فیلم هتل ایرانی

ببینید

دانلود کنید

فیلم هتل ایرانی

دانلود فیلم هتل

خانوادگی کمدی

6.0

محصول ایران

زبان فارسی

کیفیت HD

1402

خلاصه داستان : فیلم هتل ساخته سید مسعود اطیابی روایت یک هتل پرماجرا و مهمان‌های ناخوانده‌اش است که پس از ورود دو مرد و چهار زن، موقعیت‌های چالش برانگیزی را رقم می‌زند.

کارگردان : مسعود اطیابی

بازیگران : پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین‌فر

ترافیک برای دانلود فیلم نیم‌بها می‌باشد.

فیلم هتل

فیلم سینمایی هتل محصول سال 1402 کشور ایران به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی داستان و فیلمنامه امیر برادران، مصطفی زندی، پیمان جزینی که به صورت مشترکا نگارش داستان و فیلمنامه جدیدترین ساخته اطیابی به نام هتل را بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی پانزدهمین فعالیت و تجربه کارگردانی مسعود اطیابی در سینمای ایران در قالب یک کارگردان سینما می باشد او که عمده کارهایش با تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان را جلوی دوربین برده است و در تمامی فیلم های 7 سال اخیرش این تهیه کننده نیز به عنوان یکی از ارکان اصلی فیلم های اطیابی بوده است، اینبار در فیلم سینمایی و جدید هتل، این کارگردان به سراغ محمد شایسته رفته است و این تهیه کننده مشهور نام آشنای سینمای ایران نیز به شمار می رود. این روزها اطیابی توانسته است با فیلم های خود به یکی از یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌سازان ایران  تبدیل شود و تمامی فیلم های ساخته شده توسط او در طی این چند سال به یکی از پرفروترین فیلم های تاریخ سینما و یا سال تبدیل شده است.

مراحل پیش تولید و دریافت مجوز این فیلم سینمایی توسط اطیابی از بهمن 1401 نیز آغاز و پس از دریافت مجوز ساخت و انتخاب بازیگران انتخابی و لوکیشن های مد نظر فیلمبرداری این اثر سینمایی از اوایل سال 1402 نیز آغاز و بلافاصله پس از اتمام فیلمبرداری، تدوین این اثر سینمایی نیز برای حضور در پرده های سینما توسط مهسا سادات اطیابی، دختر کارگردان فیلم هتل نیز صورت گرفت و در نهایت این فیلم سینمایی با موسیقی امیر توسلی و تدوین مهسا سادات اطیابی پیش از پاییز 1402 بری اکرن گسترده در سینماها نیز آغاز گشت.

داستان فیلم هتل ساخته مسعود اطیابی در مورد چیست؟

فیلم ایرانی هتل به نویسندگی امیر برادران، مصطفی زندی، پیمان جزینی جدیدترین ساخته مسعود اطیابی در سینماهای ایران به شمار می رود که همانند دیگر فیلم های این کارگردان که در سبک کمدی بوده اند، این فیلم نیز قرار است یک کمدی دیگر را برای تماشاگران نیز به نمایش بگذارد.اطیابی طی مصاحبه های پیش از اکران فیلم اعلام کرده بوده که این فیلم بر خلاف دیگر ساخته هایش در فضایی متفاوت تر قرار است یک کمدی را به نمایش بگذارد. داستان این فیلم سینمایی در مورد روایت یک هتل پرماجرا و مهمان‌ های ناخوانده‌اش است که پس از ورود دو مرد و چهار زن، موقعیت‌های چالش برانگیزی را رقم می‌زند.

بازیگران فیلم سینمایی هتل چه کسانی هستند؟

فیلم هتل که پانزدهمین تجربه کارگردانی اطیابی در سینمای ایران به شمار می رود بازیگران مطرح سینمای ایران نیز در ان حضور دارند. اطیابی سعی کرده است در این فیلم از بازیگرانی استفاده نماید که پیش از این نیز همگی تجربه حضور در ژانر کمدی را داشته اند و همکاری هایی را نیز پیش از این با آنها داشته است. که یکی از آنها پژمان جمشیدی می باشد. این کارگردان در طی چند سال اخیر نیز در تمامی فیلم هایش از این بازیگر نیز استفاده نموده است و جمشیدی نیز تبدیل به بازیگر محبوب اطیابی در فیلم هایش شده است در کنار جمشیدی هنرپیشگان دیگری نیز در این فیلم سینمایی به ایفای نقش نیز پرداخته اند که اسامی کامل بازیگران فیلم هتل عبارتند از:

تاریخ پخش و انتشار فیلم ایرانی هتل

فیلم ایرانی هتل در تاریخ 5 مهرماه 1402 اکران گسترده خود را در سینماهای سراسر کشور نیز آغاز نمود و توانست در همان هفته ابتدایی اکران خود به فروش بیش از 7 میلیارد تومانی نیز دست یابد تا این فیلم بتواند با فروش فوق العاده خود در هفته اول اکران به عنوان صدرنشین پرفروش ترین فیلم سینمای ایران در پاییز شناخته شود و خود را برای یک رکوردی دیگر در سینمای ایران نیز آماده نماید.

فیلم هتل ایرانی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب