ویتنی رایت کیست

ویتنی رایت کیست

اقتصاد۲۴- کاخ گلستان یکی از مجموعه‌های تاریخی فرهنگی ایران است که چند روز پیش با یک استوری عجیب در اینستاگرام، خبرساز شد. این استوری مربوط به «ویتنی رایت» یکی از بازیگران صنعت **7** آمریکا بود. اگرچه این بازیگر با پوشش مانتو و روسری وارد کاخ شده و از آن عکس گرفته، اما استوری او، توام با خبر‌های فراوانی شد و مهمترین سوالی که هنوز کسی جواب شفافی به آن نداده این است که این بازیگر فیلم‌های مستهجن اساساً چگونه وارد ایران شده است؟ البته او در اینستاگرام خود عکس‌هایی از سفر به لبنان و مصر هم منتشر کرده است.

از قرار معلوم «ویتنی رایت» از مدافعین فلسطین هم هست و در قسمت معرفی اکانت اینستاگرام خود، شعار «فلسطین را آزاد کنید» را نوشته است. به هرحال خالی از لطف نیست با بیوگرافی او آشنا شوید.

بیوگرافی ویتنی رایت

«ویتنی رایت» در سال ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. ویتنی فرزند پنجم خانواده هشت فرزندی است. او در خانواده‌ای مذهبی و مسیحی بزرگ شد. رایت در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی تحصیل خود را آغاز کرد، اما هر دو را نیمه راه رها کرد و به مدت ۱۰ ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما فعالیت داشت و در طول فعالیت‌های هنری‌اش، آهنگسازی و خوانندگی را هم تجربه کرده است. او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود و از این‌رو، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت **7**وگرافی شد. همچنین «ویتنی رایت» از سال ۲۰۱۹ به عنوان کارگردان فیلم‌های **7**و مشغول به کار است.

سوابق هنری ویتنی رایت

در سال ۲۰۰۷ او به نیویورک نقل مکان کرد و در آکادمی آموزشی تئاتر و موسیقی جونیورهود در کنی تحصیل کرد. او در این سال‌ها در بیشتر سریال‌های تلویزیونی و نمایش‌های تئاتری حضور داشته و با توجه به توانایی بالایی که دارد، به سرعت به عنوان یک بازیگر جوان و با استعداد مشهور شد. علاوه بر بازیگری، ویتنی همچنین تجربه کار به عنوان تهیه‌کننده دارد و به عنوان تهیه‌کننده مشاور در فیلم‌های تلویزیونی مانند بیننده سریال‌های تصویری به عنوان مشاور خط داشته است.

در حال حاضر ویتنی برای انتشار دو آلبوم مستقل جدید فعالیت می‌کند که به‌زودی منتشر خواهند شد. او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در کلیسای محلی آواز می‌خواند.

واکنش مردم به حضور ویتنی رایت در ایران

کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند با توجه به سختگیری‌هایی که در خیابان‌ها و معابر کشور نسبت به پوشش وجود دارد، چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد، با این حال هنوز هیچ واکنش رسمی درباره حضور ویتنی در تهران، داده نشده است.

از جمله افراد سرشناسی که به حضور «ویتنی رایت» در ایران انتقاد کردند، ستاره پسیانی، هنرپیشه کشورمان بود که در این رابطه، استوری زیر را منتشر کرد.

منبع: نشان تجارت

ویتنی رایت کیست

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب