نگار فرهمند کیست

نگار فرهمند کیست

بیوگرافی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی جزئیات زندگی شخصی عکس

نگار فرهمند بلاگر اینستاگرامی کیست ؟

نگار فرهمند اخیرا به دلیل شایعه ازدواج با پژمان جمشیدی، بازیگر و فوتبالیست سرشناس، مورد توجه قرار گرفته است. جمشیدی در ویدیویی از مصاحبه خود عنوان کرده است که منتظر همسر خود است و پخش این ویدیو حواشی زیادی را حول ازدواج این بازیگر و فوتبالیست سابق ایجاد کرده است.

این شایعه پس از انتشار تصاویری از حضور جمشیدی در کنار فرهمند در مراسم ختم آتیلا پسیانی در فضای مجازی منتشر شد. در ادامه مقاله بیوگرافی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی همراه ویدو باشید.

فهرست مطالب:

شایعه ازدواج نگار فرهمند با پژمان جمشیدی

در چند روز اخیر شایعه خبر ازدواج پژمان جمشیدی با بلاگر اینستاگرامی نگار فرهمند در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرده است. در طی پخش این شایعات فرهمند و جمشیدی سکوت کرده‌اند.

نگار فرهمند، بلاگر و مدل ایرانی، متولد 1367 اصالتا بختیاری و ساکن تهران است. او دارای مدرک فوق لیسانس مارکتینگ و لیسانس مدیریت تبلیغات است. فرهمند در زمینه مد و پوشاک، لوازم آرایشی و روزمرگی های خود فعالیت می کند و بیش از 300 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. در حال حاضر اطلاعات دیگری از زندگی شخصی نگار فرهمند در دسترس نیست.

پیج نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی

با آیدی egaa fa ahma d می‌توانید به صفحه اینستاگرام نگار فرهمند دسترسی پیدا کنید.

آیدی اینستاگرام نگار فرهمند

بیوگرافی پژمان جمشیدی سن پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او فوتبال را از نوجوانی آغاز کرد و در تیم‌های سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و تیم ملی ایران بازی کرد. او یک خواهر و یک برادر دارد. خواهر پژمان جمشیدی از او کوچکتر و برادرش دو سال از او بزرگتر است.

جمشیدی در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال تلویزیونی «پژمان» وارد عرصه بازیگری شد. او در این سریال نقش خودش را بازی کرد و توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

جمشیدی در سال‌های اخیر در فیلم‌های سینمایی متعددی مانند «خوب، بد، جلف»، «هزارتو»، «لونه زنبور»، «تگزاس»، «جهان با من برقص» و «ارسنال تهران» بازی کرده است. او با بازی در این فیلم‌ها به یکی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شده است.

آلبوم تصاویر نگار فرهمند

بیشتر بخوانید:

نگار فرهمند کیست

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب