کابینت سفید طوسی مات

کابینت سفید طوسی مات

22 مدل کابینت سفید طوسی جدید، مات، براق

کابینت نقطه مرکزی در هر خانه ای است که توجه زیادی به آن جلب می شود به همین دلیل انتخاب رنگ برای آن متناسب با سلیقه، سبک و دکوراسیون منزل بسیار اهمیت دارد. امروزه کابینت سفید طوسی برای بسیاری از خانه ها انتخاب می شود. رنگ سفید و طوسی جزء رنگ های خنثی هستند که در کنار یکدیگر زیبایی خاصی را به کابینت می دهند. از این رو انتخاب این دو رنگ برای خانه ای مدرن با کابینت آشپزخانه سفید طوسی بسیار پیشنهاد می شود.

ویژگی‌های کابینت سفید و طوسی

انتخاب کابینت با این رنگ باعث ایجاد طرحی خاص و شیک می شود و به دلیل ترکیب رنگی که دارد باعث جریان داشتن حس آرامش در خانه می شود. این نوع می تواند در سبک مدرن و حتی نئوکلاسیک طراحی و تولید شود و جلوه خاصی به آشپزخانه ببخشد. این مدل کابینت  با توجه به تنوعی که در طرح و رنگ دارد برای تمامی سلیقه ها مناسب است.

کابینت سفید طوسی جدید

مدل جدید کابینت آشپزخانه سفید طوسی کاملا مدرن و بدون زرق و برق و حتی بدون دستگیره طراحی می شود. به صورتی که شما یک سطح صاف، بدون اشکال و ابزار خوردگی را در آشپزخانه مشاهده می نمایید. ترکیب رنگ سفید طوسی باعث ایجاد دکوری لوکس و زیبا می شود که انتخابی بسیار زیبا خواهد بود.

مدل کابینت سفید طوسی مات

اگر میخواهید کابینت دلخواهتان مات بوده و هیچگونه براقیتی نداشته باشد می توانید این نوع کابینت را با رنگ مات استفاده نمایید. در این مدل رنگ و روکشی که استفاده می شود مات بوده و هیچگونه شفافیتی ندارد و می توانید آن را بدون دستگیره و یا با دستگیره های زیبا و ساده کامل نمایید.

کابینت سفید طوسی براق

براقیت در آشپزخانه علاوه بر زیبایی خاصی که دارد باعث انعکاس نور در محیط می شود. از این رو اگر فضای کمی در اختیار دارید از کابینت آشپزخانه سفید طوسی براق استفاده نمایید تا با جلوه ای که دارد محیط شما بزرگتر دیده شود. میتوانید از رنگ طوسی یا سفید براق برای قسمت های دیواری کابینت انتخاب نمایید تا نوری که از بالا به آن بازتاب می شود بهتر منعکس شود.

مدل کابینت سفید طوسی های گلاس

کابینت های گلاس در رنگبندی و مدل های مختلف طراحی و تولید شده اند. این مدل کابینت ها به دلیل داشتن روکش پلکسی و هایگلاسی که دارن دارای مقاومت بالایی هستند و زیبایی خاصی دارند. کابینت آشپزخانه سفید طوسی با روکش هایگلاس را می توانید برای مدل مدرن و مورد علاقه خود انتخاب نمایید تا در عین سادگی جلوه خاصی داشته باشد.

مدل کابینت سفید طوسی ام دی اف

این مدل کابینت به دلیل اینکه سطح آن ساده است براقیت ندارد و نوری که به آن تابیده شود را منعکس نمی کند. اما کابینت آشپزخانه سفید طوسی MDF نیز زیبایی خاص خود را به محیط می بخشد و دکوراسیون شما را مدرن تر و خاص تر می کند. ام دی اف در طرح های مختلف است که می توانید طرح ساده را انتخاب نمایید و یا در صورتی که علاقه دارید می توانید از ورق های طوسی یا سفید طرح دار استفاده نمایید.

کابینت سفید طوسی اکلیلی

در کابینت آشپزخانه کوچک اگر از کابینت سفید طوسی با روکش های براق یا اکلیلی استفاده شود علاوه بر زیبایی که دارد به دلیل انعکاس نوری که در محیط پخش می شود باعث بزرگ تر نشان داده شدن فضا می شود. همچنین با توجه به تنوعی که در طرح و رنگ دارد می توانید میزان اکلیل به کار رفته شده را بسته به سلیقه خود انتخاب نمایید.

کابینت سفید طوسی پله ای

امروزه به دلیل کمبود فضا از تمامی محیط آشپزخانه برای نصب کابینت استفاده می شود. کابینت آشپزخانه سفید طوسی با طرح پله ای این امکان را به طراح می دهد تا قسمت دیواری را تا سقف به صورتی طراحی کند که قسمت پایینی عمق کمتر و قسمت بالایی عمق بیشتری داشته باشد. همین تفاوت عمق ها باعث ایجاد حالت پله ای شده که فضای خوبی برای قرار دادن وسایل مختلف را ایجاد میکند.

کابینت سفید طوسی با دستگیره

اغلب مدل های مدرن بدون دستگیره طراحی می شوند اما اگر شما می خواهید از دستگیره برای باز و بسته کردن راحت درب کابینت ها استفاده نمایید بهتر است برای کابینت سفید طوسی از دستگیره های ساده در دو رنگ و یا یک رنگ متناسب با طرح نهایی کابینت ها انتخاب نمایید. دستگیره باعث کامل شدن طرح کابینت و زیبایی بیشتر آن می شود پس توجه نمایید که طرح و رنگ دستگیره به گونه ای باشد که تضاد نامتعارفی در طرح نهایی ایجاد نکند.

کابینت سفید طوسی تیره

اگر شما قصد انتخاب رنگ تیره برای آشپزخانه دارید باید بدانید که انتخاب رنگ طوسی تیره برای محیط هایی پیشنهاد می شود که فضا بزرگ باشد و به درستی نورپردازی شده باشد. کابینت آشپزخانه سفید طوسی با رنگ تیره زیبایی خاصی به محیط می بخشد اما ممکن است به دلیل تیرگی زیاد اثر انگشتان یا آلودگی ها به سرعت روی آن بنشیند و یا بعد از مدتی محیط را دلگیر کرده و دیگر زیبایی روز اول را نداشته باشد.

کابینت سفید طوسی برای آشپزخانه کوچک

در خانه های که فضای کمی برای آشپزخانه وجود دارد انتخاب رنگ سفید و طوسی روشن بهترین گزینه است. کابینت آشپزخانه سفید طوسی اگر براق یا هایگلاس باشد و به درستی نور پردازی شود می تواند محیط را بزرگتر نشان دهد و باعث زیبایی بیشتر شود. از این رو بهتر است از کابینت هایگلاس با رنگ سفید طوسی بدون دستگیره استفاده نمایید و با دستگیره های مخفی یا لمسی به درون آن ها دسترسی داشته باشید.

کابینت سفید طوسی مات

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب