قیام عثمان فصل پنجم قسمت 159 زیرنویس فارسی

ببینید

دانلود کنید

قیام عثمان فصل پنجم قسمت 159 زیرنویس فارسی

سریال ترکی قیام عثمان فصل پنجم قسمت ۱۵۹

فصل 5 (قسمت 158)

سریال ترکی قیام عثمان فصل پنجم قسمت ۱۵۹ با لینک مستقیم

دانلود سریال Ku ulus: Osma با زیرنویس فارسی

نام سریال : Ku ulus: Osma

ژانر (موضوع) : اکشن

امتیاز : 7.6 در سایت IMDb

زبان : ترکی

سال انتشار : 2024

محصول کشور : ترکیه

بازیگران : Bu ak Özçivi ,Özge Tö e ,Yigi Uca ,

در قسمت ۱۵۹ فصل پنجم سریال ترکی قیام عثمان با زیرنویس و دوبله فارسی آپارات، عثمان به عنوان سلطان با چالش‌های جدیدی روبرو خواهد شد.

او باید برای حفظ امپراتوری عثمانی با دشمنانش مبارزه کند.عثمان یکم، پسر ارطغرل غازی، رهبر قبیله کای ترکان است.او پس از مرگ پدرش، رهبری قبیله را بر عهده می‌گیرد و تلاش می‌کند که یک امپراتوری جدید را تأسیس کند.

عثمان یکم با چالش‌های زیادی روبرو است. او باید با امپراتوری بیزانس که در آن زمان قدرتمندترین امپراتوری در منطقه بود، مبارزه کند. او همچنین باید با مخالفت‌های برخی از اعضای قبیله خود روبرو شود.

 این امپراتوری در نهایت به یکی از قدرتمندترین امپراتوری‌های جهان تبدیل می‌شود. سریال قیام عثمان از لحاظ تاریخی دقیق است و اطلاعات زیادی در مورد زندگی عثمان یکم و تأسیس امپراتوری عثمانی ارائه می‌دهد.

این سریال همچنین از لحاظ هنری و تولید بسیار باکیفیت است و توانسته مخاطبان زیادی در سراسر جهان جذب کند.

سایر اطلاعات سریال :

معرفی سریال Ku ulus: Osma

فیلم فراگمان و تیزر سریال قیام عثمان قسمت 159 از فصل پنجم اضافه شد.

در سریال ترکیه ای قیام عثمان Ku uluş: Osma زیرنویس و دوبله فارسی آپارات کیفیت بالا، شاهد مبارزات داخلی و خارجی عثمان یکم، رویارویی او با دشمنان و خائنین، و همراهی خانواده و دوستانش هستیم. وی با حکومت بیزانس و ایلخانان مغول جنگید و توانست استقلال خود را در مقابل امپراطوری روم و مغول ثابت کرده و یک کشور مستقل داشته باشد اگر به ابتدای سریال نگاه کنیم، روند آن را آرام و گاها خسته کننده می‌بینیم اما رفته رفته سریال با هیجان‌های زیادی همراه می‌شود که مخاطب را غافلگیر می‌کند. این اثر از دید اکثر مخاطبان نه تنها افت کیفیت نداشته بلکه کاملا روندی سعودی دارد و در طی فصول 3 و 4 کشش بیشتری در آن مشاهده می‌کنیم. چیزی که در قیام عثمان می‌توان به راحتی دید، حکومت و جنگی واقعی است نه صرفا!

قیام عثمان فصل پنجم قسمت 159 زیرنویس فارسی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب