قشنگ ترین دختر جهان

قشنگ ترین دختر جهان

زیبا‌ترین زنان جهان کدامند؟ سلبریتی های خوشگل را بشناسیم

بدون شک، همه ما با چندین زن خیره کننده بدون توجه به این که از کجا آمده‌اند، برخورد کرده‌ایم. به این ترتیب، تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی از همه آنها زیبا‌تر است، فوق العاده دشوار است. حتی سخت تر این است که همه آنها را در لیست زیبا‌ترین زنان جهان قرار دهیم، زیرا این لیست بی پایان خواهد بود. با این حال، زنان خاصی وجود دارند که همه ما می‌توانیم در مورد زیبایی آنها توافق داشته باشیم. لیست زیبا‌ترین بانوان جهان را در این پست از مجله سبک زندگی ای ئی، بخوانید:

1- آنجلینا جولی

آنجلینا جولی شاید بهترین کسی باشد که در فهرست زنان زیبای جهان ما تیتر شود. او به همان اندازه که با استعداد است زیباست، به همین دلیل است که به راحتی یکی از محبوب ترین بازیگران زن هالیوود است. طرفداران با توجه به ویژگی های زیبایی که او را متمایز می‌کند، دوست دارند او را روی تلویزیون خود ببینند. حتی در 40 سالگی، زنان همچنان می‌خواهند آنجلینا جولی باشند.

2- گل گدوت

گال گدوت یکی دیگر از زیبایی های خیره کننده است که توانسته در فیلم به عنوان بازیگر و تهیه کننده نامی برای خود دست و پا کند. او نه تنها یک زن زیبا در صحنه بازیگری است، بلکه این خانم از سال 2014 نیز تا به امروز یک مدل است. آیا می‌توانید چنین زن زیبایی را در ارتش تصور کنید؟ درست است! گال گدوت دو سال از عمر خود را صرف خدمت در نیروهای دفاعی کشورش کرد. پس از خدمت، او به تحصیل در کالج ادامه داد و همچنان در صنعت مدلینگ نامی برای خود دست و پا کرد.

3- اشلی گراهام

اشلی گراهام خیره‌کننده‌ای است که تنها با اثبات این که زیبایی منحصر به افراد با اندام لاغر نیست، زندگی را تغییر داده است. مدلی که شاید بیشتر به خاطر حضورش در Ame ica’s Nex Top Model شناخته می شود، با وجود سایز بزرگش توانسته نامی برای خود دست و پا کند. این به این دلیل است که صنعت مد زمانی بوده و تا حدودی همچنان به نفع زنان لاغرتر تعصب دارد. چهره او بسیار زیبا است و اعتماد به نفس شگفت انگیز او را تحسین میکند، به همین دلیل است که او چنین مجری تلویزیونی شگفت انگیزی است.

4- آدری هپبورن

بحث درباره زیبایی و مد در هالیوود بدون صحبت در مورد آدری هپبورن غیرممکن است. او یک انسان دوست و هنرپیشه بریتانیایی بود که موفقیت های زیادی کسب کرد. با این حال، او بیشتر به عنوان یک نماد مد شناخته می شد و حتی تا به امروز با وجود این واقعیت که او دیگر در قید حیات نیست، همچنان به آن شهرت دارد. مؤسسه فیلم آمریکا، آدری را به عنوان سومین اسطوره زن روی پرده از دوران طلایی هالیوود معرفی کرد. او همچنین به تالار مشاهیر فهرست بین‌المللی بهترین لباس‌پوشان راه یافت که واقعاً چیز بزرگی است.

5- پریانکا چوپرا

تنها با این واقعیت که پریانکا در سن 18 سالگی زن شایسته جهان شد، به شما می‌گوید که او یکی از خیره کننده ترین زنان جهان است. پریانکا چوپرا امروز در هالیوود به عنوان بازیگری که محصولاتی مانند Qua ico را به نمایش می‌گذارد، نامی برای خود دست و پا کرده است. در حالی که او در کاری که انجام می دهد ماهر است، نمی‌توان از چهره زیبای او به محض اینکه روی صفحه نمایشگر شما ظاهر شد شگفت زده نشد.

6- بلا حدید

بلا حدید یکی از مشهورترین سوپرمدل های امروزی جهان است. جدا از اینکه از یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان است، زیبایی خود را دارد که باید به آن افتخار کرد. به این ترتیب، شما همیشه با چهره او بر روی جلد مجلات مختلف روبرو خواهید شد. او در مورد مد و زیبایی یک نام آشنا است، یک الگو برای خانم های جوان تر و هم سن و سال های خود. در سال 2016، او به عنوان مدل سال انتخاب شد.

7- مارگوت رابی

مارگو رابی بازیگر استرالیایی الاصل است که کار خود را با حضور در نمایش محبوب همسایه های استرالیایی و دیگر فیلم های مستقل آغاز کرد. او در حرفه خود رشد کرده است و در حال حاضر نیز تهیه کننده است. وقتی صحبت از ظاهر به میان می‌آید، او قطعاً موارد خوبی را ارائه می‌کند که توضیح می‌دهد چرا طراحان دوست دارند با وی کار کنند. زیبایی و هیکل او اغلب طراحی های لباس نفیس آنها را تحسین می کند. همچنین زیبایی اوست که باعث می‌شود افراد زیادی منتظر دیدن مارگو رابی بر روی فرش قرمز باشند. او جوایز متعددی مانند گلدن گلوب را دریافت کرده و نامزد دریافت جوایز معتبر دیگری نیز شده است.

8- الکساندرا داداریوس

الکساندرا آنا داداریو بازیگر آمریکایی باشکوهی است که به لطف بازی در نقش آنابث چیس در فیلم پرسی جکسون به موفقیت دست یافت. او در طول سال ها به بازی در تولیدات مختلف ادامه داده است. هنگام تماشای او، نمی توان متوجه چشمان زیبا و لبخند شگفت انگیز او نشد. او زیبایی خیره‌کننده‌ای است که مسلم است و همین که به استعداد او افزوده می‌شود او را به انتخابی شگفت‌انگیز برای فیلم تبدیل می‌کند.

9- باربارا پالوین

در نگاه اول، زیباترین زن جهان کلمه مناسبی برای توصیف باربارا پالوین است. این مدل زیبا اصالتاً مجارستانی است و اولین بار در سال 2016 در شماره لباس شنا مجله معروف Spo s Illus a ed ظاهر شد. باربارا سپس فرشته ویکتوریا سیکرت شد و ما قطعاً دلیل آن را می بینیم. صورت او تقریباً بی نقص است و بدنش هم همینطور. این ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که زمانی که او تنها 13 سال داشت. از آن زمان، او توانسته است رزروهای زیادی را برای مشاغل مختلف مدلینگ حفظ کند.

10- امراود توبیا

Eme aude Toubia یک هنرپیشه زیبای کانادایی-آمریکایی است که با بازی در نقش لایت وود در Shadowhu e s شناخته می شود. او یک مدل نیز هست. علیرغم اینکه کانادایی-آمریکایی است، او از تبار مختلط لبنانی و مکزیکی است. او در چند تله رمان لاتین ایفای نقش کرد که شامل کوزیتا لیندا در میان دیگران است. امراوذ توبیا چهره ای زیبا و جوان دارد که او را برای نقش های مختلف و حضور در بهترین نشریات مناسب می کند.

11- رزی هانتینگتون وایتلی

رزی هانینگتون ویتلی یکی دیگر از مدل های زرق و برق دار است که نمی توانیم درباره زیبایی او صحبت نکنیم. به هر حال، این ویژگی های اوست که او را به یکی از فرشتگان معروف ویکتوریا سیکرت تبدیل کرد. قد او به او لطف تحسین برانگیزی می دهد و ظاهر و موفقیت او در این صنعت باعث شده است که چندین مجلات برتر مانند GQ و Elle مورد توجه قرار گیرد. او همچنین چندین شغل سفیر برند پیدا کرده است و یکی از چهره‌های عمومی است که نماد مد محسوب می‌شود. امروز رزی بازیگر هم هست.

12- هایدن پانتییر

هیدن پانتییر مدتی است که روی پرده های سینما بوده است. این بازیگر آمریکایی در گذشته در برخی از فیلم‌های مهم نقش‌آفرینی کرده است. اگرچه این روزها چیز زیادی از او نمی شنویم، اما او را به خوبی به خاطر زیبایی چهره اش به یاد داریم. او لبخندی گیرا دارد و اگرچه در چند وقت اخیر روزهای پرتلاطمی را دیده است، اما هیچ چیز نمی تواند آن را تغییر دهد. او همچنان یک هنرپیشه زیبای جهانی است.

13- آشواریا رای

آیشواریا رای نام جدیدی برای صنعت سینما نیست. او یکی از زیباترین بازیگران زن هندی است که توانسته موفقیت های زیادی را در حرفه خود به دست آورد. او همچنین پس از کسب عنوان معتبر در سال 1994 به عنوان دوشیزه جهان لذت برد. صرف نظر از تعداد سال هایی که از تاج گذاری او می گذرد، او همچنان یکی از زیبا ترین زنان جهان است و هنوز هم یکی از مشهورترین سلبریتی در جهان است.

14- شارلیز ترون

شارلیز ترون یک هنرپیشه اهل آفریقای جنوبی است که علیرغم داشتن دوران کودکی سخت، توانست خود را به ستاره امروزی تبدیل کند. او کار خود را به عنوان یک رقصنده باله آغاز کرد، اما به دلیل آسیبی که متحمل شد مجبور شد آن را ترک کند. خوشبختانه همه چیز برای او از دست نرفت. خوشبختانه زیبایی و قد او باعث شد که توسط پیشاهنگان مدل استخدام شود. بعدها وارد بازیگری شد و به این ترتیب شهرت بیشتری پیدا کرد. شارلیز برای بازی عالی خود جوایزی را به دست آورده است و توانسته در طول سال ها خیره کننده بماند.

15- آن مارگرت اولسون

آن-مارگرت اولسون یک سوئدی-آمریکایی است که بیشتر برای کارهایش در دوران دهه 60 و 7 میلادی شناخته شده است. او در اجراهایش بسیار همه کاره بود و زمانی که در Bye Bye Bi die کار می کرد به موفقیت دست یافت. اگرچه او بیش از پنجاه سال است که در قید حیات نیست، اما زیبایی او فراموش نشده است. او هنوز هم محبوب است و کارهایش در قانون و نظم، SVU و Who’s Tommy همچنان مورد علاقه است.

همچنین بخوانید:

قشنگ ترین دختر جهان

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب