مدل مانتو تابستانی

مدل مانتو تابستانی

مانتو تابستانی شیک

شلوار مام پرادا

ژیله خامه دوزی شده

شلوار بگ فیونا

ست مانتو و شلوار

تاپ پایین پوم پوم

شلوار پیچازی

شلوار لینن نچرال دمپا پاکتی

هر سوالی دارید، زی زی مد اینجاست تا به شما پاسخ دهد???? دوست دارید بیشتر درمورد محصولات زی زی مد و نحوه خرید بدونید؟ منتظر شنیدن صدای شما عزیزان هستیم!

آنچه در ادامه به آن میپردازیم:

مانتو تابستانی شیک، مشخصات و تنوع زیادی داره. تو ابن مقاله، قراره در مورد بهترین مانتوهای تابستونه‌ای که که تو بازار پیدا میشن، صحبت کنیم. ????

برند زی زی مد به کیفیت و استاندارد سازی محصول اهمیت زیادی میدهد همچنین با تمام قوا به همراه همه‌ی پرسنل زحمت‌کش و خلاقِ خودش، تلاش میکنه که برای مشتریان باسلیقه‌ی خودش، بهترین هارو آماده کنه. برای مشاهده انواع مدل‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

وقتی اسم تابستون رو می‌شنویم، ناخودآگاه یاد گرمای اون میفتیم. حالا هم که تقریبا داریم وارد این فصل می‌شیم، همه‌مون هوای گرم اون رو تجربه کردیم، و اهمیت یه مانتو تابستانی شیک رو به خوبی درک می‌کنیم. ????

پس ضروریه که یه مانتوی باکیفیت برای این فصل آماده کنید. تو این مقاله، قراره تمام مشخصات مربوط به مانتوهای تابستونه رو بررسی کنیم. بعد از خوندن این صفحه، خرید اینترنتی مانتو تابستانی شیک براتون راحت‌تر میشه. ????

در آخر هم چندتا نکته مهم درمورد مانتوهایی یاد می‌گیریم که ما رو لاغر و کشیده‌تر و یا توپر نشون می‌دن. ???? پس این مقاله رو از دست ندید و با من تو بررسی انواع مانتو تابستانه شیک همراه باشید.

خنک بودن یا خوش استایل موندن!

احتمالا شما هم دیدین که خیلیا میگن بهترین تیپ‌هایی که دارن، مال زمستون و پاییز هست و تابستون هیچ ست خاصی ندارن. ????بعضیا هم هستن که برای حفظ استایل شیک خودشون، مانتوهایی می‌پوشن که برای تابستون مناسب نیست. ????

پس اگه تو دسته اول باشیم، احساس اعتماد به نفس ما کم می‌شه و حتی شاید تمایل‌مون به بیرون رفتن از بین بره. اگر تو دسته دوم باشیم هم از شدت گرما و عدم راحتی، نمی‌تونیم از روز خودمون لذت ببریم. ????

برای حل این مشکل، باید یک یا چندتا مدل مانتو تابستانه شیک تو کمدمون داشته باشیم. مانتوهایی که هم خنک و آزاد باشن، و هم زیبایی و جذابیت خاص شما رو حفظ کنن. ????

شاید در نگاه اول، پیدا کردن همچین مدل مانتویی به نظر سخت بیاد. شاید هم مثل خودم، حوصله بازار گردی مخصوصا تو هوای گرم رو ندارید. برای همین، می‌تونید خریدهای خودتون رو از فروشگاه‌های معتبر و لاکچری مثل زی زی مد انجام بدید. . ????

ست مانتو و شلوار لینن

این مانتو تابستانی شیک، مصداق بازر یه استایل تابستانه هست. که هم رو مد روز دنیاست، و هم خنک. ???? کش دور کمر اون با دوختی که سر آستینش داره، ترکیب شده، و یه جلوه خاص به مانتو بخشیده.

تازه یکی از اصول لاغر دیده شدن تو مانتو، این هست که تو بخش کمر اون کش یا کمربند قرار گرفته باشه. آخرای همین مقاله، در مورد این موضوع بیشتر حرف می‌زنیم. ????

این مدل مانتو تابستانی شیک، یکی از هیجان انگیزترین و متنوع‌ترین رنگ بندی‌های ممکن رو داره. این رنگ‌ها، شامل مشکی، نسکافه‌ای، سبز، آبی یخی و آبی کاربنی میشن. پارچه لینن، یکی از اون جنس‌هایی هست که تو دوخت مانتوهای تابستونه و بهاری زیادی به کار میرن. ✨

مدل و طراحی جذاب و منحصر به فرد اون، یه تیپ تابستونی خفن و لاکچری رو براتون می‌سازه. تازه این که یه شلوار ست هم داره، ارزش تیپ‌تون رو بیشتر می‌کنه. چون ناخودآگاه، جذابیت و نظم شما رو نشون میده. ????

ویژگی‌های مانتو تابستانی شیک

حالا وقتشه که یکی از بخش‌های مهم این مقاله رو شروع کنیم. اول از همه باید ببینیم، برای این که یه مانتو مناسب فصل تابستون باشه، به چه ویژگی‌هایی نیاز داره.

دونستن مشخصات فنی و استانداردهای یه مانتو تابستانی شیک، کمک خوبی تو خرید ماست. با این کار، حذف اون مانتوهایی که به دردمون نمی‌خوره، راحت‌تر میشه. در نتیجه، انتخاب یه مانتو از بین این همه محصول تو فروشگاه‌ها، کار خیلی ساده‌تری میشه. ????

معمولا هر مانتویی که می‌خوایید اون رو بر اساس زمان مناسبش بگیرید، باید توی موارد زیر بررسی بشه:

تاثیر سلیقه شخصی تو انتخاب مانتو مناسب

مورد آخری که تو ملاک‌های تشخیص مانتو تابستانی خوندیم، سلیقه شخصی بود. این موضوع، به این معنی هست که تمام نکات ذکر شده یه طرفه، و سلیقه شما هم یه طرف دیگه. انتخاب نهایی برای خرید اینترنتی مانتو تابستونه شیک، به عهده خود شما هست. ????

برند زی زی مد به کیفیت و استاندارد سازی محصول اهمیت زیادی میدهد همچنین با تمام قوا به همراه همه‌ی پرسنل زحمت‌کش و خلاقِ خودش، تلاش میکنه که برای مشتریان باسلیقه‌ی خودش، بهترین هارو آماده کنه. برای مشاهده انواع مدل‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

شاید بشه گفت هشتاد درصد این تصمیم، کاملا دست خودتونه. و هر نکته‌ای که یاد بگیرید، در حد راهنمایی و پیشنهاده. اگر یه مانتو از ویژگی‌های مورد انتظار شما پیروی می‌کنه ولی اون رو دوست ندارید، لازم نیست خودتون رو مجبور کنید که اون رو بخرید. ????

هرچی یه مانتو بیشتر به دلتون بشینه، و در نظرتون راحت‌تر باشه، بهتره. فروشگاه آنلاین و حضوری زی زی مد، یه عالمه مانتو تابستانی شیک و شلوارهای متنوع داره، که بین خانومای خوش سلیقه محبوبیت زیادی دارن. ????

مانتو تابستانی شیک؛ مدل تک لینن اسلپ

این مانتو، یکی از محصولات زی زی مد هست که اکثر ویژگی‌های مورد نظر ما تو یه تیپ تابستونی رو داره. رنگ روشنی داره و به رنگ سفیده، پارچه اون هم واقعا نازک و سبکه.

تن خورش هم خیلی راحت و دل نشینه، مخصوصا بخاطر این که فری سایزه. مانتوهای گشاد و آزادی که تو تن خوب بشینن، ممکنه به این راحتی پیدا نشن. طراحی و دوخت اونا، باید مثل مانتو تابستانی شیک لینن اسلپ زی زی مد، با مهارت زیادی انجام بشه. ????

حالا بر می‌گردیم به نکات آموزنده مربوط به مانتوهایی که برای فصل تابستون مناسب هستن. هر از گاهی یه مانتو تابستانی شیک رو هم برای تکمیل نکات ذکر شده، بهتون معرفی می‌کنم. خیلی وقتا یه نکته به خصوص، با مثال دیداری بهتر تو ذهن‌مون ثبت میشه. ????

اینستاگرام زی زی مد

سلام دوست عزیزم اگر می‌خوای مدل های مختلف زی زی مد رو در اینستاگرام ببینی فقط کافیه کلیک کنی. خوشحال میشم به اینستاگرام ما سری بزنی! پیج اینستاگرام زی زی مد…

جنس مانتو تابستانی شیک

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید تو خرید مانتو تابستانه شیک در نظر بگیریم، جنس اون هست. پارچه‌هایی که مناسب دوخت مانتو تابستانی شیک هستن، حتما باید از یه سری موارد خاص پیروی کنن. ????

بریم که سه مورد از نکاتی که تو جنس این پارچه‌ها اهمیت داره رو بررسی کنیم. اگه نکته دیگه‌ای بلد بودید که تو این صفحه ذکر نشده، حتما اون رو تو کامنت‌ها برامون بنویسید. راستی یه مقاله کامل هم در مورد مانتوهای تابستونی که اسپرت هستن تو این سایت هست. ????

برای خوندن اون مطلب، فقط کافیه روی این متن رنگی کلیک کنید. اگه به پایین سایت نگاه بندازید هم، سایر مقاله‌های موجود تو این سایت رو پیدا می‌کنید.

ویژگی پارچه مانتو تابستانی شیک؛ عبور راحت جریان هوا:

اول از همه، پارچه مورد نظر باید جوری باشه، که هوا به راحتی توی اون جریان پیدا کنه. یه جورایی، به بدن اجازه بده که نفس بکشه، و خیلی محکم و متراکم نباشه. ☁️

این طوری، گرمای هوای تابستونی رو کمتر حس می‌کنید. وقتی تو سایه هستید و باد می‌وزه هم احساس خنک و دلنشینی بهتون دست میده. حتی تصور همچین لحظه‌ای هم قشنگه؛ پس چرا یه مانتو تابستانی شیک نخریم که بشه واقعا این صحنه رو باهاش تجربه کرد؟ ????

سبک بودن پارچه:

مورد بعد که اهمیت زیادی داره، وزن کم پارچه‌ی به کار رفته تو مانتو تابستانی شیک ما هست. ???? اگه پارچه اون سنگین باشه، احتمالش هم بالا هست که جنس اون محکم، متراکم و گرم باشه.

برعکس اون هم صدق می‌کنه، یعنی وقتی یه پارچه سبک باشه، معمولا جنس خنک و راحتی هم داره و موقع پوشیدن اون، احساس راحتی دارید. ????

البته حواستون باشه که گول مانتوهای سبک اما بی‌کیفیت رو نخورید. ???? خیلی از مانتوها هستن که پارچه اونا مصنوعی هست و حالت پلاستیکی دارن. این نوع پارچه‌ها، هرقدر سبک باشن، بازم به شما احساس گرما میدن. ????

برند زی زی مد به کیفیت و استاندارد سازی محصول اهمیت زیادی میدهد همچنین با تمام قوا به همراه همه‌ی پرسنل زحمت‌کش و خلاقِ خودش، تلاش میکنه که برای مشتریان باسلیقه‌ی خودش، بهترین هارو آماده کنه. برای مشاهده انواع مدل‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

شومیز شاین؛ مناسب فصل تابستون

محصولی که قراره الان بهتون معرفی کنم، یه مانتو تابستونی نیست. اما کاربردش به اندازه یه مدل مانتو شیک زیاده. لباس‌های شومیز، آیتم‌هایی هستن که اونا رو به تنهایی یا زیر مانتو می‌پوشیم، و خیلی وقتا وجود یه دونه از اونا تو کمد لباسی‌مون ضروریه. ????

این شومیز شاین، سه رنگ طوسی، صورتی و مشکی رو داره، و جنس پارچه اون هم شیمر هست. فرم لَخت و آزادی که توی تن داره، خیلی خاص و جذابه. در کنار اون، اصلا سنگین و گرم نیست. پس برای فصل تابستون خیلی مناسبه. ????

اگه نمی‌دونید تو مهمونی چی بپوشید؛ یا زیر مانتو مجلسی یا مانتو تابستانی شیک خودتون که جلوبازه چی بپوشید، بهتون این شومز رو پیشنهاد می‌کنم. ????

از دست دادن رطوبت:

بعضی مانتو ها هستن که در صورت خیس شدن یا عرق کردن ما، تا چندین ساعت رطوبت خودشون رو حفظ می‌کنن. ما باید تا حد امکان از این مدل مانتو تابستانی دوری کنیم. ????

چون این موضوع، به ما احساس ناخوشایندی منتقل می‌کنه، و ممکنه از دست مانتومون کلافه بشیم. اما پارچه‌های مخصوص برای دوخت مانتو تابستانی شیک، به سرعت رطوبت خودشون رو از دست میدن. این طوری هر نوع آب یا رطوبتی که جذب کردن، به سرعت تبخیر میشه. ????

مانتو تابستانی شیک؛ لطافت و راحت بودن پارچه

این نکته، بهتره تو مانتوهای مناسب هر فصل رعایت بشه، و فقط مخصوص تیپ تابستونی نیست. ولی چون تو تابستون کمترین لایه‌های لباس رو می‌پوشیم، جنس پارچه رو بیشتر از هر موقع دیگه‌ای حس می‌کنیم. ????

این که بهتره جنس مانتوهای مربوط به تیپ‌های هر فصل لطیف، نرم و راحت باشن، دلیل خوبی داره. اگه عکس انواع مانتو تابستانی شیک یا زمستونی رو نگاه کنید، نرم یا خشک بودن اونا کاملا قابل دیدنه. ????

حتی وقتی حضوری یه مانتو رو می‌بینید، وقتی جنسش نرم و دل‌نشین باشه، ارزش و اعتبار تیپ شما رو بیشتر می‌کنه. تو فصل تابستون، پوشیدن یه مانتو با جنس مناسب، به ما احساس آرامش میده. و این حس خوبی که شما دارید، در نهایت به بقیه هم منتقل می‌شه. ????

یه تیر و چند نشون

چیزی که جالبه، اینه که اکثر پارچه‌های تابستونی، مشخصات شبیه به هم دارن. یعنی یه پارچه که هوا رو به راحتی عبور بده، معمولا سبک و راحت هم هست. جنسش هم لطیف و نازکه، و حتی بافتش رطوبت رو با سرعت قاب قبولی از دست میده. ????‍♀️

برای همین، یه سری پارچه مشخص هستن که کاربرد زیادی موقع دوخت مانتو تابستانی شیک دارن. چندتا از اون جنس‌ها پارچه رو براتون مثال می‌زنم:

یه مقاله در مورد مدل مانتو شیک هست، که چندتا از پارچه‌های محبوب و پر کاربرد تو تولید مانتو تابستانی شیک، پاییزه، زمستونه و بهاری رو بررسی کرده. اگه علاقه مند بودید اطلاعات خودتون رو درمورد انواع پارچه و راه مراقبت از اونا رو افزایش بدید؛ پیشنهاد می‌کنم یه سر به اون مقاله هم بزنید. ????

مانتو تابستانی شیک؛ مدل سه لایه

مانتویی که برای تنوع این بین مثال می‌زنم، جنس لینن اسلپ رو داره. اگه به محصولات فروشگاه‌های لاکچری پوشاک دقت کنید، محصولات زیادی از این جنس پارچه می‌بینید.

از توی عکس هم قابل دیدنه، که این مانتو تابستانی شیک چه فرم آزاد و راحتی داره. نازک اما مقاوم بودن، یه نکته جذاب در مورد این پارچه هست. که با تمام محصولات فروشگاه زی زی مد تو این خصوصیت مشترکه. ????

طراحی خاص و جدیدی که مانتو تابستانی شیک سه لایه مورد نظر ما داره، هیچ جای دیگه‌ای پیدا نمیشه. چون این محصول، مثل بقیه محصولات خاص زی زی مد، به صورت انحصاری توسط تولیدی همین فروشگاه دوخته شدن. ????

اگه به رنگ کرم یا سبز کم‌رنگ علاقه دارید، این محصول می‌تونه انتخاب خوبی براتون باشه. رنگ‌های روشن، یکی از گزینه‌های هوشمندانه برای تیپ تابستونیه، که در ادامه بیشتر بهش می‌پردازیم.

رنگ مانتو تابستانی شیک

در کنار تمام نکاتی که درمورد مدل مانتو تابستانه گفتم، رنگ پارچه‌ای که مانتو با اون دوخته میشه، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین جزئیات هست. ????

همه ما می‌دونیم رنگ روشن، باعث میشه پرتوهای خورشید کمتر به مانتو تابستانی شیک ما جذب بشن. این طوری، خیلی کمتر احساس گرما می‌کنیم و بیشترِ اون گرما، بازتاب داده میشه. اما یه مورد دیگه هم هست، که خیلی به چشم میاد.

اون مورد چیزی نیست، جز حس و حال سرزنده و شاد فصل تابستون. وقتی اسم تابستون میاد وسط، یاد تعطیلات تابستونی، خوش گذروندن با دوستامون، راحت و آزاد گشتن، و خیلی چیزای دیگه می‌افتیم. ????

برای همین، ست کردن مانتو تابستانی شیک خودمون با رنگ‌های روشن و شاد، یه ایده خوب و منطقیه. البته رنگ‌های خنثی مثل مشکی، طوسی و موارد این چنینی، در هر شرایطی جذاب هستن. پس اگه یه مانتو به رنگ تیره بود که خیلی دوسش داشتید؛ فقط بخاطر رنگ نسبتا تیره‌ای که داره از خریدش پشیمون نشید. ????

برند زی زی مد به کیفیت و استاندارد سازی محصول اهمیت زیادی میدهد همچنین با تمام قوا به همراه همه‌ی پرسنل زحمت‌کش و خلاقِ خودش، تلاش میکنه که برای مشتریان باسلیقه‌ی خودش، بهترین هارو آماده کنه. برای مشاهده انواع مدل‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

مانتوهای تابستانی به رنگ تیره

رنگ تیره، اونقدر تو دنیای فشن باارزشه، که بد نیست یکم بیشتر بهش بپردازیم. این رنگ‌ها، تقریبا با هر رنگ دیگه‌ای ست میشن، و ما رو شیک و خوش استایل نشون میدن. ????‍♀️

اگه معمولا بعد از ظهر بیرون می‎‌رید، یا جاهایی می‌رید که خیلی آفتابی نیست، رنگ مانتو خیلی براتون فرقی نخواهد داشت. شاید هم از یه شهر هستید، که تابستونش اونقدر گرم و طاقت فرسا نیست! در این صورت، دلیلی وجود نداره که یه مدل مانتو تابستانی شیک به رنگ تیره برای خودتون نخرید. ????‍♀️

تازه یه مزیت خاص در مورد رنگ‌های تیره مثل مشکی وجود داره. این رنگ‌ها، به اجسام و حتی اندام ما عمق می‌دن، و اونا رو دورتر از چیزی که هستن نشون می‌دن. برای همین، موقع پوشیدن یه مانتو تابستونی تیره، لاغرتر هم به نظر میایید! ????

اگه یه مقدار مطالب این صفحه رو ادامه بدید، به بخش مهم و جالبی می‌رسید. این بخش آخر، به طور کامل ترفندهای لاغر به نظر رسیدن رو بررسی کرده.

دوخت و طراحی مانتو تابستانی شیک

طراحی که یه مدل مانتو تابستانی شیک داره هم از اهمیت زیادی برخوردار هست و باید یه سری ویژگی‌های خاص داشته باشه. اولین موردی که قابل حدس زدنه، گشاد بودن مانتو هست. ????

وقتی مانتو کاملا فیت باشه و به بدن شما بچسبه، جایی برای عبور هوا نداره و خیلی احساس گرما می‌کنید. ???? تازه اصطکاکی که پارچه این مانتو تابستانی با بدن‌تون داره، خودش به تنهایی می‌تونه ایجاد گرما بکنه. ????

بر اساس همین موضوع، بهتر هست مانتویی بگیرید که حلقه آستین اون خیلی تنگ نباشه، و باعث عرق کردن بیش از حد شما نشه. ???? یه مورد دیگه هم که می‌تونید تو این موضوع رعایت کنید، جلو باز بودن مانتو هست.

می‌تونیم علت این موضوع رو به خوبی درک کنیم. ????‍♀️ وقتی یه مانتو جلو بسته باشه و آستین‌های اون بلند باشن، ما هم بیشتر گرم‌مون می‌شه. البته یه سری مانتو تابستانی شیک هستن که طرح‌شون جلو بسته هست. ????

اما اونقدر سبک و آزاد هستن که تو خنکی، هیچ فرقی با مانتو جلو باز ندارن و حتی شاید از اون هم راحت‌تر باشن. ???? پس فکر نکنید مانتویی که جلو بسته باشه اصلا برای تابستون مناسب نیست.

مانتوهای بلند تابستانی

این مورد، یکی از اون نکاتی هست که انتظارش رو دارید و احتمالا باهاش آشنا هستید. ???? وقتی یه مانتو تابستانه شیک از پایین تنه شما بلندتر باشه، توجه رو توی تمام بدن شما به صورت مساوی پخش می‌کنه. این‌طوری بخش خاصی از بدن شما تپل‌تر به نظر نمیرسه و به چشم نمیاد. ????

اگر کنار مانتو تابستونه شیک و بلندی که می‌خرید، یه کمربند هم باشه، کمر شما رو لاغرتر نشون میده. درنتیجه کل اندام‌تون هم لاغرتر دیده می‌شه. معمولا مانتوهایی که از زانو پایین‌تر هستن، به طرح معجزه آسایی قد رو کشیده می‌کنن. ????

پس بهتر هست موقع خرید اینترنتی مانتو تابستانی شیک، این مورد رو اولویت خودتون قرار بدید. ????چون تنگ بودن کمر مانتو یا کمربند داشتن تو ناحیه کمر، بعضی وقت‌ها نتیجه عکس می‌ده و شما رو کوتاه‌تر و تپل‌تر نشون میده. ????

شما می‌تونید از مشاوره آنلاین زی زی مد استفاده کنید و هر سوالی که تو این موارد یا محصولات فروشگاه ذهن‌تون رو درگیر کرده، از کارشناسان این فروشگاه بپرسید. ???? این مشاوره کاملا رایگان هست و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هست. ????

مانتوهای تابستانی با یقه هفتی

این یه موضوع اثبات شده‌ست، که با پوشیدن مانتو و کت یقه هفتی، کشیده و قد بلند به نظر میایید. وقتی یه مانتو تابستانی شیک با این سبک می‌پوشید، خطای دید لاغر بودن شما برای بقیه ایجاد میشه. تازه جذاب‌تر و قدرتمندتر از حالت عادی هم به نظر میایید! ????

یقه‌های هفتی به کار رفته تو مانتوهای مختلف، زاویه و طول خودشون رو دارن. اگه دنبال تاثیر بیشتری از اونا هستید، باید دنبال یقه بلند و قابل توجهی بگردید. چون به بدن‌تون جهت عمودی میده، و لاغر و کشیده‌تر به نظر میایید. ????

ست مانتو و شلوار لینن پفکی

اگه دقت کردید، محصولاتی که ست مانتو و شلوار باشن، زیاد بین محصولات زی زی مد پیدا میشن. تو مقاله مربوط به خرید آنلاین ست مانتو شلوار، اطلاعات کامل و مهمی در مورد مشخصات یه ست خوب مطالعه می‌کنید.

فروشگاه زی زی مد، روی این که بهترین محصولات ممکن رو برای مشتریان عزیزش تهیه کنه، حساسیت به خرج میده. برای همین، یه مدل شلوار و مانتو تابستانی شیک مثل ست لینن پفکی رو موجود کرده. ????

این ست، تو دو رنگ مشکی و نارنجی تولید شده، و جنس خاصی از پارچه لینن هست. طرح و بافتی که پارچه اون داره، یکی از مواردیه که به خاص بودنش کمک می‌‌کنه. یه خوبی ست‌های مانتو و شلوار، اینه که میشه هر بخش رو جداگونه با یه چیز دیگه هم ست کرد. ????

مدل مانتو برای لاغر یا توپر دیده شدن

حالا موقع این هست که درمورد یه بحث جذاب تو پوشیدن مانتو تابستانی شیک حرف بزنیم. اونایی که اندام توپری دارن، معمولا دوست دارن مانتویی که می‌پوشن، اونا رو لاغر و کشیده‌تر نشون بده. و اونایی که اندام لاغری دارن، دنبال مانتو تابستونه شیکی هستن که به بدنشون جزئیات بیشتری بده. ????

بعضیا فکر می‌کنن اندام اونا جوری هست که هرچیزی بپوشن، تغییری نمی‌کنه و فرقی نداره چه مانتویی رو انتخاب می‌کنن. ولی باید بهتون بگم که این موضوع اصلا حقیقت نداره. مهم نیست اندام شما چه مدلی هست، در هر صورت شما می‌تونید بخش‌هایی از بدن خودتون رو متفاوت از چیزی که هست نشون بدید. ????

فقط کافی هست که شلوار و مانتو تابستانی مناسبی رو برای این کار انتخاب کنید. حتما درمورد تایپ‌های مختلف اندام چیزایی تو اینترنت دیدین یا شنیدید. این تایپ‌ها شامل بدن مدل سیبی، مستطیلی، گلابی، مثلثی و ساعت شنی هستن. ????

شما می‌تونید تو این مقاله که درمورد شلوار شیک زنانه هست، اطلاعاتی رو درمورد این تایپ‌های اندام به دست بیارید. ???? در آینده، قرارهست به طور اختصاصی تو یکی از مقاله‌های سایت به همین موضوع به طور کامل بپردازیم. فعلا بیایید نکات کلی که تو لاغر یا توپر به نظر رسیدن شما تاثیر دارن رو بشناسیم. ????????‍♀️

مدل مانتو مناسب برای لاغر دیده شدن

اول از همه نکات کلیدی تو خرید مانتوهایی رو بررسی می‌کنیم که باعث می‌شن لاغر بودن شما بیشتر به چشم بیاد. ???? وقتی می‌خواییم این کار رو انجام بدیم، باید علاوه بر اون به کشیده‌تر شدن قدمون هم توجه کنیم.

چون هرچی اندام کشیده‌تر به نظر بیاد، لاغر بودن شما هم بیشتر خودش رو نشون می‌ده. پس با هم بریم که درمورد خطای دید به وجود اومده توسط مدل مانتو تابستانه شیک خودمون، اطلاعات کافی رو به دست بیاریم. ????

نکاتی که قرار هست بخونیم، شاید در اولین نگاه اونقدرا هم تاثیر گذار نباشن ???? و وقتی خودتون مقایسه می‌کنید، متوجه تغییر خاصی نشید. ولی مطمئن باشید کار خودش رو به خوبی انجام میده و اون خطای دید مناسب به وجود میاد. ????

مانتوهای بلند تابستانی

این مورد، یکی از اون نکاتی هست که انتظارش رو دارید و احتمالا باهاش آشنا هستید. ???? وقتی یه مانتو تابستانه شیک از پایین تنه شما بلندتر باشه، توجه رو توی تمام بدن شما به صورت مساوی پخش می‌کنه. این‌طوری بخش خاصی از بدن شما تپل‌تر به نظر نمیرسه و به چشم نمیاد. ????

اگر کنار مانتو تابستونه شیک و بلندی که می‌خرید، یه کمربند هم باشه، کمر شما رو لاغرتر نشون میده. درنتیجه کل اندام‌تون هم لاغرتر دیده می‌شه. معمولا مانتوهایی که از زانو پایین‌تر هستن، به طرح معجزه آسایی قد رو کشیده می‌کنن. ????

پس بهتر هست موقع خرید اینترنتی مانتو تابستانی شیک، این مورد رو اولویت خودتون قرار بدید. ????چون تنگ بودن کمر مانتو یا کمربند داشتن تو ناحیه کمر، بعضی وقت‌ها نتیجه عکس می‌ده و شما رو کوتاه‌تر و تپل‌تر نشون میده. ????

شما می‌تونید از مشاوره آنلاین زی زی مد استفاده کنید و هر سوالی که تو این موارد یا محصولات فروشگاه ذهن‌تون رو درگیر کرده، از کارشناسان این فروشگاه بپرسید. ???? این مشاوره کاملا رایگان هست و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هست. ????

مانتو پولیتی با قد کوتاه

مانتوهای پولیتی زی زی مد که هم مدل کوتاه دارن و هم بلند، یکی از اون مانتوهایی هستن که یقه هفتی جذاب و مناسبی دارن. ???? این مانتو پولیتی، با وجود کوتاه بودن، تونسته قد رو بلندتر کنه و اندام رو لاغرتر به نظر بیاره.

مانتوهای زی زی مد اکثرا طرح مینیمال و جذابی دارن که باعث می‌شه همیشه روی مد باشن و بتونید تا چند سال اونا رو هرجا که دوست دارید استفاده کنید. ????

ترکیب رنگی روشن و تیره

مثلا اگه می‌خوایید بالاتنه شما لاغرتر بنظر بید، مانتو تابستانی شیک و لباسی به رنگ تیره با شلوار روشن تاثیر خیلی زیادی می‌ذاره. ???? اگه بخوایید برعکس اون پیش بیاد، یعنی پایین تنه خودتون رو لاغر و کوچیکتر نشون بدید، می‌تونید شلوار تیره با لباس و مانتو روشن رو امتحان کنید. ????

وقتی همچین تضادی تو تیپ خودتون ایجاد می‌کنید، تاثیر رنگ‌های روشن و تیره تشدید می‌شن. ???? اگه می‌خوایید تعادل تو اندام‌تون برقرار بشه، میشه به جای رنگ‌های خیلی روشن، از رنگ خنثی استفاده کرد. یادتون نره که درجه روشنی این رنگ خنثی، یه مقدار از رنگ تیره‌ای که انتخاب کردید بیشتر باشه. ????

مانتو تابستانی جلوبسته به جنس لینن اسلپ

این مانتو تابستانه یکی از جدیدترین محصولات فروشگاه زی زی مد هست که طرفدارهای زیادی هم پیدا کرده. جنس اون لینن اسلپ هست که جزو پارچه‌های خنک و سبک حساب می‌شه. ????‍♀️

همون طور که می‌بینید، رنگ مشکی این مانتو تابستانی شیک در مقایسه با رنگ آبی اون که پایین‌تر عکسش رو میبینید، آدم رو لاغرتر نشون میده. تازه به خوبی می‌تونید تاثیر تضاد رنگی رو تو هر دوتای این عکس‌ها ببینید. ???? ????

وقتی رنگ شلواری که با مانتو تابستونی شیک مشکی می‌پوشیم روشن باشه، جلب توجه بیشتری می‌کنه و بخش تیره استایل ما کمتر به چشم میاد. ???? تو عکس پایین، خلافش رو به خوبی می‌بینیم. با این که رنگ مانتو تابستانی شیک ما خیلی روشن نیست، بازم در مقایسه با شلوار و شال مشکی، رنگ روشنی به نظر میاد و توجه ما رو جلب میکنه. ????

مانتو تابستانی شیک با راه راه عمودی

جالبه بدونید که خطوط موازی و پشت سر هم، تاثیر زیادی رو هدایت جهتی که چشم دنبال می‌کنه دارن. ???? پس وقتی یه مانتو با خطوط راه راه یا دوختی که باعث ایجاد همچین حالتی میشه رو بپوشید، جهت نگاه افراد رو کنترل می‌کنید. ☺️

از اونجا که قد ما از عرض بدنمون خیلی بلندتر هست، وقتی خطوط روی مانتو ما عمودی باشن، بلندی قد ما تشدید میشه. چون ناخوداگاه یه حالت کشیده و لاغر تو ذهن ما ساخته میشه. ????‍♀️

اگه مانتو شما راه راه افقی داره، نتیجه برعکس میده و بدن شما عریض‌تر نشون میده. ???? یادمون نره که قدبلند دیده شدن، ناخوداگاه روی لاغر دیده شدن شما هم تاثیر می‌ذاره. پس با پوشیدن یه مانتو تابستانی شیک و راه راه، اندام خودتون رو به سمت لاغر شدن هدایت می‌کنید. ????

مانتوهای جدید جلو بسته آماس

یکی از مانتوهایی که با طرح راه راه خودشون شما رو قدبلند و لاغر نشون می‌دن، مانتو جلو بسته آماس زی زی مد هست. ???? همون طور که یکم پیش گفتم، مانتوی بلند به تنهایی تاثیر زیادی تو رسیدن به هدف شما داره.

حالا فکرکنید یه مانتو هم قدش بلند باشه و هم خطوط عمودی داشته باشه! ???? پس اگه دنبال همچین مانتویی هستید، می‌تونید مانتوهای راه راه زی زی مد رو امتحان کنید. تازه شما می‌تونید یه کمربند ساده هم دور کمر خودتون ببندید که لاغر بودن خودتون رو چند برابر کنید. ????

جنس این مانتو تابستانه شیک، آماس هست که به لطافت و کیفیت خوبش معروف هست. رنگ بندی که فروشگاه زی زی مد از این مدل مانتو داره زرد، مشکی و نسکافه‌ای هست که سه تا از خاص‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌ها برای مانتوهای تابستانه به حساب میان.????

مدل مانتو مناسب برای اندام لاغر

حالا می‌خواییم برای اونایی که همین الانش هم لاغر هستن چندتا نکته طلایی یاد بگیریم. رعایت این نکات، اندامشون توپر‌تر و خوش فرم‌تر نشون میده. یادتون باشه، که این ترفندها وقتی در کنار هم باشن تاثیر بیشتری می‌ذارن. ????

پس اگه نمی‌خوایید اندام‌تون تو مانتوهای مختلف تغییر زیادی از خودش نشون بده، می‌تونید به دلخواه خودتون قسمت‌های مورد نظر رو با تکنیک مخالفش خنثی کنید.????

مثلا اگه از مانتو تابستانی شیک و بلند خوشتون میاد ولی دوست ندارید قدتون بلندتر از چیزی که هست به نظر بیاد، می‌تونید مدلی بخرید که یقه اون به جای هفتی، مدلی باشه که قد رو کوتاه‌تر نشون میده. ????

پس دست شما تو این موارد باز هست. به راحتی می‌تونید نقطه قوت اندام خودتون رو تقویت کنید یا اون رو همون طوری که هست حفظ کنید. ????

مدل مانتو تابستانی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب