مهلت ثبت نام کنکور تیر

مهلت ثبت نام کنکور تیر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

ایران مشاوره ۵۸ نظرها

کنکور سراسری هر ساله در پنج گروه آزمایشی برگزار می گردد که شامل 3 گروه اصلی ریاضی، تجربی و انسانی و 2 زیرگروه زبان و هنر می باشد. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور می بایست در مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403 اقدامات لازم را جهت نام نویسی به انجام برسانند.

علی رغم این که سازمان سنجش کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص ثبت نام کنکور را در اختیار داوطلبان قرار می دهد، همواره متقاضیانی وجود دارند که به علل مختلف از انجام این فرایند در موعد مقرر جا مانده اند. بر همین مبنا، هر ساله فرصت مجددی را برای این دسته از متقاضیان در نظر گرفته می شود تا از شرکت در کنکور باز نمانند.

✅ لینک مستقیم ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ (نوبت اردیبهشت ماه)

✅ لینک مستقیم ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری 1403 (نوبت تیر ماه)

(به محض شروع لینک فوق فعال می گردد)

تمدید مهلت ثبت نام کنکور نوبت اول ۱۴۰۳، از سوی sa jesh.o g تا 15 آذر ماه 1402 اعلام شده است.

فهرست محتوا

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403

از سال گذشته کنکور سراسری در دو بازه زمانی برگزار شد و لینک مربوط به “ثبت نام کنکور سراسری” آن فعال شده تا متقاضیان شرکت در کنکور سراسری بتوانند در هر دو نوبت در سایت سازمان سنجش به آدرس sa jesh.o g اقدام به نام نویسی کنند. همچنین مطالعه مقاله کد سوابق تحصیلی در خصوص تکمیل کادر مربوطه به اطلاعات تحصیلی دوره دانش آموزی در فرم ثبت نام کنکور، بسیار کمک کننده خواهد بود.

مهلت ثبت نام آزمون نوبت اول

زمان ثبت نام کنکور که از 5 تا 11 آذر ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده، فرصتی است تا متقاضیان علاقه مند و واجد شرایط ثبت نام کنکور با نام نویسی و شرکت در این آزمون، شانس خود را امتحان کرده تا بتوانند به رویای تحصیل در رشته مورد نظرشان، دست یابند. بدین سبب، داوطلبان می بایست در زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sa jesh.o g جهت نام نویسی در این آزمون مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام آزمون نوبت دوم

شرکت کنندگان آزمون سراسری اردیبهشت، می توانند در کنکور سراسری تیر ماه سال 1403 نیز، نام نویسی کرده و با دیگر شرکت کنندگان این آزمون به رقابت بپردازند. بدین لحاظ متقاضیان می بایست در زمان ثبت نام کنکور ( از 7 تا 12 فروردین ماه ۱۴۰۳)، مدارک ثبت نام کنکور را آماده کرده و سپس نسبت به نام نویسی خود در سایت sa jesh.o g اقدام نمایند.

ثبت نام کنکور

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403

برخی از داوطلبان ممکن است پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، تصمیم به شرکت در این آزمون بگیرند و یا به دلایلی همچون عدم آگاهی از مهلت ثبت نام، موفق به نام نویسی در موعد مقرر نشده باشند. این دسته از داوطلبان می توانند پس از انتشار اطلاعیه مربوطه از سایت سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، با مراجعه به این سایت، به انجام نام نویسی خود بپردازند. قابل ذکر است متقاضیانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز، می توانند در زمان تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری خود اقدام کنند. مهلت نام نویسی  آزمون نوبت اول تا 15 آذر ماه تمدید گردید، اطلاعات و جزئیات مربوط به آن در کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره قرار داده خواهد شد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

ثبت نام کنکور ، فرآیندی اینترنتی است و متقاضیان می بایست در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نام نویسی خود را مطابق راهنمای زیر انجام دهند.

 شرایط اسکن عکس ثبت نام کنکور

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1403

اگر فردی در مراحل زمان اولیه، تمدید مهلت و مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات فردی خود را به اشتباه در فرم نام نویسی وارد کرده باشد و پس از بررسی مدارک توسط سازمان سنجش مغایرت آن ثابت شود، داوطلب در هر مرحله از آزمون که باشد، بی قید و شرط از ادامه فرآیند محروم خواهد شد. به همین دلیل سازمان سنجش هر ساله فرصت های متعددی در اختیار داوطلبان خود قرار می دهد که در صورت وجود خطاهای اطلاعاتی هر چه سربع تر نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری خود و تحصحیح آن اقدامات لازم را انجام دهند. متقاضیان به منظور انجام این امر، می بایست پس از ورود به سایت سازمان سنجش به سامانه مربوطه وارد شده و اطلاعات اشتباه را تصحیح نمایند.

سوالات متداول

1- مهلت اولیه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

مهلت ثبت نام نوبت اول کنکور (اردیبهشت)، 5 الی 15 آذر ۱۴۰۲ و نوبت دوم (تیر) 7 الی 12 فروردین ۱۴۰۳ است.

2- ثبت نام آزمون سراسری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا چه تاریخی تمدید شده است؟

زمان تمدید نام نویسی در این آزمون، هنوز مشخص نشده است.

3- از چه طریقی می توان هنگام تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ اقدام به نام نویسی کرد؟

ثبت نام کنکور سراسری در زمان تمدید مهلت از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sa jesh.o g انجام می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مهلت ثبت نام کنکور تیر

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب