www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com

www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com

سامانه ثبت نام کتاب درسی | فروش کتاب مدارس i ex book.com

معرفی سایت ها 41 دیدگاه

سامانه ثبت نام کتاب درسی و فروش و توزیع مواد آموزشی www.i ex book.com

سایت فروش و توزیع مواد آموزشی به منظور تسریع و بالا بردن کیفیت خدمات و توزیع کتاب های درسی در سراسر کشور توسط آموزش و پرورش ایجاد شده است، دانش آموزان می توانند در سامانه ثبت نام کتاب درسی ( تکس بوک ) به آدرس www.i ex book.com مراجعه کرده و فرایند ثبت سفارش کتاب درسی در مقاطع تحصیلی ابتدایی تا متوسطه را با تقویم زمانی قرار گرفته در همین پست انجام دهند.

– ورود به سیستم

– زمانبندی ثبت نام

– ارتباط با پشتیبانی

سامانه ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

خدمات سامانه i ex book

زمانبندی ثبت نام کتاب درسی

اطلاعیه تقویم زمانی ثبت نام کتاب درسی مدارس :

نحوه ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره های تحصیلی از طریق سامانه www.i ex book.i یا www.i ex book.com و همانند جدول تقویم زمانی ذیل انجام می شود. درصورت عدم دسترسی به این سامانه شما می‌توانید برای ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس اینترنتی my.gov.i یا پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش (مای مدیو) به آدرس اینترنتی my.medu.i مراجعه نمایید.

لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام نمایند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

شيوه ثبت نام و ثبت سفارش خريد كتاب درسی

برای ورود به سیستم خرید کتاب درسی دانش آموزان روی دکمه زیر کلیک کنید .

 ورود مستقیم دانش آموزان

توجه: قبل از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور حتما آدرس سایت را بررسی نمایید. برای ثبت نام کتاب درسی فقط از طریق سامانه www.i ex book.i یا www.i ex book.com اقدام کنید.

ارتباط با پشتیبانی

سایت دانشچی در جهت معرفی و پیوند سریع به سایت سامانه ثبت نام کتاب درسی فروش و توزیع مواد آموزشی این پست را قرار داده است هرگونه سوال یا مشکل را با مدرسه یا شماره های زیر در میان بگذارید.

تلفن : ۰۲۱-۸۸۳۰۱۴۸۱ ۰۲۱-۸۸۸۲۳۱۴۰ ۰۲۱-۸۸۴۹۰۲۲۰ ۰۲۱-۶۶۸۳۸۴۶

www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب