وام ازدواج بانک مرکزی

وام ازدواج بانک مرکزی

ثبت نام وام ازدواج

1- امکان ثبت نام وام ازدواج فقط برای زوج های جوانی که تاریخ عقد آن ها از ۱ فروردین ۹۹ به بعد می باشد و تا کنون وام ازدواج نگرفته باشند امکان پذیر است.

2- تنها کسانی که بین ۱۴ تا ۵۰ سال سن دارند می توانند برای ثبت نام وام ازدواج اقدام کنند.

3- وام ازدواج تنها برای افرادی قابل ثبت نام است که تا به حال هیچ دریافتی با عنوان وام ازدواج در سامانه رسمی وام ازدواج نداشته اند.

4- نشانی سایت ثبت نام وام ازدواج ve.cbi.i می‌باشد و ثبت نام در آنجا کاملا رایگان است. سایت vamezdevaj. e فقط به شما در تسریع روند ثبت نام کمک می کند.

5- تنها درخواست عودت وجه برای افرادی قابل انجام است که از ثبت نامشان در سایت بیش از ۲۴ ساعت نگذشته باشد و با کسر هزینه کارمزد درگاه پرداخت، ارسال پیامک و انتقال صورت می‌گیرد.

6- به محض پرداخت هزینه ثبت نام اطلاعات شما جهت تکمیل ثبت نام در سامانه وام ازدواج مورد استفاده قرار گرفته و پیگیری لازم به صورت روزانه صورت می‌گیرد فلذا دقت داشته باشید که هزینه پرداختی متقاضیانی که پس از ثبت اطلاعات در سایت vamezdevaj. e اقدام به ثبت اطلاعات خود در سایت ve.cbi.i می‌کنند که ثبت نام توسط خودشان، وبسایت های همکار یا کافی نت و اشخاص غیر صورت گرفته باشد قابل عودت نیست.

7- سایت vamezdevaj. e هیچ‌گونه تعهدی در قبال دریافت وام شما در بانک موردنظرتان ندارد و تنها خدمات ثبت نام وام ازدواج را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با تایید کردن گزینه قوانین را مطالعه کرده ام و نسبت به آن آگاهی کامل دارم و آن‌ها را می‌پذیرم تمام این موارد توسط اینجانب تایید شده است.

لیست مطالب ثبت نام وام ازدواجشرایط ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۳اینفوگرافیک جزئیات وام ازدواجآموزش ویدیویی صفر تا صد ثبت نام وام ازدواجروش ثبت نام وام ازدواجکلیک بر روی گزینه ثبت نام جدیدوارد کردن اطلاعات هویتیدریافت کد رهگیریبانک‌های دیگرپیگیری وام ازدواجویرایش ثبت نام وام ازدواجسوالات متداول ثبت نام وام ازدواج

لیست مطالب

شرایط ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۳

برای ثبت نام وام ازدواج در وب سایت ve.cbi.i یک سری شرایط و ملزومات است که حتماً باید واجد آن ها باشید تا بتوانید ثبت نام خود را تکمیل کنید شروط ثبت نام وام ازدواج به شرح زیر است :

اینفوگرافیک جزئیات وام ازدواج

آموزش ویدیویی صفر تا صد ثبت نام وام ازدواج

در ویدیو زیر به طور کامل تمامی مراحل ثبت نام وام ازدواج را از ابتدای ورود به سایت ve.cbi.i تا دریافت وام ازدواج مشاهده خواهید کرد

وام ازدواج بانک مرکزی

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب