هک کردن واتساپ

ببینید

دانلود کنید

هک کردن واتساپ

5 راه قطعی برای هک واتساپ Wha sapp دیگران

چگونه واتساپ را هک کنیم ؟

هک واتساپ دیگران شاید خوشایند نباشد و برای ورود به حریم خصوصی دیگران نیز امری غیر طبیعی باشد اما برای کنترل فرزندان خود نیز میتوانید از روش های هک واتساپ استفاده کنید .

برنامه‌هایی برای هک کردن واتساپ

در این قسمت تعدادی از برنامه‌های مفید و کاربردی برای جاسوسی و هک کردن واتساپ را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید کنترل واتساپ یا گوشی طرف مقابل را به دست بگیرید.

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف

این که از راه دور و فقط با شماره تلفن بخواهید این کار را انجام دهید به نظر سخت و پیچیده و تا حدودی نشدنی است. البته این موضوع را در نظر بگیرید که هیچ نرم افزاری بدون این که یک نسخه از آن برروی گوشی طرف مقابل نصب نشود، نمی تواند اطلاعات گوشی موردنظر را برای شما ارسال کند. اما برخی نرم افزار ها وجود دارند که می توانید از راه دور آن را روی گوشی طرف مقابل نصب کنید.

آموزش حرفه ای هک واتساپ (Wha sApp) با ترموکس (Te mux)

بهترین راه برای هک واتساپ

1. استفاده از واتساپ وب برای هک کردن واتساپ

ساده ترین و ابتدایی ترین راهی که حتی ممکن است شما هم به آن فکر کرده باشید یا حتی آن را امتحان کرده باشید، استفاده از قابیلت واتساپ وب است ولی برای این روش باید در حد چند دقیقه به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشید. کاری که شما باید انجام دهید این است که در گوگل عبارت Wha sapp web را جستجو کنید یا وارد URL آن یعنی web.wha sapp.com می شوید و در گوشی طرف مقابل برنامه ی واتساپ را باز کنید و در قسمت تنظیمات، گزینه ی واتساپ وب را بزنید. البته شما همچنین می توانید برنامه دسکتاپ آن را نیز دانلود کنید و از آن به عنوان یک برنامه هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف می باشد.

صفحه ای را به شما نشان می دهد که باید آن را اسکن کنید که به آن QR code می گویند و تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که با گوشی شخص مورد نظر این صفحه را اسکن کنید و بعد از آن تمام اطلاعات شخص برای شما قابل رویت است.

2. استفاده از IKEYMONITOR برای هک کردن واتساپ

اگر به هر دلیلی نمی توانید از QR Code ، برای انجام این کار استفاده کنید راه هایی دیگری هم دارید و یکی از آن ها استفاده از ikeymo i o است. IKEYMONITOR برای کنترل و نظارت پیام های ارسالی و دریافت شده در شبکه های اجتماعی کاربرد دارد و علاوه بر واتساپ برای اسکایپ، وی چت و فیسبوک نیز کاربرد دارد. در واقع برنامه IKeyMo i o یک برنامه هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. شما می توانید با این نرم افزار، گوشی شخص مقابل خود را هک کنید و به راحتی به اعمال او در واتساپ کنترل داشته باشید.

شما می توانید اطلاعات مهم گوشی طرف مقابل، از جمله تماس ها، پیام های چت و غیره را از راه بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل و از طریق ایمیل ردیابی کنید. برای استفاده از این نرم افزار شما باید سه مرحله ی زیر را انجام دهید:

نکته: می توانید از نسخه ی رایگان این برنامه استفاده کنید.

3. استفاده از برنامه ی plc spy برای هک واتساپ

این برنامه هم جزء برنامه های کنترل پیام رسان است که هم برای دستگاه های اندروید و هم iOS به کار می رود. بهترین نکته در مورد استفاده از این برنامه این است که بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل می توان از آن استفاده کرد و به نوعی واتساپ را هک کرد. این برنامه توسط سازمان کنترل فرزند با هدف نظارت بر روی رفتار فرزندان ساخته شده است و 2 نسخه دارد:

نسخه اول را می توان روی گوشی نصب کرد که در همان لحظه آیکون آن مخفی خواهد شد.

و نسخه ی دیگر کنترل گوشی بدون دسترسی و از راه دور انجام را ممکن می کند.

4. استفاده از spoofi g برای هک کردن واتساپ

Spoofi g هم یکی از روش های هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف است؛ ولی برای انجام این کار باید ابتدا واتساپ را از روی تلفن همراهتان پاک کنید. در مرحله بعد باید سعی کنید آدرس وای فای مک گوشی طرف مقابل را بدست آورید و بعد با توجه به این که از چه سیستم عاملی استفاده می کند یکی از روش های زیر را انجام دهید.

بعد از آن برنامه های busy box و e mi al emula o را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید. آدرس وای فای گوشی شخص موردنظر را با استفاده از این دو برنامه به آدرس وای فای گوشی خودتان تغییر دهید.

در مرحله ی بعد فقط کافی است واتساپ را نصب کنید و شماره ی طرف مقابل را وارد کنید و کدی تاییدی که برای شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید وارد واتساپ شخص مورد نظر شوید.

5. فیشینگ برای هک واتساپ

فیشینگ؛ یکی از شاخه های مهم و شناخته شده در مهندسی اجتماعی است. فیشینگ یا تله گذاری در اصل روشی است که شما در آن می توانید از طریق یک صفحه ورود فیک، شخص یا اشخاص مورد نظر خود را فریب می دهید تا اطلاعات مورد نیاز شما را برایتان ارسال کنند. یک نکته بسیار مهم درباره انجام دادن یک حمله فیشینگ این است که شما باید از مهارت مهندسی اجتماعی بسیار بالایی برخوردار باشید تا بتوانید شخص را فریب دهید که وارد لینک مورد نظر شما شوند. مهندسی اجتماعی یا هنر فریب یکی از خطرناک ترین روش های هک در جهان است که درصد بسیار بالایی از هک های موفق به واسطه آن صورت گرفته اند.

معنی (abou ) در واتساپ Wha sApp چیست ؟

چطور بدون هک واتساپ پیام های Wha sApp را کنترل کنیم؟

معمولا زمانی که افراد در جستجو راهکاری برای نظارت بر یک پیام رسان، به عنوان مثال واتساپ قرار می گیرند، با عبارت هک آن را دنبال می کنند. اما به جای هک واتساپ می بایست به دنبال برنامه نظارتی برای آن بود.

از این رو این محبوبیت فراوان باعث شده است، تا والدین بسیاری با هدف نظارت بر فعالیت فرزندان خود در این شبکه اجتماعی پرمخاطب به دنبال روش هایی برای هک برنامه واتساپ باشند. ولی پیش از هرچیز بد نیست بدانند:این برنامه به سادگی قابل نفوذ توسط هکرها نمی باشد، اما امکان نظارت و کنترل بر آن از راه دور امکان پذیر است.

چک واتساپ بدون نرم افزار

نتیجه :

هک کردن واتساپ

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب