بودند تا بدونند “کیا با روغن خراطین نتیجه گرفتن“. در اینجا برخی از نظرات و تجربیات واقعی استفاده‌کنندگان آورده شده است :

“من از خراطین برای جوانسازی و رفع چین و چروک صورتم استفاده می‌کنم. پس از چند هفته استفاده، متوجه کاهش چین و چروک‌هام شدم و پوستم لطیف و درخشان شده است.”

“من از وقتی کی از روغن خراطین برای لب استفاده کرده ام، پس از گذشت 2 ماه متوجه پر و برجسته شدن لبهام شده‌ام.”

یک خانم 25 ساله هم از مصرف این روغن به مدت 60 روز و پر شدن گونه‌هاش ابراز رضایت می‌کرد.

به دلیل حفظ حریم خصوصی افراد، عکس قبل و بعد استفاده از روغن خراطین گذاشته نشده است.

به دلیل استفاده گسترده و خواص ارزشمند، خراطین تقلبی در بازار زیاد شده است. برای تشخیص روغن خراطین اصل بایستی موارد زیر را کنترل کنید :

قیمت روغن خراطین اصل در داروخانه یا عطاری و یا فروشگاه‌های معتبر اینترنتی تابع کیفیت، حجم روغن و برند تولید کننده آن می‌باشد. شما می‌توانید روغن خراطین اصل را از فروشگاه رومارن با خیال راحت خرید نمایید.

سوالی که برخی افراد مطرح می‌کنند که ایا روغن خراطین واقعا حجم میدهد. در پاسخ باید بگوییم بله این روغن می‌تواند در افزایش حجم‌دهی به اندام‌های مختلف بدن موثر باشد.

رنگ روغن خراطین اصل از قهوه‌ای سوخته تا زرد روشن متغیر است. متغیر بودن رنگ به دلیل نوع روغن پایه، میزان حرارت و روش فرآوری روغن می‌باشد.

روغن خراطین دارای خواص درمانی مختلفی برای پوست و موی شما می‌باشد. ترکیبات موثر موجود در این روغن از جمله الانتیین، کلاژن، پروتئین و اسیدهای چرب می‌توانند در کاهش افتادگی پلک کمک نمایند.

استفاده از روغن خراطین اصل در برخی افراد منجر به ایجاد جوش می‌شود. اسیدهای چرب موجود در این روغن در افرادی که پوست چرب یا مستعد جوش دارند، ممکن است باعث تحریک پوست و ایجاد جوش در آنها شود.

روغن خراطین اصل و تقلبی از نظر ظاهری و کیفیت تفاوت‌هایی باهم دارند. در اینجا به برخی تفاوت‌های آنها اشاره می‌کنیم :

ترکیب روغن زالو خراطین می‌تواند به سفتی و چاقی صورت کمک نماید. از خواص روغن خراطین و زالو برای صورت می‌توان به کمک به حجم‌دهی و چاقی صورت، افزایش جریان خون و تحریک رشد سلول‌های جدید پوستی اشاره کرد.

برای استفاده از ترکیب روغن خراطین و زالو اصل برای کمک به چاقی صورت می‌توانید به صورت زیر انجام دهید :

استفاده از روغن خراطین اصل به طور مستقیم باعث تیرگی پوست نمی‌شود. در صورت استفاده در حد اعتدال و عدم زیاده‌روی در مصرف آن، این روغن هیچ‌گونه مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند.

در زمان استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت، احتمال ایجاد برخی عوارض وجود دارد از جمله :

برای کمک به کاهش علائم حساسیت و تحریک پوست می‌توانید موارد زیر را انچام دهید :

روغن خراطین با ترکیبات خاص خود از جمله الانتئین و اسیدهای چرب می‌تواند با افزایش جریان خون و تحریک رشد سلول‌ها، به چاقی و حجم‌دهی اعضای بدن کمک نماید. 

در خصوص سن استفاده از روغن خراطین توصیه می‌شود که از این روغن بعد از 18 سالگی استفاده شود.

روغن خراطین حاوی ترکیبات موثری از جمله ویتامین E، کلاژن، اسدهای چرب و آلانتئین است که می‌توانند در کمک به حجم‌دهی و سفتی باسن موثر باشد.

فواید خراطین برای باسن

نحوه استفاده از روغن خراطین برای باسن

بهترین روغن خراطین روغنی است که از نوعی کرم قرمز به نام ایزینیا فتیدا (Eise ia fe ida) با کیفیت بالا استخراج شده باشد. همچنین رنگ روغن به رنگ قهوه‌ای تیره و بوی تند و نامطبوعی داشته باشد.

سعی کنید در هنگام خرید بهترین مارک روغن خراطین اصل نکات زیر را رعایت کنید :

روغن های گیاهی اصل و طبیعی رومارن را ببینید.

18 میلی لیتر, 30 میلی لیتر, 50 میلی لیتر

5 دیدگاه برای روغن خراطین

سهیلا – آذر ۸, ۱۴۰۲

سلام . سینه های من یه کم شل و افتاده هستن . میخواستم ببینم استفاده از روغن خراطین به سفتی سینه هام کمکی میکنه ؟ ممنونم

Roma a – دی ۲۷, ۱۴۰۲

دورد بر شما بله ماساژ منظم روغن خراطین می تونه به رفع شلی و افتادگی سینه ها کمک کنه.

امیر – دی ۱۳, ۱۴۰۲

سلام و عرض ادب . من چند بار ازتون روغن خراطین برای افزایش سایز آلتم گرفتم و خیلی راضی ام . کیفیت و غلظت روغن تون فوق العادس . خواستم ازتون تشکر کنم . ممنون از سایت خوبتون

Roma a – دی ۲۷, ۱۴۰۲

درود بر شما بایت خرید روغن خراطین از رومارن سپاسگزاریم. همیشه شاد و سلامت باشید.

صفری – بهمن ۱۰, ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر من هم میخواستم روغن خراطین

Roma a – بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

درود بر شما می تونید از طریق سایت سفارش بدید. ممنونم

ناشناس – فروردین ۱۸, ۱۴۰۳

سلام وقت بخیر من نوجوان هستم و سینه ها تقریبا کوچیکی دارم با مصرف این روغن واقعا تغییر میکنه ؟ و عوارضی نداره ؟ و چه مدت استفاده بشه ؟ ممنون

مهتاب احمدی – فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

روغن خراطین برای استفاده روی سطح ناحیه ی تناسلی خانم هم کاربرد داره؟؟؟ و کمکی به حجم دهی یا روشن شدن پوست این ناحیه میکنه؟

Roma a – فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

درود بر شما بله برای بهبود پوست و حجم دهی می تونید از روغن خراطین استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام

ایمیل

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عکس قبل و بعد استفاده از روغن خراطین

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب