کولر گازی پرتابل هایسنس

کولر گازی پرتابل هایسنس

کولر گازی پرتابل 12000 هایسنس مدل QAP-12HR

تماس بگیرید

کولر گازی 12000 هایسنس مدل QAP-12HR از نوع کولر گازی پرتابل است که با ظرفیت 12 هزار خود برای مساحت هایی با متراژ کم مناسب است. این کولر گازی هایسنس 12000 فقط یک یونیت داخلی دارد و همین که آن را به پریز برق وصل کردید هوای خنک و یا گرم را از 4 جهت به محیط پرتاب می کند. این دستگاه دارای دو عملکرد سرما و گرما می باشد. این بان معناست که هم برای فصول سرد و هم فصل های گرم مناسب است و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

موتور این کولر گازی ایستاده هایسنس عملکرد قدرتمندی دارد و محیطی با مساحت 20 تا 30 متر را ساپورت می کند. کولر گازی پرتابل 12 هزار هایسنس برای مناطق گرم و حاره ای مناسب و کاربردی است. فروشگاه قادری شاپ در ادامه محتوا توضیحات کامل تری را در مورد محصول مذکور می دهد و تمامی ویژگی ها و امکانات آن را توضیح می دهد. همچنین از معایب و مزایای پرتابل ها نسبت به اسپلیت ها بحث می کند.

کولر گازی 12000 هایسنس مدل QAP-12HR زیبا و کارآمد

کولر گازی ایستاده 12000 هایسنس که ایستاده است و تمامی اجزا و قطعات آن داخل یک یونیت قرار دارند. بدنه این کولر گازی هایسنس از جنس پلاستیک و به رنگ سفید است که به راحتی با هر نوع دکوراسیونی در منزل و محیط شما ست می شود. کولر گازی پرتابل ها در اصل در 3 ظرفیت در بازار موجود است که کوچکترین آن 12 هزار است و برای محیط هایی با مساحت حداکثر 30 متر ایده آل است. از این محصول برای منل ها و همچنین محیط های تجاری و اداری نیز استفاده می کنند.

ابعادی که این کولر گازی پرتابل یا همان ایستاده هایسنس دارا می باشد برابر اندازه های 880× 380 × 480 میلی متر است. از نظر وزن دارای وزن 26 کیلوگرم می باشد. کولر گازی پرتابل هایسنس با ظرفیت 12 هزار دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد یعنی کاربران در فصل تابستان و بهار می توانند از هوای خنک و سرمایش آن استفاده کنند. در فصل پاییز و زمستان کاربران می توانند از گرمای این کولر گازی استفاده کنند.

عملکرد قدرتمند کولر گازی ایستاده هایسنس مدل QAP-12HR

کولر گازی 12000 هایسنس قابلیت نصب راحتی دارد و هنگامی که آن را از داخل کارتن بیرون می آورید با به برق زدن آن و وصل کردن شلنگ تهویه به بیرون از محیط می توانید دستگاه را روشن و از هوای خنک آن لذت ببرید. این محصول دو کار خروج رطوبت محیط و خنک کردن فضا را برای کاربران انجام می دهد. عملکرد پرتابل ها در اصل بدین گونه است:

این چرخه مداوم تکرار می شود و بدین طریق هوای داخل اتاق خنک می شود.

نوع گاز مبرد در کولر گازی هایسنس پرتابل QAP-12HR

گاز مبرد R32 که نام آن دیفلوئورومتان است نوعی گاز آلی است که شبیه به مبرد R410 می باشد. این نوع گاز به دلیل برخورداری از ODP باعث تخریب محیط زیست نمی شود و خطری برای لایه ازن ندارد. این گاز آر 32 عملکرد بسیار مطلوبی از نظر افت فشار و انتقال حرارت دارد. گاز مبرد در کولر گازی هایسنس 12000 بهترین بازدهی را دارد.

کمپرسور قدرتمند با عملکردی عالی در کولر گازی hise se QAP-12HR

کولر گازی پرتابل 12000 هایسنس مجهز به کمپرسور روتاری است که عملکردی بینظیر و قدرتمند دارد. ان نوع موتور که اصطلاحا آن را دو زمانه می نامند چرا که دارای دو عمکرد سرما و گرما می باشد. از جمله ویژگی که این موتور از آن برخوردار است کم مصرف بودن و میزان صدا و نویز کم آن است. این ویژگی های کاربر پسند باعث محبوبیت دو چندان پرتابل هایسنس در بین کاربران می شود.  کمپرسور های روتاری در صورت خرابی به آسانی تعمیر می شوند و نیاز به هزینه های زیادی ندارند.

کاربران از این کولر گازی هایسنس به دلیل برخورداری از دو عملکرد سرمایش و گرمایش چه در فصل های گرم سال و چه فصل های سرد می توانند استفاده کنند. این کولر گازی 12000 فضاهایی با مساحت 20 الی 30 متر مربع را چه از نر خنکی و چه گرمادهی ساپورت می کند.

کولر گازی ها در اصل به دلیل مصرف بالای برق باعث نگرانی مصرف کنندگان می شوند اما کولر گازی پرتابل شرکت هایسنس به دلیل مصرف پایین انرژی از صرف هزینه های گزاف جهت پرداخت قبوض برق جلوگیری می کند. کم مصرف بودن این ولر به دلیل برخورداری از موتور روتاری و همچنین گاز مبرد R32 است.

فیلتر تصفیه هوا در کولر گازی 12000 هایسنس مدل QAP-12HR

کولر گازی پرتابل QAP-12HR دارای فیلتر بهداشتی تصفیه هوا می باشد. این فیلتر ذرات و گرد و غبارهای موجود در هوا را به خود جذب می کند و هوایی تصفیه شده و بدون هیچ مواد اضافی را به محیط ر می گرداند. کولر گازی پرتابل 12 هزار هایسنس که مناسب مناطق آب و هوایی گرم و حاره ایست که بوی بد محیط را نیز علاوه بر ذرات و آلودگی های به خود جذب می کند. با وجود این کولر شما هوایی نک و مطبوع را تنفس می کنید.

نتیجه گیری…

کولر گازی پرتابل 12000 هایسنس مدل QAP-12HR که از نوع کولرهای ایستاده برند هایسنس است در سال 2022 میلادی با رنگ بدنه سفید تولید و در بازار عرضه می گردد. این محصول منحصر به فرد دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش می باشد و برای محیط هایی با متراژ 20 الی 30 متر مربع گزینه ای مناسب و ایده آل است.

برخورداری از کمپرسور روتاری که میزان مصرف انرژی بسیار کمی دارد و همین باعث صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف برای قبوض برق می شود. این محصول با برخورداری از فیلتر تصفیه هوا ذرات و گرد و غبار موجود در هوا را به  خود جذب و وایی کاملا تمیز را به محیز بر می گرداند.

یکی از ویژگی های این کولر گازی ایستاده هایسنس QAP-12HR نصب و استفاده آسان از آن است که همه قطعات در داخل فقط یک یونیت قرار دارد و همین باعث سهولت استفاده از آن می شود. جهت خرید این پرتابل هایسنس و یا مدل های دیگر هایسنس می توانید به سایت قادری شاپ مراجعه و یا با کارشناسان از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.

کولر گازی پرتابل هایسنس

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب