ps6 کی میاد

ps6 کی میاد

PS6 کی میاد؟ قیمت و تاریخ عرضه پلی استیشن 6

فهرست مطالب

شاید کمی زود باشد که درباره پلی استیشن ۶ صحبت کنیم، اما همه می‌دانیم که تا چند سال دیگر این کنسول بازی از راه می‌رسد. در حالی که پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۰ راهی بازار شد، صحبت‌ها درباره اینکه پلی استیشن 6 کی میاد شروع شده است. می‌دانیم که تا چند سال دیگر خبری از مشخص شدن تاریخ عرضه پلی استیشن 6 نخواهد بود، با این حال همه دوست دارند که درباره این کنسول اطلاعات جدیدی کسب کنند. ما در این مطلب قصد داریم درباره PS6 صحبت کنیم.

زمان عرضه پلی استیشن 6 به بازار کی خواهد بود؟

در حالی که همیشه صحبت می‌شود که روند عرضه کنسول‌ها بالاخره به پایان می‌رسد، باید بگوییم که این اتفاق فعلا رخ نخواهد داد. در واقع در حالی که می‌توانیم بازی‌ها کنسولی را روی موبایل و تلویزیون و کامپیوتر استریم کنیم، کنسول‌های بازی جایگاه خود را از دست نمی‌دهند. پس کاملا باید منتظر زمان عرضه پلی استیشن 6 باشیم.

سونی هر چند سال یکبار کنسول‌های بازی خودش را راهی بازار می‌کند. معمولا این اتفاق هر هفت یا هشت سال رخ می‌دهد. پس این احتمال وجود دارد تاریخ عرضه پلی استیشن 6 نزدیک سال ۲۰۲۷ باشد.

سونی روند ساخت کنسول پلی استیشن ۴ را در سال ۲۰۰۸ شروع کرد و این کنسول در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد. روند ساخت پلی استیشن ۵ هم در سال ۲۰۱۵ شروع شد و در سال ۲۰۲۰ در اختیار گیمرها قرار گرفت. براساس گزارش‌های مختلف روند ساخت کنسول پلی استیشن ۶ هم در سال ۲۰۲۱ شروع شده و احتمالا این کنسول در سال ۲۰۲۶ راهی بازار می‌شود. پس می‌توانیم بگوییم که کنسول پلی استیشن ۶ بین سال‌های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۷ راهی بازار می‌شود. البته در این میان می‌توانیم منتظر کنسول‌هایی مثل PS5 P o یا PS5 Slim هم باشیم.

انواع کنسول بازی را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

قیمت احتمالی کنسول پلی استیشن 6

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم، قیمت پلی استیشن 6  است. با توجه به تجربیات گزشته باید بگوییم که انتظار می‌رود کنسول پلی استیشن ۶ با قیمتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار راهی بازار شود.

کیفیت سخت افزاری و تغییرات مورد انتظار در Ps6

در حالی که چیزی از کیفیت پلی استیشن 6 مشخص نشده، بد نیست این موضوع را پیش بیینی کنیم. انتظار داریم که کنسول پلی استیشن ۶ از نظر سخت‌افزاری پیشرفت‌های زیادی کرده باشد. انتظار داریم که کنسول پلی استیشن ۶ در قسمت حافظه داخلی بهبود پیدا کرده باشد. روند ارتقا حافظه داخلی پلی استیشن ۵ به راحتی ایکس باکس سری ایکس و اس نیست. امیدواریم که در پلی استیشن ۶ این روند آسان‌تر باشد.

آیا PS6 پورت USB-C خواهد داشت؟

ترکیب شدن با ویژگی‌های واقعیت افزوده هم از دیگر مواردی است که خیلی‌ها دوست دارند آن را ببییند. چه به خواهیم و چه نخواهیم روند دنیای بازی‌های ویدیویی به سمت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی حرکت کرده است.  سونی هم هدست‌های واقعیت مجازی خوبی راهی بازار کرده است. این احتمال وجود دارد که پلی استیشن ۶ به صورت پیش فرض با المان‌های واقعیت مجازی ترکیب شده باشد.

پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که دوست آن را به شکلی بهتر روی PS6 مشاهده کنیم. در حالی که انتظار داریم بازی های پلی استیشن 6 کیفیت بالایی داشته باشند، انتظار داریم که بتوانیم بازی‌های PS5 و PS4 و حتی PS3 و کنسول‌های قدیمی‌تر را هم تجربه کنیم.

رابط کاربری بهبود یافته هم قطعا یکی دیگر از اتفاقاتی خواهد بود که روی پلی استیشن ۶ مشاهده می‌کنیم. موضوعی که خیلی‌ها دوست دارند در زمان خرید پلی استیشن 6 آن را شاهد باشند، ارتقا کیفیت این کنسول از نظر نرم افزاری و سخت افزاری است.

عکس پلی استیشن 6 ؛ کانسپت‌هایی که هنوز تایید نشده‌اند

هنوز عکس پلی استیشن 6 منتشر نشده، اما خیلی‌ها دوست دارند که این کنسول طراحی باریک‌تری داشته باشد. انتقادی که در حال حاضر به PS5 می شود این است که ظاهری بزرگ دارد. به همین دلیل خیلی‌ها دوست دارند که پلی استیشن ۶ طراحی باریک‌تری داشته باشد.

در حالی که هنوز تریلر پلی استیشن 6 منتشر نشده، افرادی هستند که ایده‌های خودشان از این کنسول را به مدل‌های سه‌بعدی تبدیل کرده‌اند و ویدیوهایی هم از آن منتشر کرده‌اند. یکی از این ویدیوها را درادامه می‌توانید مشاهده کنید. البته باید بگوییم که این تریلر پلی استیشن 6 رسمی نیست و اصلا تایید نشده است.

تنوع بازی های پلی استیشن 6

در حال حاضر چیزی از بازی های پلی استیشن 6 نمی‌دانیم. اما قطعا استودیوهای سونی برای ساخت بازی پلی استیشن ۶ برنامه ریزی کرده‌اند. اینکه بازی‌هایی مانند The Las of US Pa 3 یا حتی God of Wa جدید یا Spide -Ma 3 برای این کنسول منتشر می‌شوند یا خیر را هنوز نمی‌دانیم. اما بعید نیست که این اتفاق واقع رخ بدهد.

دسته پلی استیشن 6 و قابلیت های آن

درباره دسته پلی استیشن 6 هم اطلاعات خیلی زیادی منتشر نشده است. با این حال انتظار داریم که مشکل دریفت کشیدن دسته PS5 را روی دسته پلی استیشن 6 شاهد نباشیم. از طرف دیگر انتظار داریم که سونی ویژگی‌های جذاب و جدیدی به دسته پلی استیشن 6 اضافه کند.

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

برای شما

معرفی بهترین بازی های فکری (برد گیم، گوشی، کامپیوتر)

بهترین بازی های کنسولی برای تعطیلات عید

10 بازی مورد انتظار؛ اما نا امید کننده - پادکست بازی قسمت 16

بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس

نظرات

 لغو پاسخ

نظر بده

نام

ایمیل

Δdocume .ge Eleme ById( ak_js_1 ).se A ibu e( value, ( ew Da e() ).ge Time() );

5 نظر

احمد

???????? هنوز ps5 پرو نیومده ،دارین درباره ps6 صحبت میکنی

بدون اسم

پاسخ به احمد

مدیر سایت

پاسخ به احمد

امیر

پاسخ به مدیر سایت

مهسا

عالی

ps6 کی میاد

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب